Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi! Siis tästä palstasta on tullu viime aikoina hiljainen ja tylsä, vai kuvittelenko??

Vierailija
23.11.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä teet täällä kakkonen?

Vierailija
2/5 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko sen ajan on ollut sama virsi: Tämä palsta/nyyssiryhmä/foorumi on muuttunut tylsäksi ja ihmiset idiooteiksi.

Joskus niin tietysti käykin, mutta yleensä syy on enemmän been there, done that. Eli keskustelut alkavat kiertää kehää, samat jutut tulevat uudestaan ja niihin annetaan samat vastaukset jne. Mikä on ok, koska uusille ne ovat uusia ja jänniä.

Suosittelen foorumin vaihtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja mitä teet täällä kakkonen?

-2 (tyhjäpää)

Vierailija
4/5 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäinen tää palsta on aina ollut ja saa ollakin.

Vierailija
5/5 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaessa ja olin etupäässä odotuspalstalla. Satunnaisesti kävin av:lla, mut siitä tuli tosi paha olo. Lapsen synnyttyä jatkoin vauva-palstalla ja enemmän av:lla. Alussa provosoiduin helposti, sit aloin itsekin heittää löylyä kiukaalle. Yhdessä vaiheessa mulla oli oikein addiktio tähän palstaan, oli pakko pitää taukoa. Nyt tää tuntuu aika kuivakkaalta tosiaan. Olen miettinyt, johtuuko se itsestä vai toisista. Kaikki provotkin tunnistaa jo ekoista lauseista, ja tuntuu ihmeelliseltä, että kymmenet, ellei sadat ihmiset vastailevat niin tosissaan ja tuohtuneina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi