Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin tori.fi:ssa ilmaiseksi lasten sängyn, sain haukut!

Vierailija
25.02.2023 |

Laitoin tori.fi sivustolle lapsen junior sängyn, Ikean tavallainen. Kunto siisti. Kirjoitin, että sängyn saa hakea ilmaiseksi.

Hetken päästä henkilö X varasi sängyn ja kysyi, voinko tuoda sen hänelle, koska hänellä ei ole omaa autoa. Kerroin, ettei tuonti onnistu, koska vain miehellä on ajokortti ja hän tekee pitkiä työpäiviä. Henkilö X kertoi, että hän on yksinhuoltaja ja ymmärränkö hänen tilannettaa olleenkaan. Ehdotin, voisiko joku hänen ystävistään auttaa sängyn noudossa.

Sitten alkoi minun haukkumiseni. Kuinka "kermaperse" (???) olen ja kuinka hän tarvitsisi sen sängyn. Tässä vaiheessa viimeistään alkoi ärsyttää ja sanoin, että sänky on ilmanen, mutta se pitää itse hakea.

Meni jonossa seuraavalle. Mutta hurjan paha mieli tuli itselle. Ihan kun olisin tehnyt jotain tosi väärää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on joskus typeriä. Sinä olit tässä se hyväntekijä, älä anna tuon välikohtauksen vaikuttaa siihen ajatukseen.

Vierailija
2/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sulla ilmossa teksti:vain nouto.

Oon huomannut kyllä, että on niitä, jotka ei ymmärrä lukemaansa ilmoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia pipipäitä siellä torissa pyörii. Älä välitä. Jotkut vaan on niin härskejä että vaikka miten ilmoitukseen laitat että ilmaiseksi saa hakea niin aletaan vaatia lisäpalveluita.

Vierailija
4/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Nämä ovat näitä, joille kaikki tulee ilmaiseksi eteen (veronmaksajat maksaa) ja eivät ymmärrä, miten oikea maailma toimii.

Kiitos, kun teit hyvän teon.

Vierailija
5/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä tästä yli. Jotkut ihmiset vain olettavat että kaikki tehdään heidän eteensä ilmaiseksi. Et tehnyt mitään väärää.

Vierailija
6/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä löytyy. Itse ohitan nämä tyystin.

Kerran minulla oli myynnissä Ikean hyllykkö muutaman eiron hintaan ja nainen kyseli voinko tuoda. Kysyin minne. Osoite ihan lähellä joten sanoin että 5€:n lisähintaan voin kiikuttaa kun oltiin lähdössä liikenteeseen ja ajamassa ohi. Sanoin että hintaan kuuluu vain kuljetus ovelle, ei muuta. Tämä oli ostajalle ok. Eiku hyllykkö autoon ja matkaan ja hyllykkö ostajan ovelle. Nostin hyllykön eteiseen niin olisi pitänyt kantaa paikalleen ja siirtää iso kirjahylly jotta olisi hyllykkö mahtunut ostajan suunnittelemalle paikalle. Kieltäydyin josta ostaja närkästyi ja ihmetteli miten hän nyt yh:na tästä suoriutuu. Sanoin että sovittu kuljetus ovelle ei muuta. Yritti vielä tinkiä hinnasta. En suostunut.

Oli tasan viimeinen kerta kun edes maksua vastaan kuljetan.

Nykyään laitan aina ilmoitukseen vain nouto ja omat kantajat mukaan. Kannan itse tavaran valmiiksi alakertaan josta voi kantaa suoraan ulos.

Vierailija
7/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt herranjumala tollasen urpon sanomisista ota ittees :D

Vierailija
8/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone muuttui sängyksi, säälittävää

Vierailija
9/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lahjoitin ilmaista kunnossa olevaa kuntoilulaitetta ilmaiseksi. Olisi pitänyt " joulun hengessä" minun toimittaa ko. henkilölle ilmaiseksi toiseen kaupunkiin parin tunnin ajomatkan päähän....

Vierailija
10/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olist soitanut FIDA ! Olisivat ilmaisiksi kotisi sen hakenut ja  olisit pääsyt paljon helpomalla asian kanssa.

Vierailija
11/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme, ei kannata uida muiden kuin oman lammen ankkojen kanssa. Itse olen lopettanut kaiken tämänlaisen hullutuksen näiden köyhien ja laiskojen kanssa.

Vierailija
12/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee vain nouto ja ainakin 20 kysyy että postitanko.😂

Vierailija
13/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ja lämmin leipä. Minäpä soitin kierrätyskeskuksen hakemaan lapsen sängyn, niin ei tullut tuota ongelmaa.

Vierailija
14/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee vain nouto ja ainakin 20 kysyy että postitanko.😂

Ai pesukoneen?

Vierailija
15/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on red flag kuule.

Vierailija
16/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina laittaa että annetaan ensimmäiselle hakijalle ja tavara vaatii sen että hakijalla on auto.

Vierailija
17/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle on käynyt sama juttu. Antoi ilmaiseksi sohvan ja kirjahyllyn mitä ei tarvinut. Joku olisi halunnut että käy tuomassa sen sohvan noin tunnin ajomatkan päähän. Kun sanoi ettei tuo niin alkoi huuto. No sisko oli huutanut takaisin että jos ei v...u ilmaiseksi riitä niin ole v...u ilman. Mielestäni teki aivan oikein.

Vierailija
18/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me kuljetettiin puutarhakalusteet autolla ja maksu 5 euroa.

Kaikki olivat tosi tyytyväisiä.

Kaikki meni hetkessä.

Uusittiin koko piha kalusteineen.

Vierailija
19/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskolle on käynyt sama juttu. Antoi ilmaiseksi sohvan ja kirjahyllyn mitä ei tarvinut. Joku olisi halunnut että käy tuomassa sen sohvan noin tunnin ajomatkan päähän. Kun sanoi ettei tuo niin alkoi huuto. No sisko oli huutanut takaisin että jos ei v...u ilmaiseksi riitä niin ole v...u ilman. Mielestäni teki aivan oikein.

Helposti isot tuotteet jää itselle ja sitten ne roudattava jäteasemalle.

Vierailija
20/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina laittaa että annetaan ensimmäiselle hakijalle ja tavara vaatii sen että hakijalla on auto.

Ei sillä ole väliä mitä ilmoitukseen laittaa tai viesteihin kirjoittaa. Aina löytyy joku pirjoliisa joka on sitä mieltä, että lahjoittaja on sairaalloisen itsekäs mu l kk u ellei tuo annettavaa tavaraa naapurikaupunkiin ilmaiseksi KOSKA HÄN ON YH JA LAPSI HALUAA SEN TAVARAN. ETTÄ ONKO NYT REILUA RIKKAAN PASKIAISEN PILATA PIENEN LAPSEN SYNTTÄRIT, MISTÄ NOIN ITSEKKÄITÄ IHMISIÄ LÖYTYYKIN.

Kuten joku jo sanoi, ne on niitä ihmisiä joille kaikki on aina tuotu eteen kuin manulle illallinen. Osaavat vaatia, uhriutua ja vinkua niin kauan että joku suostuu. Lapset ovat koko showlle oiva tekosyy.

PLEASE SOMEONE THINK OF THE CHILDREN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi