Oletteko Törmänneet tällaisiin Tinder-profiileihin
Näitä on tullut nyt vastaan ehkä kymmenisen, joiten teksti menee näin:
"Moi. Mun nimi on Ville. Tässä muutama juttu, mitä tykkään tehdä: ruualaitto, lukeminen ja kävely. Entä sä?"
Nimi ja harrastukset tietty vaihtelee. Onkohan ollut joku Tinder kurssi, ja sitten saman kaavan mukaan tehty profiili, jos ei ole itse keksinyt mitään
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ja tuossa oli vikana mikä?
Onhan tuo sata kertaa parempi kuin naisten:
"🍑👍🙏😭🤪🐑🐟💋🏄🚣🏊🤽🧜
Korkkarit jalassa pidempi ku sä eli turha yrittää"
Et ymmärtänyt pointtia?
Tekoälybotin tekemiä profiileja, kun mies liian laisk0a kirjoittaakseen mitään itse.
Aina vasemmalle tuollaiset.
Parempi kuin huono, mutta en jaksaisi noin persoonatonta tyyppiä itse. Riskillä voi koittaa.
Ette ymmärrä. Teksti menettelisi, jos se olisi jonkun itse kirjoittama. Tässä tarkoitetaan sitä, että tuo geneerinen teksti on alkanut vilahdella yhdellä sun toisella.
Samanlaisia naisilla on. Varmasti joku Csomopolitanin ohje Tinder profiiliin. Profiili päättyy yleensä juuri johonkin kysymykseen tyyliin 'mikä on sun lempiruoka?'. Jotenkin tosi lapsellinen teksti jos ikää yli 25
Vierailija kirjoitti:
Ette ymmärrä. Teksti menettelisi, jos se olisi jonkun itse kirjoittama. Tässä tarkoitetaan sitä, että tuo geneerinen teksti on alkanut vilahdella yhdellä sun toisella.
No mitä väliä. Mulle ainakin riittää tommosenaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekoälybotin tekemiä profiileja, kun mies liian laisk0a kirjoittaakseen mitään itse.
Aina vasemmalle tuollaiset.
Niin, no tuo kertoo että ainakin luettu jostain mitä profiiliin kannattaa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
"🍑👍🙏😭🤪🐑🐟💋🏄🚣🏊🤽🧜
Noissa emojeissa vain se vika, että pitäisi tietää mitä ne tarkoittaa milloinkin. Esimerkiksi kukaan ei sano että on lapsia vaan se ilmaistaan jollain emojilla. Tietämättä asiaa niin emoji jossa äiti ja kaksi lasta voisi tarkoittaa että haluaa perheen tms.
Miehet ja naiset ovat jäätävän geneerisiä. Tinderissä ehkä kamalinta on se persoonattomien ihmisten massa. En nyt itsekään ole mikään maailman jännittävin ja uugein vaihtoehtotyyppi, mutta voi luoja miten tylsiä ihmisiä deittipalvelut ovat pullollaan. Sali, työ, matkustelu, emojirimpsut, samat latteudet ja kliseet kaikilla. Tämmönen työssäkäyvä rehellinen perusjamppa täällä. Kysymällä selviää lisää!
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko tuossa jokin vika? En ihan ymmärtänyt.
Jossain ilmeisesti vinkki millaisen hyvän Tinder profiilin tulisi olla ja Ap.ta hiertää kun moni seuraa tätä vinkkiä.
Kertokaapas naiset nyt omin sanoin, mitä siihen Tinder profiiliin pitää kirjoittaa? Tuntuu ettei mikään ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset ovat jäätävän geneerisiä. Tinderissä ehkä kamalinta on se persoonattomien ihmisten massa. En nyt itsekään ole mikään maailman jännittävin ja uugein vaihtoehtotyyppi, mutta voi luoja miten tylsiä ihmisiä deittipalvelut ovat pullollaan. Sali, työ, matkustelu, emojirimpsut, samat latteudet ja kliseet kaikilla. Tämmönen työssäkäyvä rehellinen perusjamppa täällä. Kysymällä selviää lisää!
Tämä on kyllä niin totta. Toki siellä on paljon kysyntää vähän erikoisemmille ihmisille, varsinkin jos ulkonäkö on keskimääräistä parempi, mutta onko siellä sitten heille mitään?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapas naiset nyt omin sanoin, mitä siihen Tinder profiiliin pitää kirjoittaa? Tuntuu ettei mikään ole hyvä.
Pitää erottua edukseen. Tinder on vastaava kuin työhakemus ja nainen on se väsynyt hr-mirkku joka kahlaa ne läpi esikarsinnassa. Jos yhteen paikkaan on se 200 hakijaa niin väsyyhän sitä katsomaan samaa cv-pohjaa.
Palvokaa miehet sitä vulvaa ihan rauhassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä niin totta. Toki siellä on paljon kysyntää vähän erikoisemmille ihmisille, varsinkin jos ulkonäkö on keskimääräistä parempi, mutta onko siellä sitten heille mitään?
Nuo miehet saavat parisuhteen muutenkin joten... ei tinderiin päädy kuin jämäpalat. Se koskee miehiä ja naisia.
Mä en osaisi laittaa mitään deittiprofiiliin, kun ei löytyisi paria sanaa kuvaamaan kokonaisuutta.
"🍑👍🙏😭🤪🐑🐟💋🏄🚣🏊🤽🧜