+*+* Torstaita HEINÄHIPPUSET +*+*
Minä täällä edelleen. Tätsyä ei vielä näy. Toivottavasti posti tuo ne testit tänään.
Alkaa jo jännittää.
Marlene78 kp 32/28-30
Kommentit (9)
Testit tuli.Aamulla testaan aamupissasta. Huomenna olis jo dpo 12.
Testejä tilaan kotitestit.fi:stä.
Marlene78 kp 32/28-30
Marlene: Tule sitten heti kertomaan mitä testi näytti. Plussaa täällä kyllä vähän ounastellaan :)
Tervetuloa vielä mukaan einsku ja toivotaan että juilinta merkkaisi ihan jotain muuta kuin menkkoja. Ei anneta periksi ennen kuin täti kurvaa pihaan.
S@nde: Hienoa, että kaikki on kohdallaan :) On varmasti upea fiilis.
Täällä mikään ei muutu. Olotilassa ei mitään muutoksia, mutta ei menkoistakaan mitään tietoa. Pitäisiköhän taas testata? En tiedä... meneekö rahat vaan hukkaan. Mutta on tämä tietämättömyyskin yksi riesa.
Iksu kp33/28-35 dpo 18 (kait jo, en enää pysy laskuissa mukana, ottaa niin päähän)
Aivan siltä näyttää, että kaksi plussaa tulee ainakin vielä hippusiin!
Iksu, testaahan jo! =)
kovasti sille ainakin peukutan!
s@nde! Kiva kun kävit kertomassa ultrauutiset! Ihana juttu, oon tosi onnellinen sun puolesta ja nyt sitten pelot pois ja nautit täysillä joka hetkestä! =) oiekin onnellista loppuodotusta sinulle!
Heitähän välillä haavia tähän suuntaan, josko vaikka johonkin parveen pääsisin minäkin uimaan mukaan sille toiselle puolelle! =D
T: piipaa
Täti tulikin eilen jo illal ennen kuin menin maate eli kp 32 vaihtui kp 1.
Säästypähän testit.
Ja vielä ilman ennakko varotusta.
Menen nyt takaalalle märehtimään ja häätämään tätiä.Palailen taas kun on täti häädetty.
Marlene 78 kp 2/31
Marlene: Pahoittelut tädistä ja tsemppiä ensi kiertoon.
Piipaa: Kiitoksia Piipaa kovasti kannustuksesta. Testasin tuossa illansuussa ja kyllähän siihen kaksi viivaa ilmestyi, ei kylläkään yhtä voimakkaita ja paksuja, mutta ihan selkeästi punaista oli pelissä ja testiajan sisällä. Nyt sitten alkaa todellinen piinaaminen, että pysyykö kaveri kyydissä.
En vielä haluaisi tuonne odotuspuolelle rykäistä, kun se keskenmenonriski on vähintään se 40%, mutta kun täällä jutustelu on hieman hiipunut niin on varmaan pakko. Silti aion käydä seuraamassa teidän elokuisten eloa. Olette sen verran kiehtovia persoonia.
Iksu rv 4+6 (apua, uskallanko noin jo kirjottaa...)
Marlenelle suuret pahoitteluni. :' (
Iksulle hypersupersuuret onnittelut! Ihana uutinen! =D
Kiva kun et malta meitä jättää, mutta kyllä sä siellä odotuspuolella tuut viiihtymään ens vuoden loppukesään asti! ;) Oikein onnellista odotusaikaa sinulle!
marlenelle pahoittelut tädistä :(
Iksulle huippu-isot onnittelut plussasta!!!
Osaa taas painella nappeja! Pahoittelut tädin yllättämille. Mulla ei ole edelleenkään menkat alkanu, mutta testasin eilen ja nega tuli. Ihmeen pitkään tää kierto kestää!!! Eli tänää kp 34/28-30. Välillä on mahaa juilinu, mutta ei ne vaan ala. Käypi jo hermon päälle kun ei pääse uudelle yrityskierrolle.
Sun päivät näyttää nyt hyvin plussaisilta!! Toivottavasti onnistaa! Mulla nyt kp 31/28-31 ja eilisillasta asti juilinu menkkamaisesti masua, joten eiköhän ne menkat kohta loraha. Ja sit tällainen uuden kuumeilijan typerä kysymys, mutta mistä te tilaatte niitä raskaustestejä?