Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso riita miehen kanssa. Sanoin rumasti ja nyt tuntuu pahalle. Mies hyppäsi autoon ja ajoi ilman kommenttia pois pihasta. Ei vastaa puheluihin

Vierailija
03.03.2023 |

En tietenkään tarkoittanut että hän on sellainen miksi häntä sanoin. Miksi miehet ovat niin pikkumaisia? Pitäisi osata edes vähän riidellä ja olla empatiaa. Se puhdistaa ilmaa se riita.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähti ajamaan rekan keulaan.

Toivottavasti ehtii ottamaan JEESUKSEN sydämmeensä ja pääsee siten TAIVAAN KOTIIN, eikä joudu KADOTUKSEEN ja viettämään iäisyyttään TULISESSA JÄRVESSÄ!

Oletko ap tyytyväinen kun ajoit hänet epätoivoiseen tekoon? Olivatko nuo ilkeät sanat sen arvoisia? Olivatko?

Vierailija
42/66 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse loukkasit häntä ilmeosesti pahadti ja odotat että hänen pitäisi osoittaa empatiaa.

Muista ettet sinä ole suhteenne keskipiste.

Anna toiselle tilaa äläkä ruikuta perään.

Vierailija
44/66 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehesi palaa kotia, pyydät sitä panemaan sinua perseeseen ja sen jälkeen nuolet kalun puhtaaksi. Sitten pyydät anteeksi.

Kyllä se sit siitä lutviutuu.

Vierailija
45/66 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mynämäki

T. Ap

Vierailija
46/66 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan mies oli kolme päivää noin pois, hänellä oli semmonen työ ettei kukaan perään kysellyt, metsäurakoitsija.

Ensin huolestuin, seurasin kolariuutiset, en muista soitinko sairaalaan.

Sitten soitti miehen sinkkueno, mies oli mennyt sinne juopottelemaan entiseen mummolaansa. Enolle oli selvinnyt etten tiedä missä hän on. Eno hoiteli miehen ajokuntoon, antoi terapiaa ja neuvoja "asettumisesta omaan elämään" jne.

Tästä on kauan, kauan aikaa, avioliittomme kesti 40 vuotta senjälkeen.

Vierailija
47/66 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan mies oli kolme päivää noin pois, hänellä oli semmonen työ ettei kukaan perään kysellyt, metsäurakoitsija.

Ensin huolestuin, seurasin kolariuutiset, en muista soitinko sairaalaan.

Sitten soitti miehen sinkkueno, mies oli mennyt sinne juopottelemaan entiseen mummolaansa. Enolle oli selvinnyt etten tiedä missä hän on. Eno hoiteli miehen ajokuntoon, antoi terapiaa ja neuvoja "asettumisesta omaan elämään" jne.

Tästä on kauan, kauan aikaa, avioliittomme kesti 40 vuotta senjälkeen.

Lisään , eno asui noin 400 kmn päässä meistä.

Vierailija
48/66 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on Ap joka viikonloppu näemmä tää sama ongelma, jota sitten purat täällä AV:lla.

Vierailija
49/66 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi olla itsehillintää olla sanomatta mitä sylki suuhun tuo. Toivottavasti se jättää sinut.

Joo, aloittaja itse ei osaa riidellä jos on sanonut rumasti. Ilmeisesti vielä tosi rumasti kun toinen on loukkaantunut kunnolla.

Riita ei puhdista ilmaa vaan on hyvä kommunikoida ilman riitaa. Aikuiset ihmiset osaavat kyllä keskustella asioista vaikka olisivatkin eri mieltä. Kannattaa muistaa, että sanottua ei saa takaisin ja varsinkin kaikki henkilökohtainen solvaus jää kyllä loukatun mieleen.

Vierailija
50/66 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaa haavoittaa sanoillaan enemmän ja syvemmältä, kuin mies puukolla.

Älä viitsi. Ei haukku haavaa tee, kun kyseessä on aikuiset ja tasavertaiset ihmiset. Minua ei yksikään ihminen kykene loukkaamaan millään sanoilla, saati sitten omat lapset (näistäkin välillä joku avautuu).

Minulle taas ei kukaan huuda. Ei mies eikä lapseni, minä en kuuntele. Jos ei pysty kertomaan asiaansa huutamatta niin siinä ei ole minulle mitään kuuntelemisen arvoista. Tästä olen pitänyt kiinni lähes 60v.

Vierailija
51/66 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku Spede spämmää naisena täällä palstalla samaa provoa.

Vierailija
52/66 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä helposti käy, että jos sanoo pahasti niin toinen sanoo hyvästi.

Vierailija
53/66 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sikalehmä. Toivottavasti mies pääsee turvaan häneltä.

Tarkoitit varmaan sikanauta? Siis se jauhelihaeläin.

Vierailija
54/66 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää riidellessä sanoa ilkeilyjä?

Ja olet väärässä, että ilkeyksien laukominen jollain lailla puhdistaisi ilmaa, sellainen myrkyttää ilmaa.

Ainahan voit laittaa viestin, jossa pyydät anteeksi huonoa käytöstäsi, ja toivoa, että hän antaa anteeksi, ja saat uuden tilaisuuden yrittää ottaa opiksi.

Vierailija
55/66 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osata riidellä"?

Se että sanot rumasti, vaikket omien sanojesi mukaan edes tarkoittanut sitä, on sitä riitelytaitoa?

Vierailija
56/66 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on elämää suurempi ongelma tai häiriö, miten ratkaistaan?

Kirjoitetaan vauva-palstalle.

Ja maailma pelastuu.

Vierailija
57/66 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahtoi tilanne jatkua / päättyä? Onko miestä näkynyt enää?

Vierailija
58/66 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi lähti toisen naisen tykö lohdutettavaksi. Sellasia ne kato on.

Vierailija
59/66 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mahtoi tilanne jatkua / päättyä? Onko miestä näkynyt enää?

Ei, Porvoon poliisi etsii. muutaman päivän päästä uusi aloitus samasta aiheesta...

Vierailija
60/66 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule ikinä ymmärtämään ihmisiä, jotka riidankaan yhteydessä sanovat mitä sylki suuhun tuo, vaikkeivät oikeasti tarkoittaisi.

Saatan toki itsekin sanoa joitain asioita normaalia rumemmin riidan yhteydessä, mutta itse asiasisällön takana voin kyllä aina seisoa. Sen verran järki kulkee vihaisenakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi