Eilen kävelykadulla vastaan tuleva nainen katsoi minua silmiin pitkään, sitten eteen päin ja lopuksi vielä katsoi minua uudestaan silmiin
En kuitenkaan tehnyt minkäänlaista aloitteen häivääkään, vaikka nainen oli kaunis ja kasvoiltaan juuri minun ulkonäkömieltymysteni mukainen. Miksi meistä miehistä on tullut tällaisia vässyköitä?
Kommentit (53)
Etsii elättäjää itselleen ja ä pärälleen. Noilla pitäisi olla porttikielto tulla keskustaan, voimaantukoon neukkulähiöissään.
Kukaan ei yritä vastata ap:n kysymykseen siitä, että miksi miehistä on tullut vässyköitä. Syy on tietenkin muoveissa olevat ftalaatit, jotka käyttäytyvät estrogeenin tavoin ja estävät sikiön normaalin miehistymisen. Miehet olivat oikeasti miehekkäämpiä ennen muovin keksimistä.
Mitä ihmettä???? Täytyykin varoa olla vahingossakaan katsomatta ketään miestä silmiin kun kadulla kävelee. Kun se kerran muka tarkoittaa, että olen kiinnostunut hänestä. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä???? Täytyykin varoa olla vahingossakaan katsomatta ketään miestä silmiin kun kadulla kävelee. Kun se kerran muka tarkoittaa, että olen kiinnostunut hänestä. Huhhuh.
Eihän ihmiset tuijottele toisiaan kaupungilla silmiin ilman mitään hyvää syytä. Ainoat syyt katsoa on joko hyvännäköisyys tai kehitysvammaisuus, ap on jompaa kumpaa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä todellakin! Miehillä on oikeus turvalliseen tilaan eikä tulla häirityksi hullunsilmillä tuijottavilta naisilta! Metoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ihmiset tuijottele toisiaan kaupungilla silmiin ilman mitään hyvää syytä. Ainoat syyt katsoa on joko hyvännäköisyys tai kehitysvammaisuus, ap on jompaa kumpaa.
Kaupungissa käy myös meitä maalaisia, jotka tuijottavat kaikkia suu auki (muutto maalle sai minutkin tuijottamaan vastaantulijoita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän takia välttelen katsomasta miehiä päin edes. Kuvittelevat että olen kiinnostunut jonkun katseen perusteella ja tulevat juttelemaan.
Älä oikeesti jaksa. Etkö ymmärrä mikä myötähäpeä aina tulee muille, kun päästät tällaista suustasi? Ihan oikeesti, aikuinen ihminen. Itsesi sinä nolaat. Ei sinun kimpussa kukaan juokse koko ajan, vaikka niin luuletkin.
Mulle tulee enemmän sinusta. Mä tunnistan hyvin tuon tilanteen nuoruudestani. Usein sain ei-toivottuja lähestymisiä ihan arkisissa tilanteissa, kuten istuessani puistonpenkillä tai odottaessani junaa. Se että sä et tee niin tai sulle ei tapahdu niin ei tarkoita sitä, ettei ilmiö olisi todellinen.
N46
Miksi mammat ovat aina cockblockaamassa? Ovatko he kateellisia, kun miehet täällä ilmoittavat kiinnostuksensa jotain muuta naista kuin heitä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mammat ovat aina cockblockaamassa? Ovatko he kateellisia, kun miehet täällä ilmoittavat kiinnostuksensa jotain muuta naista kuin heitä kohtaan?
Mitä ihmettä tarkoitat?
Joku nainen täällä olisi kateellinen, kun ap on kiinnostunut jostain vastaantulevasta naisesta??
Eihän me edes tiedetä, kuka ap on. Nyt putosin kärryiltä, mutta sinä ilmeisesti olet pudonnut rattailta jo heti syntymäsi jälkeen.
Ehkä se luuli, että sää oot joku filmitähti. Joku Glark Gable tai joku.
Jos nainen on katsonut pitkään, siirtänyt katseen välillä pois ja sitten katsonut uudestaan. Kumpikin on oletettavasti kävellyt koko tuon tapahtumasarjan ajan. Kysymys kuuluu: miten kaukaa katselu on alkanut? Väli on ollut ainakin 20 metriä. Pitää olla aika tarkkasilmäinen, että näkee ketä nainen katsoi. Tai sitten kumpikin on kävellyt tosi hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyaikana kannata enää langeta noihin naisten flirtti metkuihin, koska naiset on suojattu nykyään niin hyvin, että miehn pitää olla todella huolellinen jos aikoo peniksen sisään työntää, jottei joudu ongelmiin jälkikäteen.
Olet selkeästi yksi syypää siihen että naiset ovat varautuneita ja varovaisia.
Katse ja hymy ovat kiinnostuksen merkkejä, ainakin minä käytän niitä niin. Eivät kaikki koukistele etusormeaan kuten sinä.