Mitä söit tänään lounaaksi?
Mitä sinulla oli tänään lounaaksi? Söitkö töissä, kotona, ravintolassa vai jossain muualla? Yksin vai yhdessä jonkun kanssa?
Minä lämmitin eilisen tähteitä, uunivihanneksia ja kanaa. Söin yksin kotona.
Kommentit (52)
Avotulella paistettua rottaa, kannattaa käyttää hyväksi luonnonantimia.Hyvää oli, kannattaa kokeilla,
Jauhelihakeittoa ja patonkia ruokana, ja vanhempieni seurassa söin keittiön ruokapöydässä. Oli tosihyvää ruokaa.
Olin lounalla Itäkeskus Kauppakeskus Itis: Wasabi Sushi.Nimi kertokin mitä siellä tarjotaan.Kun rakkaita vierailulla Helsinki sinne menemme aina lounalle.
Popgornia, pepsi maxin ja sokeri-kanelikorppuja (ihania pitkästä aikaa).
Omenamehua veteen lantrattuna.
Leivän jossa kinkkuviipaleet ja kurkkua päällä.
Yleensä syön kunnon ruokaa, nyt jäi väliin.
Fish & Chips airfryeristä + kermaviili-tilli-majodippi
Voileivän. Salosen taikinajuureen tehty kauraleipä jossa oli voita, punaleimaa, tomaattia ja maustekurkkua.
Curryssä keitettyä riisiä ja kanansiipiä.
Noissa siivet on vähän turhan työläitä syödä ja niitä pitää vetää puoli kiloa että saa neljänneskilon lihaa.
Töissä olin ja hain lounaaksi ison salaatin, jossa oli mukana kanaa ja chilipastaa. Jälkkäriksi mutustelin puolikkaan mars patukasta.
Kermaviili kurkkusalaatti kastike on hyvää
Mitä sinulla tänään lounaaksi?
Itsellä jääkaapin kootut. Viikonlopun tacoilusta jäänyt maustekastikkeita ja juustoraastetta, pikkuisen tomaattia. Taidan lämmittää pakasteesta pussillisen maissia, tai ehkä sittenkin kaapista tölkkipapuja seuraksi.
Suklaamannapuuroa. Keitin alkuviikosta ison satsin, ja nyt lapset ovat kyllästyneet siihen, joten kehtasin syödä loput pois.