Muutatte yhteen. Minne miehen muistot ja valokuvat?
Hävittääkö mies vanhat pokaalinsa junnu-urheilusta, valokuvansa, jonkun kokoelmansa jota on kerännyt jne.
Sopiiko ne naisimmeisen hyvällä maulla sisustamaan kotiin?
Kommentit (51)
En oikeassa elämässä tunne yhtään miestä, joka vielä perheen perustamisen/pidemmän yhteiselon jälkeen kaipailisi junnupokaaleitaan. Yleensä sitä (joskus) naisen mukanaan tuomaa estetiikkaa aletaan myös eri tavalla arvostaa kun ikää ja kokemusta kertyy. Riippuu tietysti naisesta ja miehestä, mutta omassa kuplassani näin.
Voi se olla toisinkin päin. Miehen kokoelmat ja harrastusjutut vievät kaksi huonetta. Minun menneisyyteni on portaiden alla muuttolaatikoissa, joita en ole edes avannut. Mutta tämä on meille ok.
Mulla ("meillä") juttu meni näin: molemmat keskusteltiin siitä, pystytäänkö heittämään kaikki muistot existä + muista - kyllä. Molemmat sitä mieltä, pystytään.
Sitten alkoi tämä korona ja ja ja mun äiti nukkui pois. Muutto sitten takaisin lapsuudenkotiin, mulla.
Mieli tekisi soittaa, et miten oot pärjännyt?
(parempi kun, en vaan soita ..... )
Vierailija kirjoitti:
Muovikassiin ja roskiin vaan kaikki.
Juuri näin, muovipussi päähän ja ruumis suohon. Eukko siis.
Ihan sinne, minne hän haluaa. En kai mä siitä päätä 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla ("meillä") juttu meni näin: molemmat keskusteltiin siitä, pystytäänkö heittämään kaikki muistot existä + muista - kyllä. Molemmat sitä mieltä, pystytään.
Sitten alkoi tämä korona ja ja ja mun äiti nukkui pois. Muutto sitten takaisin lapsuudenkotiin, mulla.
Mieli tekisi soittaa, et miten oot pärjännyt?
(parempi kun, en vaan soita ..... )
Jotkut ei kestä mitään mikä muistuttaisi kumppanin aiemmasta elämästä. Kaikki vaan myyntiin tai roskiin, välittämättä siitä, että ne on lasten muistoja samalla.
No, mun tapauksessa kalliit design esineet ois sentään saaneet jäädä huolimatta siitä että ne oli exän hankkimia.
Jonkun epävakaan trollausta varten perustettu ketju. Stereotypioita joiden pohjalta sitten tarinoidaan. Totuus on jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Exän kuva paraatipaikalle olohuoneeseen ja äitimuorin ostamat tiimariposliinikukkaset vaikka makkariin tunnelmaa luomaan.
t-y-p-e-r-y-s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän kuva paraatipaikalle olohuoneeseen ja äitimuorin ostamat tiimariposliinikukkaset vaikka makkariin tunnelmaa luomaan.
t-y-p-e-r-y-s
Trollaaja joka rikkinäinen täällä riehuu. Käärityisi vaikka painopeiton alle niin rauhoittuisi hetkeksi.
Pitäköön työhuoneessaan, minulla ovat komerossa.