Ärsyttävimmät Facebookin ryhmien "julkkikset"
Ketkä teitä ärsyttää näissä ryhmissä? Joka ryhmässähän on joku, joka jatkuvasti tuo itseään esille. Esim naistenhuoneella.
Kommentit (48)
Mulle huudellaan, että ei ketään kiinnosta sun facebookjutut. Kuitenkin nämä ihmiset käyvät oikein itse kaivelemassa niitä juttuja jne. Jäin pois facebookista monta vuotta sitten, silti jaksetaan huudella.
Meinaan kyllä palata sinne, jahka jaksan poistaa muutaman "kaverin", jotka niitä mun juttuja sieltä levittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennusryhmässä eräs nainen postaa joka aamu ja ilta kuulumisensa kuvien kera. Joka ikinen päivä.
Onks tällä kenties koira? Herää aina joskus aamuyöllä/yöllä?
Kyllä, juuri hän.
Tää on super raskas tyyppi.
Hitto että näistä viesteistä tuli paha olo. Siis te ruoditte täällä tunnistettavasti jotain yksityishenkilöä MASENNUSRYHMÄSTÄ?
Jotain rotia nyt hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun täällä valitetaan aina näistä somen ihanuuksista. Miksi te ette vaan lopeta siellä (kuva)somessa hengailua? Elämä on paljon parempaa ilman.
On mukava keskustella ryhmissä fiksujen ihmisten kanssa. Valitettavasti nämä muutamat ääliöt ovat siellä myös, kuten sinä
Ahaa. En ole itse somessa. Ja kiitos vaan kovasti ääliöksi haukkumisesta.
Olethan. TÄMÄKIN on somea.
Eihän ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennusryhmässä eräs nainen postaa joka aamu ja ilta kuulumisensa kuvien kera. Joka ikinen päivä.
Kyllä, juuri hän.
Hitto että näistä viesteistä tuli paha olo. Siis te ruoditte täällä tunnistettavasti jotain yksityishenkilöä MASENNUSRYHMÄSTÄ?
Jotain rotia nyt hei.
ei kannata olla ärsyttävä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri hän.
Jotain rotia nyt hei.
Sä tunnistit koska myös sun mielestä se on ärsyttävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri hän.
Jotain rotia nyt hei.
Itse olen masennusryhmässä, koska haluaisin keskustella hoitovaihtoehdoista ja lääkkeistä. En siksi, että voisin lukea jonkun päiväkirjaa, ei FB-ryhmiä ole sellaiseen tarkoitettu. Ne pyykinpesut, lakanoidenvaihdot ja kahvinjuonnit voi postata omalle seinälle eikä tukkia ryhmiä niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri hän.
Jotain rotia nyt hei.
Itse olen masennusryhmässä, koska haluaisin keskustella hoitovaihtoehdoista ja lääkkeistä. En siksi, että voisin lukea jonkun päiväkirjaa, ei FB-ryhmiä ole sellaiseen tarkoitettu. Ne pyykinpesut, lakanoidenvaihdot ja kahvinjuonnit voi postata omalle seinälle eikä tukkia ryhmiä niillä.
Tämäpä.
Eräässä vauvaryhmässä yksi henkilö on melkein jokaisessa postauksessa kommentoimassa ja tuomassa esille itseään ja omia asioita, vaikka ne eivät postaukseen mitenkään liittyisi.
Siis esim. joku postaa että jännittää huominen neuvola koska pelottaa asia x, olisiko vertaistukea ja vinkkejä, niin tämä tulee ilmoittamaan että hänellä itsellään on neuvola vasta ensi viikolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun täällä valitetaan aina näistä somen ihanuuksista. Miksi te ette vaan lopeta siellä (kuva)somessa hengailua? Elämä on paljon parempaa ilman.
On mukava keskustella ryhmissä fiksujen ihmisten kanssa. Valitettavasti nämä muutamat ääliöt ovat siellä myös, kuten sinä
Ahaa. En ole itse somessa. Ja kiitos vaan kovasti ääliöksi haukkumisesta.
Tiedoksesi, laitoit juuri viestin somealustalle, arvoisa "en ole itse somessa"- henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Eräässä vauvaryhmässä yksi henkilö on melkein jokaisessa postauksessa kommentoimassa ja tuomassa esille itseään ja omia asioita, vaikka ne eivät postaukseen mitenkään liittyisi.
Siis esim. joku postaa että jännittää huominen neuvola koska pelottaa asia x, olisiko vertaistukea ja vinkkejä, niin tämä tulee ilmoittamaan että hänellä itsellään on neuvola vasta ensi viikolla!
Kyllä parhaita ovat nämä, jotka vastaavat ettei heillä ole lapsia eikä siis tarvetta neuvolakäynteihin.
Mä olen alkanut bannailla ihmisiä ihan vain sen vuoksi, ettei tarvitse FB:n ryhmissä lukea vakkariääliöiden riidaanhaastamista tai itsekorostusta. Vaikka ne jutut vaan skippaisi, jää ne silti ärsyttämään.
olen huomannut , että ärsyttävimmät hahmot on aina naisia
Vierailija kirjoitti:
Klassinen esimerkki diagnoosin vangiksi jäämisestä
Plussakokoisten naisten muoti ja kauneus -ryhmän yp. Hyvä ryhmä meni pelkästään sellaiseksi, että yp haluaa kerätä kehuja itsestään. Ryhmä oikeastaan hiljentynyt kokonaan, ne muutamat vakkarit käy tuota kehumassa.
Sorry ot mut miten tonne naistenhuoneeseen pääsee, kun 4v. sit laitoin jo hakemuksen eikä vieläkään ole hyväksytty :D
Vierailija kirjoitti:
Plussakokoisten naisten muoti ja kauneus -ryhmän yp. Hyvä ryhmä meni pelkästään sellaiseksi, että yp haluaa kerätä kehuja itsestään. Ryhmä oikeastaan hiljentynyt kokonaan, ne muutamat vakkarit käy tuota kehumassa.
Saman henkilön jatkuva vänkäys vastaan ihan kaikesta! Kysyy, että mistä koolle X sukkahousut, mutta ei tarkemmin kerro, että mitä denieriä, väriä, valmistajaa, hintaluokkaa, verkkokaupasta vai kivijalkakaupasta. Sitten yksi kerrallaan vastaa kommentoijille "en tilaa paikasta X" tai "liian kalliita minulle", ilman että antaa mitään muuta viitettä, että millaista tuotetta oikeasti etsii. :D
Sama ihminen (vai onko eri, mun mielestä oli tämä sama tyyppi) taisi avautua aikaa sitten Naistenhuoneella (?), että saako ulosotossa olevalla ihmisellä olla maksullista harrastusta. Kuulemma ei saisi olla sossun (?) mukaan. Kyseli ilmaisia harrastuksia, mutta mikään ei taaskaan kelvannut vastaukseksi. Rahatilanne on selvästi huono, mutta silti tilailee viikoittain vaatetta verkkokaupoista ja uusia sovituskuvia on melkein päivittäin.
Olihan se maailman ilkein täti, joka voitti jotenkin BB:n yks vuosi myöskin lähihoitaja.