Käärijän ihasteluketju
Kommentit (104)
On niin aito. Se vetoaa. Ei yritä mitään. Loistokaveri. Peukkuja Liverpooliin.
LIE VENÄJÄN EDUSTAJA kirjoitti:
HÄVETTÄÄ OLLA SUOMALAINEN
Kun olemme sijoittuneet aikaisempina niin surkeasti paitsi Blinded Channel joka menestyi. Toivottavasti tänä vuonna hyvä sijoitus.
Mä olen ihan lovena Kääriään <3 Hänessä on se jokin X-factor!
Se on niin kuuma ja energinen. Voisin katsoa hänen cha cha chata nonstoppina koko ajan. Uskomattoman intensiivinen ja fyysinen ote esiintymiseen. Olen tutustunut nyt myös hänen aiempaan tuotantoonsa; yllättävän hyviä kappaleita ja hänellä on kiva lauluääni! Miksi hänestä ei ole kuulunut aiemmin juurikaan!? No tämän Euroviisujen myötä hän saa julkisuutta ja tullee varmasti enemmän jatkossa kaikille tutuksi.
Kyllä ootte möhelöitä, ei helv..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ootte möhelöitä, ei helv..
Sulla on ilmeisesti aika yksitoikkoinen elämä, kun arvostelet muita siitä, että he saavat iloa musiikista ja sen esittäjästä.
Käärijä on ihana. Olisi kiva nähä hänestä enemmän juttuja. ( esim: haastatteluja yms) Käärijähän näyttelee ensi kaaudella salatut elämissä
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on ihana. Olisi kiva nähä hänestä enemmän juttuja. ( esim: haastatteluja yms) Käärijähän näyttelee ensi kaaudella salatut elämissä
Oikeesti!?
Vierailija kirjoitti:
Laulunsa oli just sitä mitä tämän synkän maailmantilanteen vastapainoksi tarvittiin.
kertoo ihan suomalaisesta ihmisestä
Uskomatonta mutta totta 😲 !
Käärijän Esiintymisasu on KADONNUT 😱.
Ai pottatukka onkin nyt seksikästä? Miksei se ollut sitä ennen? Pikkulasten kampaus.. en kyllä tajua ihmisiä.
Haluan muuttaa Venäjälle. Siellä ei sössötetä mistään käärijästä.
Hölmönnä naisena viehättää Käärijän hölmöys. Mutta olen varattu niin en voi ihastua, vai voinko.
Vierailija kirjoitti:
Haluan muuttaa Venäjälle. Siellä ei sössötetä mistään käärijästä.
Tervemenoa. Ei tarvitse tulla takaisin.
Ihan paras. Olen uusi fani.
N. 50v
Mihi se käärijön asu katos sitte vai mitä hittoa? Menikö se asu sinne mistä tulikin vai hääh?
Pitäs ehkä seurata uutisia itekki paremmi sehä on näköjää löytyny.
Niin, muiden painostuksesta.