Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytöksen muutos

Vierailija
03.03.2023 |

Olen hiljattain tutustunut mieheen, jonka kanssa klikkasi täydellisesti heti alkuun. Meillä juttu luisti, viestiteltiin yömyöhään, soiteltiin päivittäin. Tavattiinkin muutamasti ja minusta meillä oli upeaa kemiaa, hauskaa yhdessä ja hän sanoi edelliselläkin kerralla, että haluaa nähdä uudestaan. Viikko sitten hänen viestittelynsä sävy muuttui, alkoi puhua vain todella arkipäiväisiä asioita, ei lähde flirttailuun mukaan, leikkimielisyys on kadonnut viesteistä kokonaan. Puhelimessa vaikuttaa normaalilta, puheliaalta itseltään, jutteli yhteisistä kesäsuunnitelmista, mainitsi seuraavasta näkemisestä ym. Kysyin häneltä, haluaako hän jatkaa tutustumista kanssani (kun on vaikuttanut vähän hiljaiselta) ja vakuutti, että ilman muuta haluaa. On vain ollut kiireinen.

Hän käy lukemassa viestini joskus ja jouluna, jättää luetulle, vastaa muutaman tunnin viiveellä. Tämä poikkeaa aiemmasta käyttäytymisestä täysin. Olen todella hämilläni, enkä tiedä miten minun tulisi käyttäytyä. Ei tee mieli laitella viestiä, kun vastaukset ovat luokkaa hymiörivi. En halua pommittaa häntä, mutta samaan aikaan haluaisin pitää keskustelua yllä, ettei homma kuivahda kasaan.

Onko muilla kokemusta tällaisesta? Vaistoni sanoo, että miestä ei kiinnosta. Mutta hänen puhelimessa sanomansa asiat puhuvat tätä vastaan.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei jaksa näprätä kännykkää koko ajan.

Vierailija
22/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko niin ettet ole niin kiinnostava kuin luulet, kun huomaa ettei tästä tuu mitään ja toinen ei suostu ymmärtämään, yksi konsti on jättää huomioimatta, et se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävättäreni on hyvin viehättävä ja iloinen ja ystävällinen.  Hän löytää kivoja miehiä, mutta suhteet lopahtaa siinä vaiheessa kun pitäisi tutustua miehen kaveripiiriin.  MIes ilmeisesti häpeää näyttää kavereille lihavaa tyttöystävää.  Kun mies alkaa seurustella, kaverit sen tietää kun miestä ei näy enää harrastuksissa, he haluaa nähdä tyttöystävän- ja elämä on ikävää- ulkonäköä arvostetaan ja arvostellaan.

Vierailija
24/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt ei osa taas halua ymmärtää. Aiemmin vaihdettiin satoja viestejä joka päivä. Hän oli todella aktiivinen. Nyt tämä äkillinen käyttäytymisen muutos mietityttää.

Vierailija
25/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ystävättäreni on hyvin viehättävä ja iloinen ja ystävällinen.  Hän löytää kivoja miehiä, mutta suhteet lopahtaa siinä vaiheessa kun pitäisi tutustua miehen kaveripiiriin.  MIes ilmeisesti häpeää näyttää kavereille lihavaa tyttöystävää.  Kun mies alkaa seurustella, kaverit sen tietää kun miestä ei näy enää harrastuksissa, he haluaa nähdä tyttöystävän- ja elämä on ikävää- ulkonäköä arvostetaan ja arvostellaan.

En ole lihava, vaan normaalipainoinen ja perusnätti.

Vierailija
26/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varattu. Oli innoissaan kun pääsi valloittamaan ja sai haluamansa. Nyt jarrailee kun ei tiedä mitä seuraavaksi sinulla tekisi. Ei halua erota puolisosta ja lapsista, mutta ei vielä päästää sinuakaan menemään. Peruspertti.

Vierailija
27/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt ei osa taas halua ymmärtää. Aiemmin vaihdettiin satoja viestejä joka päivä. Hän oli todella aktiivinen. Nyt tämä äkillinen käyttäytymisen muutos mietityttää.

Se on tavannut toisen tai kiinnostus sinuun on lopahtanut. Ja kuka ihme jaksaa laittaa satoja viestejä päivittäin? Edes kymmeniä?

Vierailija
28/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas et halua ymmärtää, että tuota satojen viestien ja jokapäiväisten soittojen määrää ei jaksa KOVIN KAUAN. Alkuinnostus laantuu. Sulla on vissiin ihan liikaa aikaa. Miehellä on myös muuta elämässään kuin sinä.

Vierailija
29/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö välillä voi olla taukoja jatkuvasta viestittelystä, en itekään jaksais koko ajan pitää yllä tommosta. Kivempikin sitten taas ottaa yhteyttä kun on hetken aikaa tehny vaan omia juttuja välillä. Mielestäni ylireagoit

Vierailija
30/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on varattu. Oli innoissaan kun pääsi valloittamaan ja sai haluamansa. Nyt jarrailee kun ei tiedä mitä seuraavaksi sinulla tekisi. Ei halua erota puolisosta ja lapsista, mutta ei vielä päästää sinuakaan menemään. Peruspertti.

Ei ole varattu, olen vieraillut hänen luonaan monta kertaa. :D

Vierailija
31/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla mutta teinipissis-meiningiltä vaikuttaa sun pohdinta. Kukaan järkevä ihminen ei jaksa jatkuvasti satoja viestejä, se alkuhuuma haihtuu jossain vaiheessa. Miehellä se ilmeisesti on haihtunut. Ja kysy siltä suoraan asiaa!

Vierailija
32/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin hiljaa. Kyllä siitä kuuluu jos on kuuluakseen, ei kannata satsata tuon enempää. Näitä on nähty

Vierailija
33/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti, että tavattiin muutamasti ja nyt on tavannut yhtäkkiä monta kertaa

Vierailija
34/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti, että tavattiin muutamasti ja nyt on tavannut yhtäkkiä monta kertaa

Ollaan tavattu 5 kertaa joista 3 hänen kotonaan.

Vierailija
35/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha noita on miettiä. Jos mietityttää miehen kiinnostuksen taso niin lopettaa vaan itse yhtydenoton. Nopeasti selviää haluaako mies olla tekemisissä jos ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamista. Jos ei niin next.

Vierailija
36/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla mutta teinipissis-meiningiltä vaikuttaa sun pohdinta. Kukaan järkevä ihminen ei jaksa jatkuvasti satoja viestejä, se alkuhuuma haihtuu jossain vaiheessa. Miehellä se ilmeisesti on haihtunut. Ja kysy siltä suoraan asiaa!

En mä sitä oletakaan, että jatkuvasti olisi niin aktiivista viestittelyä. En ole mikään roikkuva teinipissis, vaan ihan normaali aikuinen nainen ja todella harmissani ja hämilläni tilanteesta. Omasta mielestäni olisi kiva pitää yhteyttä hieman tiiviimmin kuin vaihtaa muutama hassu viesti päivässä. Siksi tämä ahdistaa ja mietityttää. Ja olen kysynyt, jolloin vastasi että on tosiaan vain kiireinen.

Vierailija
37/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha noita on miettiä. Jos mietityttää miehen kiinnostuksen taso niin lopettaa vaan itse yhtydenoton. Nopeasti selviää haluaako mies olla tekemisissä jos ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamista. Jos ei niin next.

Joo ei se roikkumalla parane. Että miehen kiinnostus jotenki palaisi ku ite pommittaa jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
38/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä sitä oletakaan, että jatkuvasti olisi niin aktiivista viestittelyä. En ole mikään roikkuva teinipissis, vaan ihan normaali aikuinen nainen ja todella harmissani ja hämilläni tilanteesta. Omasta mielestäni olisi kiva pitää yhteyttä hieman tiiviimmin kuin vaihtaa muutama hassu viesti päivässä. Siksi tämä ahdistaa ja mietityttää. Ja olen kysynyt, jolloin vastasi että on tosiaan vain kiireinen.

Työt, kaverit, vanhemmat, sisarukset, harrastukset, uni ja lepo, oma palautumisaika yms vie aikaa. Ei voi koko ajan olla kännykkä kädessä.

Vierailija
39/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko siis häntä. Hänellä on alkuinnostus kadonnut (mikä on täysin ymmärrettävää!!) ja nyt hän tekee välillä muuta. Kuulostat kyllä todella epävarmalta, jos tosiaan olet aikuinen ihminen.

Vierailija
40/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tavattu 5 kertaa joista 3 hänen kotonaan.

No tuo ei oo montaa kertaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan