Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytöksen muutos

Vierailija
03.03.2023 |

Olen hiljattain tutustunut mieheen, jonka kanssa klikkasi täydellisesti heti alkuun. Meillä juttu luisti, viestiteltiin yömyöhään, soiteltiin päivittäin. Tavattiinkin muutamasti ja minusta meillä oli upeaa kemiaa, hauskaa yhdessä ja hän sanoi edelliselläkin kerralla, että haluaa nähdä uudestaan. Viikko sitten hänen viestittelynsä sävy muuttui, alkoi puhua vain todella arkipäiväisiä asioita, ei lähde flirttailuun mukaan, leikkimielisyys on kadonnut viesteistä kokonaan. Puhelimessa vaikuttaa normaalilta, puheliaalta itseltään, jutteli yhteisistä kesäsuunnitelmista, mainitsi seuraavasta näkemisestä ym. Kysyin häneltä, haluaako hän jatkaa tutustumista kanssani (kun on vaikuttanut vähän hiljaiselta) ja vakuutti, että ilman muuta haluaa. On vain ollut kiireinen.

Hän käy lukemassa viestini joskus ja jouluna, jättää luetulle, vastaa muutaman tunnin viiveellä. Tämä poikkeaa aiemmasta käyttäytymisestä täysin. Olen todella hämilläni, enkä tiedä miten minun tulisi käyttäytyä. Ei tee mieli laitella viestiä, kun vastaukset ovat luokkaa hymiörivi. En halua pommittaa häntä, mutta samaan aikaan haluaisin pitää keskustelua yllä, ettei homma kuivahda kasaan.

Onko muilla kokemusta tällaisesta? Vaistoni sanoo, että miestä ei kiinnosta. Mutta hänen puhelimessa sanomansa asiat puhuvat tätä vastaan.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä miehiä riittää, joilla on kovat luulot itsestään mutta sitten ei riitä munaa kertomaan suoraan, että kiinnostus loppui. Ei muuta kuin eteenpäin, eihän tuollaisesta miehestä olisi mitään iloa elämässä, kun ei edes perustaidot ole hallussa.

Ai perustaitoihin kuuluu, että viestitellään satoja viestejä ja soitellaan päivittäin? Selvä.

Miksi tämä on teille kaikille joku hirvittävä punainen vaate? Mies itse on halunnut olla noin aktiivisesti aiemmin yhteydessä, en ainoastaan minä.

Ei, vaan se, että ton yhden mielestä se on perustaito, että pukkaa satoja viestejä päivittäin...

Jos ukko on aiemmin tykittänyt satoja viestejä ja yhtäkkiä lopettaa niin tokihan se voi tuntua oudolta. Voishan sitä vaikka sanoa, että nyt en ehdi olla niin paljon yhteyksissä. Näin normaalit ihmiset kommunikoi

No hitto, kun se mies on sanonut että on kiireinen eikä ehdi jatkuvasti viestitellä! Lue ketjua.

Vierailija
62/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle aktiivinen yhteydenpito on muutama viesti päivässä. Satoja viestejä päivässä olisi ihan kauheaa tykitystä.

Joo en minäkään 20 viestiä päivässä kestä kovin pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, yleinen konsensus on nyt että anna olla ja anna miehen levätä. Keksi itsellesi jotain kivaa tekemistä, hanki vaikka uusi harrastus.

Vierailija
64/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiireisille" sulhasehsokkaille olen sanonut ihan suoraan että en kaipaa kiireistä ihmistä elämääni, joten emme varmaan sovi toisillemme kovinkaan hyvin, joten eiköhän anneta olla, ja nou haard fiilings.

Vierailija
65/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti, että tavattiin muutamasti ja nyt on tavannut yhtäkkiä monta kertaa

Joo - samaa ihmettelen. Melkein pistän porvoo airlines sarjaan. 

Vierailija
66/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä miehiä riittää, joilla on kovat luulot itsestään mutta sitten ei riitä munaa kertomaan suoraan, että kiinnostus loppui. Ei muuta kuin eteenpäin, eihän tuollaisesta miehestä olisi mitään iloa elämässä, kun ei edes perustaidot ole hallussa.

Miten kohteliaasti kerrotaan naiselle "ei"? 

Vierailija
67/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monikaan työssäkäyvä jolla myös ystäviä ja harrastuksia ehdi tekstailla satoja viestejä päivässä. Oletko itse työtön tai opiskelija? Nyt jäitä hattuun, mene vaikka lenkille tai kuntosalille sen jatkuvan kännykän kyttäämisen sijaan. Elä omaa elämääsi, mies kyllä tulee sun luokse jos haluaa.

Vierailija
68/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on voin kertoa, että jatkuva viestittely on raskasta ja stressaavaa. Miehellä ei ole välttämättä lopahtanut kiinnostus sinuun, vaan jatkuvaan viestittelyyn. Ymmärrän, että hiukan ihastuneena on ihanaa olla ihastuksen keskipisteenä, mutta jossain vaiheessa pitää luottaa, että olet hänen mielessä, vaikka ei viestejä ei koko ajan tulisikaan.

Vierailija
69/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä on voin kertoa, että jatkuva viestittely on raskasta ja stressaavaa. Miehellä ei ole välttämättä lopahtanut kiinnostus sinuun, vaan jatkuvaan viestittelyyn. Ymmärrän, että hiukan ihastuneena on ihanaa olla ihastuksen keskipisteenä, mutta jossain vaiheessa pitää luottaa, että olet hänen mielessä, vaikka ei viestejä ei koko ajan tulisikaan.

Kiitos tästä näkökulmasta!

Itse kovana viestijänä (tykkään todela sekä lähetellä wappiviestejä että jutella puhelimessa) on nyt hiukan vaikea sopeutua mieheen, joka laittelee muutaman viestin päivän aikana. 

Tämähän on meikäläisen ongelma, ei hänen, hän on kiireinen eikä toki jaksa koko aikaa viesteillä. Mutta hiukan tuntuu tylsältä.. mutta ei vaan olla samanlaisia viestijöitä.

Vierailija
70/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ymmärrän näissä sitä naista kun olen itsekin sellainen. Mutta tässä asiassa olen kyllä täysin miesten tavoin ajatteleva.

Olet AP tosi rasittava ja epävarma roikkuja. Sulle on vastattu. Elä o m a a elämääsi. Vai eikö sulla ole semmosta? Sitten on korkea aika hankkia se.

Miehen kanssa tulee jotain jos tulee. Anna aikaa, rauhaa miehenkin elää omaa elämäänsä.

Edellytät ihan hirveän tiivistä tekstausyhteydenpitoa, jota ei monikaan aikuinen vaan kerkiä tai edes jaksa.

Vierailija
71/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö käy töissä? Ystävät? Harrastukset? Miten ehdit edes kytätä puhelinta noin paljon.

Vierailija
72/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kovana viestijänä (tykkään todela sekä lähetellä wappiviestejä että jutella puhelimessa) on nyt hiukan vaikea sopeutua mieheen, joka laittelee muutaman viestin päivän aikana. 

Tämähän on meikäläisen ongelma, ei hänen, hän on kiireinen eikä toki jaksa koko aikaa viesteillä. Mutta hiukan tuntuu tylsältä.. mutta ei vaan olla samanlaisia viestijöitä.[/

Okei. Eli sinulla ei ole oikeasti muuta elämää. Hmm..tämä tulee kyllä väkisinkin vaikuttamaan tähän kaikkeen teidän yhteiseen (?) tulevaisuuteen. Miestä alkaa ahdistaa ihan kunnolla, jos olet noin takertuva.

Vierailija
73/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelyn ja yhteydenpidon määrässä ihmisillä on tosi erilaisia näkemyksiä, mikä on paljon ja mikä vähän. Joillekin viestittely on kuormittavaa ja puhelut helpompia, toisille toisin päin. Kolmas ei oikeastaan tykkää kummastakaan vaan haluaisin vain tavata livenä. Kerro, miltä susta tuntuu ja puhukaa. Miestä voi hyvin kiinnostaa jatkaa tutustumista, vaikka ei joka päivä viestittelisikään. Jos hän sanoo niin, yritä luottaa siihen! Jos mies on ehdottanut puheluita, hän ehkä kokee puhelut luontevammiksi kuin viestittelyn. Tutustumisen alkuvaiheessa ei kannata hätiköidä johtopäätöksissä. Kaikki ovat joskus kiireisiä ja kuormittuneita eri syistä. Olen samaa mieltä monien muiden kommentoineiden kanssa, että mies on saattanut innostua viesittelemään paljon ihan tutustumisen alkuhuumassa, mutta jos se on hänelle kuormittavaa ja arki kiireistä, sellaista ei jaksa pitkään.

Vierailija
74/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta. Voi olla myös samaan aikaan säätöä useamman kanssa. Next.

Vierailija
75/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on meikäläisen ongelma, ei hänen, hän on kiireinen eikä toki jaksa koko aikaa viesteillä. Mutta hiukan tuntuu tylsältä.. mutta ei vaan olla samanlaisia viestijöitä.[/

Okei. Eli sinulla ei ole oikeasti muuta elämää. Hmm..tämä tulee kyllä väkisinkin vaikuttamaan tähän kaikkeen teidän yhteiseen (?) tulevaisuuteen. Miestä alkaa ahdistaa ihan kunnolla, jos olet noin takertuva.

Ööö.. meemien ja päivän tapahtumien jakaminen tiheästi (jos työpäivä antaa perään) on takertumista? Teen tätä myös frendien kanssa, eli viestintää on monen ihmisen kanssa. 

Aiemmassa parisuhteessa oltiin molemmat samanlaisia viestijöitä - 10 v suhteessa ja wappi lauloi päivät pitkät. 

Vierailija
76/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta. Joko joku kiinnostavampi deitti vei paikkasi, tai sitten osoittauduit muuten tylsäksi. Ehkä olisi kannattanut antaa ekoilla tapaamisilla?

Vierailija
77/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätytkö, jos kerron että aina ei kannata suorilta uskoa, mitä mies (tai kukaan) sanoo? Etenkään, jos se vakuuttaa olevansa kiinnostunut ja ettei pidä useita/sinua varalla, mutta samalla käytös kertoo muusta.

Vierailija
78/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö.. meemien ja päivän tapahtumien jakaminen tiheästi (jos työpäivä antaa perään) on takertumista? Teen tätä myös frendien kanssa, eli viestintää on monen ihmisen kanssa. 

Aiemmassa parisuhteessa oltiin molemmat samanlaisia viestijöitä - 10 v suhteessa ja wappi lauloi päivät pitkät. 

Olet teini ja niin on ollut myös sinun exäsi. No, itsepä valintasi teet, miten toimit nyt tässä suhteessa. Hän ei tuollaista viestintää halua enää. Joko hyväksyt uuden tavan toimia (ja miksi ihmeessä edes haluaisit, että suhde olisi samanlainen kuin edellinen!!) tai sitten sinä karkotat miehen pois.

Vierailija
79/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittely tuossa tutustumisvaiheessa on eri tavalla kuormittavaa kuin muuten vain kaverien kesken viestittely. Tutustumisvaiheessa miettii liikaa, tekeekö hyvän vaikutuksen toiseen, onkohan se toinen kiinnostunut, mitäköhän se tarkoittaa sillä mitä kirjoitti, kannattaako laittaa viesti vai vaikuttaako liian innokkaalta tai takertuvalta tai välipitämättömältä, jos ei laita viestiä... Sitten kun viestitellään rennolla otteella muuten vaan, viestitellään kun ehditään ja muistetaan eikä mitata, paljonko aikaa kestää vastata.

Vierailija
80/83 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet teini ja niin on ollut myös sinun exäsi. No, itsepä valintasi teet, miten toimit nyt tässä suhteessa. Hän ei tuollaista viestintää halua enää. Joko hyväksyt uuden tavan toimia (ja miksi ihmeessä edes haluaisit, että suhde olisi samanlainen kuin edellinen!!) tai sitten sinä karkotat miehen pois.

IHAN vähän meni ohi :D Olen 54 v.

Ja sekoitat nyt ihan kaikki kirjoittajat. Itse totesin, että hienoa, kun täällä kävi mies sanomassa, että ei jaksa viesteillä usein, eli miesnäkökulma on tervetullut. Ja että olen itse kova viestijä ja vähän hakee sopeutumista toisenlaiseen viestijään oppiminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän