"Työstä ei voi uupua" sanoo Lenita
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28d4a578-cf76-422d-b23a-c2b754… Koska Lenita ei oo uupunut, niin ei kukaan muukaan voi olla.
Kommentit (123)
Ihminen on sitä mitä syö kirjoitti:
Sitruuna.
Peruukkipäinen sitruuna.
Lenitalla on käynyt säkä, eli on pysynyt terveenä läpi elämänsä! Terveys on kaikki kaikessa.
Tietysti asiaan vaikuttaa myös se, että on saanut työskennellä oman intohimonsa parissa läpi elämän. Tai on yksinkertaisesti löytänyt intohimonsa.
Työtä ja työtä?
Lenitalla jos on lapsia ja miniöitä niin he ovatkin varmasti siinä toisessa ketjussa päivittelemässä 40 luvulla syntynyttä
Boomeriaan.
Mun höpökät varmasti päästelisivät vielä pahempaakin suustaan mutta onneksi eivät ole julkkiksia että koko Suomi saa tietää hölmöt mielipiteet.
Pöyhkeää puhetta kun minä niin ei kukaan muukaan. Pisteet laski tällaisista tunteettomista ja kovista puheista.
Voimia työssään uupuneille!
On surullista kun on itse menestynyt ja pärjännyt urallaan tai jollain muulla elämän osa-alueella , niin siinä tulee illuusio että on itse kaiken takana. Totuus on kuitenkin että menestyksen takana on paljon asioita, joihin ei itse ole voinut vaikuttaa.
Esimerkiksi terveyden kannalta vaikka hyvät geenit. Mutta ehkä Lenita nyt tästä saa hieman pönkitystä itselleen. Se hänelle suotakoon.
Laitetaan Lenita 16 vuotiaasta eläkeikään asti työskentelemään perusduunarina. Ehkä sit kommentointi voi olla toisenlaista?
Järkyttävää yleistämistä ja ihmisten niputtamista. Vanhuuden höperö.
Ei ole kyllä kovin empaattinen tyyppi hän. Aina pitää itseään nostaa toisia polkemalla.
Menestys noussut päähän. Mutta menestyneet ihmiset ei tunnetusti ole kovin empaattisis. Siksihän he menestyvät!
Lenita on jo niin veemäisen näköinenkin ja kun kuunnellut joitain hänen puheitaan telkkarissa, niin tuntuu olevan veemäinen myös luonteeltaan. Tosi pöyhkeä.
Hyi kun olette ilkeitä ihmisiä. Onko teillä joku paha geeniperimä?
Kyllä on kummallista jos noin vanhaksi elänyt ja elämää kokenut ei ymmärrä, että kaikkia uni ei virkistä. Minä en virkisty vaikka nukkuisin miten, olen tehnyt kaikkeni sen eteen.
Tällaiset Lenitan tyyliset "kovat selviytyjäihmiset" aiheuttavat oikeasti paljon harmia ympärilleen. Näitä olen elämän varrella valitettavasti joutunut usein kohtaamaan.
Tyypillinen omassa kuplassaan elävä. Ei se aika ketään viisasta näköjään. Kaikki aiheellinenkin valitus on "ruikutusta" ja kaikki pitäisi vain kestää hiljaa. Ja ei saa "ruikuttaa" kun onhan jossain huonommin. :D
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan Lenita 16 vuotiaasta eläkeikään asti työskentelemään perusduunarina. Ehkä sit kommentointi voi olla toisenlaista?
Jep, Lenita ei ole kunnon töitä koskaan tehnytkään.
Voi Lenita, voi Lenita. Jos sinä olet harrastellut työnteon tapaista niin luulisi aikuisen ihmisen tajuavan että on myös oikeita, raskaita fyysisiä töitä joissa normaalisti uupuu. En ikipäivinä osaisi kuvitella sinua fyysisiin töihin, etkä kyllä osaisi kuvitella itsekään. Mutta saat anteeksi lausahduksesi, jos ei ole fiksu niin ei ole, ei sille aina itse mitään mahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, Lenita ei ole kunnon töitä koskaan tehnytkään.
Perusduunari on perusduunari.
Lenita Airisto on saanut tehdä omanlaisiaan töitä: televisiotoimittajana, yrittäjänä ( mm. oma muoti- ja mannekiinialan yritys), kirjoittajana jne. Liike- elämä on hänelle kovinkin tuttu.
Jos kommentoija on joutunut tekemään samoja perusduunari hommia 16 vuotiaasta eläkeikään asti; se on ollut sitten hänen juttunsa. Ehkäpä rahkeetkaan eivät ole riittäneet muuhun.
Pidän jokaista lapsetonta ihmistä onnettomana. Tuo itsekäs omakehu on vain näyteltyä itsepetosta. Tavannut ihan liikaakin näitä itsekeskeisiä lapsettomia ihmisiä eläessäni.[/quote]
Aika typerä yleistys. Tiedän lapsettomia, jotka ovat aivan onnellisia elämässään. Vastaavasti tiedän perheen perustaneita, jotka ovat onnettomia. Eli ei se onnellisuus pelkästään lisääntymällä tule.
Minä olen väsynyt Lenitasta ja hänen ainoista oikeista mielipiteistään. Millaistahan olisi työskennellä hänen alaisenaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen väsynyt Lenitasta ja hänen ainoista oikeista mielipiteistään. Millaistahan olisi työskennellä hänen alaisenaan?
Lenitahan on ollut aina räväkkä puheissaan! Se on ollut vähän kuin hänen tavaramerkkinsä. Ei kai kaikkea tarvitse niin kirjaimellisesti ottaa!?
Mitä muuta hänellä on?