Minkälaiset naiset ovat kiinnostuneita etenemään seksiin nopeasti?
Omien Tinder kokemusten perusteella varttuneet naiset (45-55) eivät todellakaan ole kiinnostuneita tiputtamaan pöksyjään kovin helpolla. Mitä ihmettä on tämä höpinä että Tinderin kautta löytäisi muka seksiseuraa? Ehkä kansantanhuihin ja luontoretkille saisi seuraa jos ensin läpäisee tiukan seulan. Olen hyvin toimeentuleva, koulutettu heppu. Pitäisikö hyväksyä tatuoinnit eikä välittää koulutuksesta että saisi jotain hauskaa elämäänsä? Tietysti on maksulliset naiset, jotka on kyllä hyvin hauskaa seuraa, mutta oikeasti, onko koulutetut naiset oikeasti niin h*lvetin tylsiä?
Kommentit (29)
Itse olen alemman korkeakoulututkinnon suorittanut. Siitä en tiedä, lasketaanko minut ap:n mittareilla koulutetuksi henkilöksi. Mutta olen 43v nainen, ja kyllä minä seksiin voin edetä nopeastikin, jos mies on mieleinen. En kuitenkaan käytä Tinderiä, enkä aio käyttää. Olen kyllä kokeillut joitakin deittisivustoja, ihan ok kokemuksella nimenomaan seksin suhteen. Vakavaa suhdetta ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoo olevansa hyvin toimeentuleva ja koulutettu ja ihmettelee, miksi naiset eivät halua seksiä.
Ihan eksna hänen pitäisi tajuta, että noilla ominaisuuksilla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Ap:n täytyy alkaa panostaa ulkonäköönsä ja sosiaalisiin taitoihin. Laihduttaa ja kuntoulla ja laittaa vaatteet ja hiukset kuntoon, sekä opetella juttelemaan ja flirttailemaan naisten kanssa. Sellaisten miesten kanssa sitä seksiä halutaan.
Ihmisestä tulee huokua se että hän HALUAA tuottaa naiselle hyvää, jakaa seksuaalisuuttaan. Olla tasavertainen partneri. Molemmista syntyy näiden yhteissummana ääneen lausumaton seksuaalinen älykyys.
- Onko tuolla yllämainitulla mitään tekemistä koulutuksen ja yhteiskunnallisen aseman tai mm. puoluetaustan kanssa, eipä niin ei sillä ole tekemistä sukupuolenkaan kanssa.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Itse olen alemman korkeakoulututkinnon suorittanut. Siitä en tiedä, lasketaanko minut ap:n mittareilla koulutetuksi henkilöksi. Mutta olen 43v nainen, ja kyllä minä seksiin voin edetä nopeastikin, jos mies on mieleinen. En kuitenkaan käytä Tinderiä, enkä aio käyttää. Olen kyllä kokeillut joitakin deittisivustoja, ihan ok kokemuksella nimenomaan seksin suhteen. Vakavaa suhdetta ei ole löytynyt.
En ole puhunut mistään koulutusasteista, huokaus Se nyt vain on niin että valtaosalle (mukaanlukien minä itse) opiskelu tekee hyvää. On aika paljon omakohtaista kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Mutta en kenen tahansa kanssa, en lähde edes tinder-treffeille sellaisen miehen kanssa, josta en ajattele että saa vaikka käydä päälle heti kun mennään kotiovesta sisään. Käytetään kondomia jos ei sitä voi tutustuessa jättää pois. Eikä nuo yleensä ihan ovella päälle käy, mutta ei jätä koskemattakaan että heti alkaa jotkin lämmittelyt tai aloitteetkin seksiin. On mulle pari hutia tullut että en ookaan lähtenyt julkiselta treffipaikalta kuin kotiin, mutta joo, ekoilla treffeillä voi olla seksiä. En etsi mitään pysyvää suhdetta näistä miehistä, mutta lyhyet romanssit sopii mun elämään.
Olikse kysymys minkälainen nainen olen? En voi vastata niin tarkkaan että tututkin tunnistaa, mut kaunis mä olen ja tinderissä oon kyllä saanut valita kenen kanssa tahdon treffeille. Tykkään ikäisistäni ystävällisistä ja mukavia puhuvista miehistä, joilla on naama ja kroppa kunnossa. Panen duunareita tai duunarit minua, heteroseksiä eikä kinkyilyä jos ei pidetä suu/käsiseksiä sellaisena. Mulla on ollut joitain satunnaisempia panojuttuja ja kaksi mies/seksisuhdetta avioeron jälkeen, nuorena naimisiin ja ihan mahdoton mies...
Onko se jotain kemiaa? Voi olla, kiinnostava mies pystyy tekemään oloni hyväksi ja ihastumistakin on noissa suhteissa. En panisi ketään jos tunteet ei olisi pelissä. Seksisuhde pysyy myös hyvänä, avoimena, rehellisenä ja arvostavana kun molemmat tiedostaa omat puutteensa ja tahtoo kohdella toista hyvin eikä ole mitään sellaisia mielenterveysongelmia, että tahtoisi satuttaa toista.
En kauheasti haaveile toimivasta, kaiken kattavasta parisuhteesta tällä hetkellä. Mulla olisi niin paljon kompensoitavaa sellaiseen enkä ole tavannut sellaista miestä, jonka kanssa se tuntuisi hyvältä. Koitin lasten isän kanssa sellaista, mutta aina tuntui pahalta ja tunteeni jäivät jalkoihin. Ei oikeastaan kiinnosta myöskään miehet, jotka yrittää pääsyä panemaan mua vaikka välissä mitta etsivät myös jotain toista vaimoksi. Senkus mutta ei mä ole mikään ontto astia ilman omia tarpeita ja vain viihdytä ketään. Parhaiten on toiminut näiden kahden miehen kanssa, jotka ei välttämättä halua omaa perhettä. Ehkä sinkkuisä voisi sopia myös mutta niitä on vähemmän ikäisissäni, että isät on usein varattuja. Isyydessä on myös se miten vadtuullisesti sen hoitaa, että osa on epäkiinnostavia sen takia. Jos lapsia tekee niin pitää se rakkaus näkyä.
Voitko severta valottaa että oletko itse duunari. Tämä ei ole mitään riidanlietsontaa vaan koetan vain ymmärtää että miten tämä markkina nykyään toimii.
Jos sinulla on joku ihmeen yhteiskuntaluokkajaottelu päässäsi, niin ei ihme, jos ei lohkea. Ei ihmisiä voi jaotella sen mukaan, onko käynyt kouluja, tai mitä työtä tekee. Älykkyyden kanssa niill ei ole juurikaan tekemistä. Itse olen täysin kouluja käymätön ihminen, veljeni taas erittäin koulutettu. Itseä ei kiinnosta työnteko, hän taas tienaa rutosti. Ihan yhtä älykkäitä olemme, ja voidaan keskustella asiasta kuin asiasta tasapäisesti, ja nauraa samoille asioille. Ainoa eromme on, että hänellä on paljon rahaa, ja minulla paljon aikaa.
Eri
Kummasti koulutetut vaan pariutuvat 90-prosenttisesti keskenään, samoin kouluttamattomat. Ei luokkaeroa kannata treffeillä miettiä, mutta kyllä se mahkuihin vaikuttaa.
Tässä kysymyksen asetannassa on kyse siitä kuinka ajan funktion suhteessa peniksen penetroitumiseen vaginaan toteutuu naissukupuolen keskuudessa.
M48, guru
Mi nä voin ollavaikka salama, jos mies on oikea. Ja jos ei se mies anna mitään tyydytystä (aikuisen mihen pitää jo tietää kuinka se tehdään, tavalla tai toisella), lähden pois vaikka kesken aktin, tai rakastelun. En enää ikinä jää kenenkään miehen panopuuksi.Rakastan seksiä, ja hyvän ja miehekkään miehen kanssa ei mikään parempaa olekkaan! Mutta naisenkin täytyy vaatia, ja saada. Sytytän itsekkin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Mutta en kenen tahansa kanssa, en lähde edes tinder-treffeille sellaisen miehen kanssa, josta en ajattele että saa vaikka käydä päälle heti kun mennään kotiovesta sisään. Käytetään kondomia jos ei sitä voi tutustuessa jättää pois. Eikä nuo yleensä ihan ovella päälle käy, mutta ei jätä koskemattakaan että heti alkaa jotkin lämmittelyt tai aloitteetkin seksiin. On mulle pari hutia tullut että en ookaan lähtenyt julkiselta treffipaikalta kuin kotiin, mutta joo, ekoilla treffeillä voi olla seksiä. En etsi mitään pysyvää suhdetta näistä miehistä, mutta lyhyet romanssit sopii mun elämään.
Olikse kysymys minkälainen nainen olen? En voi vastata niin tarkkaan että tututkin tunnistaa, mut kaunis mä olen ja tinderissä oon kyllä saanut valita kenen kanssa tahdon treffeille. Tykkään ikäisistäni ystävällisistä ja mukavia puhuvista miehistä, joilla on naama ja kroppa kunnossa. Panen duunareita tai duunarit minua, heteroseksiä eikä kinkyilyä jos ei pidetä suu/käsiseksiä sellaisena. Mulla on ollut joitain satunnaisempia panojuttuja ja kaksi mies/seksisuhdetta avioeron jälkeen, nuorena naimisiin ja ihan mahdoton mies...
Onko se jotain kemiaa? Voi olla, kiinnostava mies pystyy tekemään oloni hyväksi ja ihastumistakin on noissa suhteissa. En panisi ketään jos tunteet ei olisi pelissä. Seksisuhde pysyy myös hyvänä, avoimena, rehellisenä ja arvostavana kun molemmat tiedostaa omat puutteensa ja tahtoo kohdella toista hyvin eikä ole mitään sellaisia mielenterveysongelmia, että tahtoisi satuttaa toista.
En kauheasti haaveile toimivasta, kaiken kattavasta parisuhteesta tällä hetkellä. Mulla olisi niin paljon kompensoitavaa sellaiseen enkä ole tavannut sellaista miestä, jonka kanssa se tuntuisi hyvältä. Koitin lasten isän kanssa sellaista, mutta aina tuntui pahalta ja tunteeni jäivät jalkoihin. Ei oikeastaan kiinnosta myöskään miehet, jotka yrittää pääsyä panemaan mua vaikka välissä mitta etsivät myös jotain toista vaimoksi. Senkus mutta ei mä ole mikään ontto astia ilman omia tarpeita ja vain viihdytä ketään. Parhaiten on toiminut näiden kahden miehen kanssa, jotka ei välttämättä halua omaa perhettä. Ehkä sinkkuisä voisi sopia myös mutta niitä on vähemmän ikäisissäni, että isät on usein varattuja. Isyydessä on myös se miten vadtuullisesti sen hoitaa, että osa on epäkiinnostavia sen takia. Jos lapsia tekee niin pitää se rakkaus näkyä.
Voitko severta valottaa että oletko itse duunari. Tämä ei ole mitään riidanlietsontaa vaan koetan vain ymmärtää että miten tämä markkina nykyään toimii.
Heippa, tähän vastasin jo mutta on poistunut :o
Vastasin, että en ole itse duunariammatissa (olen ollut), mutta tulen duunariperheestä kyllä. Minulla on maisterin tutkinto. Kehuin myös vanhempiani pidetyiksi ja lahjakkaiksi jne.
Enpä tiedä miksi useimmat seksikumppanini ovat olleet työmiehiä. Joitain yhden illan juttuja amk-insinöörien kanssa mutta seksi ei sattunut olemaan upeaa, mutta ei aina raksamiestenkään kanssa synkkaa. Muhun vetoaa erityisesti ne kädentaidot ja tykkään helpommin profiilista, mistä ilmenee jotain sellaista. Pitämäni miehet on antaneet treffeillä aina hellän ja kunnioittavan ensivaikutelman, että saan itse viedä eikä tunnu että on jäämässä jyrän alle.
Mut ei mulla mitään täsmävinkkejä ole millä saa naiset sänkyyn ekoilla treffeillä eikä sitä habituksestakaan voi tietää. Onhan se miesten kanssa paljon helpompaa päästä sänkyyn :D
Itselle tämä on aikas yksinkertainen asia. Jos mies saa minut tuntemaan itseni seksikkääksi ja haluttavaksi niin olen valmis seksiin vaikka heti. Jos mies ei minussa tätä seksikkyyden tunnetta viriämään niin ei siinä aika auta.
Ei ole kyse yhteiskuntajaottelusta. Pois se minusta. Fakta vain on se että haluan tasaveroisen seuralaisen jolla suurinpiirtein samat kiinnostuksen kohteet ja arvot. Korostan että suurinpiirtein. Eikä rahalla ja tienaamisella ole mitään tekemistä tässä.