Haluan koiran,mise ei...antakaa vinkkejä miten olette saaneet tahtonne läpi...
Kommentit (6)
eli ei käyttnyt sitä ikinä ulkona,ja lomailin aina sellasissa paikoissa mihin saa/voi ottaa koiran mukaan...ja synnyttämään kun menin niin silloin koira meni mummolaan...olis pitäny ottaa koira heti silloin kun entisestä koirasta aika jätti kun mies olisi silloin luvannut uuden,mutta nyt kun aikaa on kulunut niin aina tulee jyrkkä ei....argh...
Mies osti silti pennun ja nyt koira on täysin mun hoidettavana. No, kait minä kuitenkin loppuen lopulta olen koiraan kiintynyt koska sen kokonaan hoidan. Kuitenkin typerää, että ensin halutaa, mutta sitten ei halutakkaan. Koirassa on kuitenkin aika paljon hoitamista kun on pieniä lapsiakin tässä hoidettavana.
jos puoliso ei halua, niin unohtaisin kyllä, koska koirasta tulee silloin riidan vällikapula, heittopussi ja mahdollisesti mies alkaa jopa vihata piskiä, kun ei ole sitä halunnut. Lemmikkiä ei pidä hankkia, jos ei ole molempien osapuolien yhteisymmärrys ja vakaa aikomus pitää huolta pikkukaverista sataprosenttisesti.
Tein heti suhteen alussa selväksi, että jos haluat minut niin samaan pakettiin kuuluu koira nyt ja aina. Mulla siis oli koira jo ennen tätä miestä, enkä siitä olis luopunu miehen vuoksi. Muutaman ehdokkaan käännytin sen takia pois, koska eivat halunneet koiraa saman katon alle. Minulle se on henki ja elämä. Tästä nykyisestä (koirasta) kun aika jättää niin suurella todennäköisyydellä otan toisen.
Miehesi joutuu kuitenkin käyttämään koiraa välillä ulkona, vai meinaatko, että kykenet siihen AINA itse? Jos lähdet jonnekin lomalle, vietkö koiran hoitoon/hoitolaan vai oletatko, että mies vahtii sitä puolestasi?