Miehen käytöksen muutos
Olen hiljattain tutustunut mieheen, jonka kanssa klikkasi täydellisesti heti alkuun. Meillä juttu luisti, viestiteltiin yömyöhään, soiteltiin päivittäin. Tavattiinkin muutamasti ja minusta meillä oli upeaa kemiaa, hauskaa yhdessä ja hän sanoi edelliselläkin kerralla, että haluaa nähdä uudestaan. Viikko sitten hänen viestittelynsä sävy muuttui, alkoi puhua vain todella arkipäiväisiä asioita, ei lähde flirttailuun mukaan, leikkimielisyys on kadonnut viesteistä kokonaan. Puhelimessa vaikuttaa normaalilta, puheliaalta itseltään, jutteli yhteisistä kesäsuunnitelmista, mainitsi seuraavasta näkemisestä ym. Kysyin häneltä, haluaako hän jatkaa tutustumista kanssani (kun on vaikuttanut vähän hiljaiselta) ja vakuutti, että ilman muuta haluaa. On vain ollut kiireinen.
Hän käy lukemassa viestini joskus ja jouluna, jättää luetulle, vastaa muutaman tunnin viiveellä. Tämä poikkeaa aiemmasta käyttäytymisestä täysin. Olen todella hämilläni, enkä tiedä miten minun tulisi käyttäytyä. Ei tee mieli laitella viestiä, kun vastaukset ovat luokkaa hymiörivi. En halua pommittaa häntä, mutta samaan aikaan haluaisin pitää keskustelua yllä, ettei homma kuivahda kasaan.
Onko muilla kokemusta tällaisesta? Vaistoni sanoo, että miestä ei kiinnosta. Mutta hänen puhelimessa sanomansa asiat puhuvat tätä vastaan.
Kommentit (83)
Välillä kaipaan parisuhdetta, että voisi iltaisin kertoilla päivän pikkusattumuksista jollekin, mutta huh, olisipa raskasta olla tuollaisen viestitulvan kohteena. Ystäville laitan muutaman viestin viikossa, muutama päivässä olisi jo valtavasti lisää.
Vierailija kirjoitti:
Välillä kaipaan parisuhdetta, että voisi iltaisin kertoilla päivän pikkusattumuksista jollekin, mutta huh, olisipa raskasta olla tuollaisen viestitulvan kohteena. Ystäville laitan muutaman viestin viikossa, muutama päivässä olisi jo valtavasti lisää.
Niin me ihmiset ollaan erilaisia.
Kiitos sinulle ekasta oikeasti asiallisesta ja ymmärtäväisestä vastauksesta. :)