Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItä ajattelet jehovantodistajista?

Vierailija
22.11.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä tarkoitat Maikkarilla?

Vierailija
2/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Upia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tuollaisia ristiriitaisuuksia ja omituisuuksia kuin heillä.

Luokallani oli lukiossa jehovan todistaja, ja hän oli mitä sydämellisin tyyppi. Siis todella mukava.

Eli uskonnosta huolimatta ajattelen, että heissäkin on haksataneina mukavia ihmisiä mukana.

Vierailija
4/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vankina yhteisössään.

Vierailija
5/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihan Upia ajatellut vaan sitä Huomenta Suomen hurmaavaa kokkipoikaa..

Vierailija
6/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani kukin saa uskoa mihin haluaa, laillisuuden rajoissa tietenkin. Sitä en hyväksy, että uskoa tuputetaan muille. En pidä siitä, että ovellani käydään puhumassa uskosta ja jaetaan lehtisiä. Jos haluan ryhtyä Jehovan todistajaksi tai miksi tahansa uskontokunnan edustajaksi, niin otan kyllä heihin itse yhteyttä.

Vierailija
7/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jokainen saa uskoa, mihin haluaa. Mutta sitä en tykkää, että tyrkytetään sitä puoliväkisin muille.

Kerran, kun ovellani kävi jehovia ja mulla oli todella kiire tilanne

kotona, sanoin heille ihan ystävällisesti, etten ehdi puhumaan ja etten ole kovin kiinnostunut niistä asioista.

" Vastalahjaksi" sainkin sitten toivotukset: " Hyvää matkaa sinne helvettiin sitten vaan!"

Olin aika tyrmistynyt.

Vierailija
8/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oveltaovelle kierrokset ärsyttäviä (mutta monet itsekkin inhoavat sitä)

Vierailija
9/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Vastalahjaksi" sainkin sitten toivotukset: " Hyvää matkaa sinne helvettiin sitten vaan!"

Olin aika tyrmistynyt.

Ihan vaan tiedoksi että JEHOVAN TODISTAJAT eivät usko helvettiin, koska sitä ei mainita Raamatussa, helvetti on syntynyt väärintulkinnasta.

Mutta taidatkin yrittää provota tahallasi.

Vierailija
10/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jehovat ovat ihmisinä oikein mukavia, mutta ei kiinnosta tuputtava tyyli ja muutenki heidän uskontonsa on niin " erilainen" heillä on outoja juttuja, tulkitsevat raamattua miten haluavat, ottavat opin sieltä ja toisen täältä, esim alkoholi: saavat juoda muttei humaltua.. ymymyms.

Vierailija
11/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkoja (pikkutarkkoja!) ihmisiä. Ulkoinen olemus tärkeä ja toiselle ainakin tärkeää näyttää että on tehnyt asiat paremmin kuin muut, ollut ahkerampi, rehellisempi ym. ... Eivät kumpikaan laita kynttiläänsä vakanalle, vaan kertovat omasta erinomaisuudestaan. Mutten ok tyyppejä, mutta kun uskonto tuli tärkeäksi niin ystävyys hiipui heidän puoleltaan. Vääräuskoisten kanssa ei kai voi olla hyvä ystävä??

Vierailija
12/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jehovat ovat ihmisinä oikein mukavia, mutta ei kiinnosta tuputtava tyyli ja muutenki heidän uskontonsa on niin " erilainen" heillä on outoja juttuja, tulkitsevat raamattua miten haluavat, ottavat opin sieltä ja toisen täältä, esim alkoholi: saavat juoda muttei humaltua.. ymymyms.

No eikö Raamatun ajan ihmiset, itse Jeesuskin, juonut viiniä, kohtuudella, humaltumatta.

Eikä Raamattu kiellä viinin juontia, vain ns. " örvellyksen" .

Vierailija
13/13 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oveltaovelle kierrokset ärsyttäviä (mutta monet itsekkin inhoavat sitä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi