Kyllä olis ankeaa, jos joutuisin asumaam Suomessa pysyvästi
No onneksi saan asua suurimman osan vuodesta ulkomailla työni puolesta. Kävin viime kuussa 3 viikkoa Suomessa ja meinasin kuolla tylsyyteen. Kaduilta puuttuu elämä ja ihmiset pakkautuneet kerrostaloihinsa ja ne vähäiset palvelut mitä maasta löytyy ovat prisma, cittari ja lidl. Illalla ei oikeen mikään ole auki abc huoltoasemia lukuunottamatta. R-kioskitkin kiinni jo 9 jälkeen. Voi ankeuden ankeus millaisissa olosuhteissa "maailman onnellisin" kansa elääkin. Onneksi nyt oon pois sieltä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyisen maan keskustelupalstat miellytä vai miksi tänne tulet narisemaan?
On minulla siteet Suomeenkin mut kuten totesin suurimman osan vuodesta asun työn puolesta kaikin puolin fiksummassa valtiossa
Mä ainakin tulen katsomaan kuinka te haukutte aina kaikki jotka teitä yrittää ulkomailla edustaa, palsta ei pettänyt taaskaan, käärijä haukuttu, hiihtäjät haukuttu, wilma murtoa nyt ei tällä kertaa haukuttu, mutta kun etsi vähän vanhempia ketjuja ni kyllä ne läskikommentit ja ei tuu koskaan pärjäämään sieltä löytyi peukutuksien kera.
Hitto te ootte ääliöitä:)))))
Olet varmaan nainen kun et uskalla sanoa missä maassa asut. Mikä pelottaa?
Etsisit asuinmaasi vauvapalstan ja kirjoittelisit sinne. Aloituksesi oli tyhjää täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti joku vielä tänään ajattelee, että nettisivut pitäisi rajoittua maanrajoihin?
Vierailija kirjoitti:
Etsisit asuinmaasi vauvapalstan ja kirjoittelisit sinne. Aloituksesi oli tyhjää täynnä.
Mitä ihmettä? Tiedätkö mitä internet tarkoittaa? Ei ole mitään väliä missä asuu, kun internetissä surffaa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on ankeaa kaikkialla.
Mutta toisilla vähän lämpimämpää.
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on ankeaa kaikkialla.
Mistä päättelit että ap olisi köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla nettien dinosaurus? Olen suomalainen ja kukaan ulkomailla asuva ei voi käydä enää suomalaisilla neittisivuilla enää. Oletko sinä nettirasisti?
Suomi on pieni kylmä maa kaukana kaikesta. 95% ihmisisistä ihme mörököllejä, ei kommunikoida muiden kanssa. Kaikki on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla nettien dinosaurus? Olen suomalainen ja kukaan ulkomailla asuva ei voi käydä enää suomalaisilla neittisivuilla enää. Oletko sinä nettirasisti?
Joo kyllä on hän on tyypillinen nettirasisti. Suomalaiset nettisivut vain Suomessa asuville!
Minäkin asun ulkomailla ja olen kyllä eri mieltä aloittajan kanssa. Kauppojen ja palvelujen aukioloajat ovat Suomessa ihan hyvät, ainakin selvästi paremmat kuin nykyisessä asuinmaassani. Asun nyt neljännessä maassa elämäni aikana ja olen sitä mieltä, että säätä, loskaa ja joitakin muita juttuja lukuunottamatta Suomi pesee monet muut maat mennen tullen. Tällä en tarkoita etten viihtyisi täällä ulukomailla; meillä ei olisi ikinä Suomessa esim. tällaisia työtilaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä on hän on tyypillinen nettirasisti. Suomalaiset nettisivut vain Suomessa asuville!
Vauvapaltaa ei saa missään nimessä lukea Suomen rajojen ulkopuolella.
Taas valehdellaan tyytymättömille masennuslääkkeitä syöville suomalaisille iltalehdessä, että ovat maailman onnellisin kansa. Heh heh vieläkö uppoaa?
Suomi on päässyt onnellisuudessa taas piikkipaikalle. Jossain vaiheessa saanemme raporttia maassamme jälleen vähentyneesta syntyvyydestä. -Tanska näytti olleen onnellisuuskakkonen, mutta Tanskaa koskeva uutinen ehti vain vilahtaa uutisessa.
l
Tylsyys on sun pääsi sisällä. Mielikuvitus ja luovuuden puute sen aiheuttaa, ei olosuhteet.
Siltä kuullostaa.