Viikonloppu alkoi! Toinen olut menossa. Mites muilla?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kannattais sunkin mennä kotiin auttamaan vaimoa siivouksessa nöyränä poikana, ennenkuin löydät pitkin kämppää levittämäsi paskaiset kalsarit roskiksesta.
Vaikka vaimo sanoo "te mitä lystäät" se ei tarkoita sitä vaan että "kiitti kun järjestit minulle TAAS siivouspäivän, jos et viitsi auttaa niin mene edes pois tieltä".Terkuin äkääntynyt Vaimo jonka sotkuinen ukko luikki siivousta karkuun kaljalle
Toi "tee mitä lystäät" on hankala lause monelle miehelle, ne ei tajua että seurauksetkin on sitten sen mukaiset xD
Vierailija kirjoitti:
ei se siivousta luikkinut karkuun vaan sinua
Meni juomaan vaimon kauniiksi. Ois vain kannattanut ottaa vaimo mukaan juomaan. Ei se toimi jos vaan toinen on juonut...
Iltapäivällä harrastin pilatesta ja sen jälkeen söin. Nyt lähdössä koirien kanssa lenkille, sit miehen kanssa saunaan ja muutama olut, sit jääkiekkoa C Morelta (saunotaan sen verran kauan että tallenteelta). Aah, viikonloppu!
Vierailija kirjoitti:
En edes huomannut että viikko meni. Etteikö muka eläkeläiskiireet ole totta.
Taitaa olla Alzheimer 🤣
Kaksi reilua lasillista punkkua juotu jo ja ruokakin syöty. Enempää en ota tänään. Ei pitänyt tänään ottaa yhtään, mutta alkoi taas ottaa päähän että minä olen ainoa joka täällä sivoaa ja pyykkää sekä pääasiallisesti tekee ruoat. Taas mennyt melkein koko päivä siivoamiseen ja pyykinpesuun. Mies sentään sai ruoan tehtyä. Lapsi pyyhkiköön pölyt ja imuroikoon koko talon. Mies saa huomenna pestä lattiat jotka lupasi pestä jo jouluksi.
En edes huomannut että viikko meni. Etteikö muka eläkeläiskiireet ole totta.