Miksi jollain on vielä televisio?
Kommentit (66)
Miksi sä saat olla täällä meidän kanssamme juttelemassa, kun sä et ymmärrä eri mielipiteitä?
Iso kunnon kuva, voi käyttää myös näyttönä.
En tiedä myydään kö 55 tuumasia läppäreitä, iso telkkari on käytännöllinen, siinä mielessä. Eri asia jos aloittaja ei seuraa tv tai suoratoistopalveluita.
Mitä sillä nyt tehdään? Katsellaan hd-kuvaa isosta ruudusta. Telkkariohjelmia, tallennettuja ohjelmia, vuokrattuja elokuvia, Netflixiä, dvd- ja blu-ray -levyjäkin joskus. Kovassa käytössä on mun tv.
Ap on palannut 70-80 luvulle kun tuijottaa elokuvia 6-13" miniatyyri näytöltä.
Kyllä minä näen 58'' telkkarista yksityiskohdat paljon paremmin kuin 15.6'' läppärinnäytöltä.
Anteeksi, mutta oletko hieman yksinkertainen kun pohdit itsellesi liian vaikeita asioita?
Elin 33-vuotiaaksi asti ilman telkkaria, kun asunto oli aina pieni. Sitten tuli tilaa ja telkkari. Onhan tuo paljon mukavampi sohvalta katsella telkkua kuin läppäriä.
Myönnän kyllä, että tv passivoi jonkun verran kun ei aktiivisesti tarvitse miettiä mitä katsoo, mutta kun suoratoistoissa on nykyään niin paljon sisältöä, niin ei se ruutuaika juurikaan lisääntynyt telkkarittomaan aikaan verrattuna - ja parempi se on silmillekin katsoa välillä kauempana olevaa ruutua kun töissä tuijottaa koko päivän tietokoneen näyttöä läheltä.
Tämä on sama, joka kysyy
- miksi jollain on vielä kirjahylly, kun e-lukulaite on keksitty
- miksi jollain on vielä pöytätietokone
Tarkoitus on toki provota
Koska siitä on huomattavasti miellyttävämpi katsella elokuvia ja sarjoja kuin tabletilta, saati puhelimesta.
Meillä on varaa huveihin.
Kysy sossusta voisitko saada käytetyn putkitelevision?
Aikuisilla on kunnon töllö, teinit tihrustaa luurin ruutua.
Pöytäkonehullu on keksinyt uuden jankkausaiheen.
Kysymys on syvällisempi kuin luuletkaan. Olisi hyvä tutkimusaihe. Nettihän sulattaa aivot vielä paljon tehokkaammin kuin televisio. Suurin osa on siirtynyt käyttämään tätä kovempaa huumetta. Fiksummat tyytyvät televisioon, vielä fiksummat eivät omista sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sama, joka kysyy
- miksi jollain on vielä kirjahylly, kun e-lukulaite on keksitty
- miksi jollain on vielä pöytätietokoneTarkoitus on toki provota
Niin ja asuu jossain 15 neliön betonikuutiokopissa, jonne ei kirjahyllyä eikä mitään hyllyä tai telkkaria edes mahdu kämppään. Ainoa harrastus tuijottaa älypuhelimen pikkuruutua ja provoilla.
55 tuuman telkkari on käytännöllisempi kuin 55 tuuman kännykkä. Tosin nyt alkaa tuokin tuntua liian pieneltä.
Mä olen sen verran iäkäs, että arvostan sitä, että kuva on iso. En ymmärrä nuorisoa, joka tuijottaa ohjelmat kännykästä tai läppäriltä. Mulle pitää olla enemmän tuumia!