Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin kaupungissa

Vierailija
03.03.2023 |

ja siellä ei ollut mitään kovin mielenkiintoista. Sain hoidettua ennalta suunnittelemani asian, mutta mitään muuta en löytänyt, vaikka kulutin aikaa etsiskelyyn 4 tuntia.

Yksi nainen melkein kaatui korkeilla koroilla liukkaalla selälleen. Sisällä kaupassa vaelteli toinen nainen hyvin korkeine korkoineen myös ja, viimeisen päälle laitettuna. Hyvävartaloinen, klassisesti pukeutunut mm villakangastakkiin, vyötäröllä vyö, hyvin hoikka, mutta ei luiseva ja ikää oli yli 40v.

Minäkin olin 20-30 vuotiaana yhtä hyvä vartaloinen, mutta en koskaan kiinnostunut pukeutumisesta ja itseni laittamisesta. Jopa miehet sanoivat tästä minulle, että miksi en laittautunut enemmän, kun minulla oli niin hyvä kroppakin.

Olisi tehnyt mieli kysyä naiselta, että onko hänellä millaista muuta elämää, kuin muodikas ulkoasu? Onko esim lapsia? Uskollista ja muutenkin mieleistä puolisoa? Ainakin hän oli onnistunut ulkonäöllisesti tänä vaikeana aikana, ihan ilman näkyviä huulitäytteitä yms. Ainostaan hiukset näyttivät vähintään vaalennutuilta ja saattoivat olla lisäkkeilläkin tehdyt. Mietin, että mitä hän syö ja liikkuuko muuten kuin korkeilla koroilla. Minulla ei ollut korkoja, mutta hyväkuntoinen pitkä tukka on ollut ihan oma, aito.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallisia nuo korkeat korot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla