Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo 66-vuotias eikä minulla ole miään tekemistä enää elämässäni

Vierailija
03.03.2023 |

Asun 3. kerroksessa eikä sekään auta, jos hyppäisi. Rakastan lapsiani ja heidän lapsiaan. Eivät kuitenkaan käyneet edes viime jouluna. Koristelin kuusen ja ostin lahjoja.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi typo.

-  ap

Vierailija
2/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaikka hiihtämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa yhteys paikalliseen hyvään mieleen tähtäävään yhdistykseen. Heillä voisi olla jotain mieltä ylentäviä juttuja, jolla pääset irti ikävistä ajatuksistasi.

Mikäli itsetuhoiset ajatukset valtaavat mielesi, keskustele vaikka kriisipuhelimessa asiasta https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

Vierailija
4/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää itse ryhtyä tekemään asioita. Ole yhteydessä vaikka spr tms vapaaehtoisjärjestö, ja selvitä, miten pääset mukaan. Liity kansalaisopiston joogaryhmään. Et voi elää loppuelämääsi odotellen lapsia ja katkeroituen.

Vierailija
5/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, miksi he eivät käyneet? Kutsuitko kylään ja olitko kertonut, että ostit lahjoja?

Vierailija
6/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ystäviä? Oletko masentunut j jos oot niin hae apua. Eikö oo hyvät väliin lapsiin??

Vierailija
7/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkun verran nuorempi sua. Mulla on vielä paljon lukemattomia kirjoja ja musiikki ja kaikki taide odottaa näkemistä kuulemista . Joskus nauran joskus itken  - olen ihminen. Terveisiä sulle.

Vierailija
8/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei se maailma tule koputtelemaan kenenkään ovelle, ulos vain ja muita tapaamaan ja tutustumaan. On kerhoja ja hyväntekeväisyyttä, mihin voi osallistua.

Jos vaikka  menisit kysymään joltain yhdistukseltä tai vaikka seurakunnalta, että tarvitaanko siellä apua. Pahinta, mitä voivat sanoa, että ei tarvita.

Vierailija
9/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudu vapaaehtoiseksi vaikka käymään vanhainkodissa tai päiväkodissa. Sekä lapset että vanhukset kaipaavat aikuisia. Luet vanhukselle päivän lehden tai lapselle satua, siitä saat hyvän mielen ja levität hyvää mieltä ympärillesikin.

Lopeta itsesäälissä rypeminen.

Vierailija
10/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää kun lapset hylkäävät ja mikä on se syy. Minä juttelen 80+ äitini kanssa tuntikausia joka viikko parina päivänä vähintäänkin vaikka en käy kovin usein kylässä kun hän on vielä niin omatoiminen. Usein sovitaan treffit kauppakeskukseen ja käydään yhdessä shoppailemassa. Se on kummankin meidän lempi harrastus ollut koko iän. 

Riidelläänkin välillä kun en niin kalkkeutuneita mielipiteitä ymmärrä. Annan hänelle vanhan tietokoneeni ja koitan opastaa käyttöä mutta aika vaikeeta se on. Koko ajan hän valittaa äly kännykästä kumpa olisi se vanhanaikainen. Ei meinaa enää oppia mitään uusia asioita. Sitten kun joku asia todella kiinnostaa niin sen hän oppii paremmin mutta muiden asioiden kanssa on yhtä kivirekeä. 

Vierailija
11/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No

Olisit hakenut eduskuntaan!!!!

Mitään mainosta et tarvii

Ihmiset äänestää puoluetta!

Ja ehdokaskoneen perusteella sieltä!

Riittää kun vastaat siihen niin ,kuin suurin osa vastaisi.

.

Olisit eduskunnassa!

.

Jännää

Vierailija
12/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde matkusteleen ja näkeen maailmaa. Poistuu tylsyys aika nopeesti. 

Vierailija
13/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voi keskittyä olemiseen, hetkeen, henkiseen. Itse olen myös tilanteessa jossa ulkoisessa elämässä terveyssyistä tekemiset on rajalliset, mahdollisuudet on vähäiset. Mutta olen löytänyt rauhan ja onnen olemisesta ja ihan pienistä mikronautinnoista kuten ruoan ja kahvin mauista, hyvästä ohjelmasta tv:stä, hauskasta keskustelusta vaikka täällä vauvalla joka saa nauramaan jne. 

Vierailija
14/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun paikkakunnalla eläkeläisjärjestöjä tai ammattiliiton eläkeryhmää?

Niillä on monesti erilaisia rientoja

Vierailija
15/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto on täynnä kaikkea kiinnostavaa!

En ehdi edes lukea sitä kaikkea....

Vierailija
16/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala maalata tauluja?

Vierailija
17/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mukamas enää tekemistä elämässä?

Kylläpäs on.

Tärkeintä on se, että käyttää jokaisen päivänsä viihtyisästi, siinä on sinulle paljon tekemistä kun mietit miten teet päivistäsi sellaisia että sinä viihdyt.

Vierailija
18/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde matkusteleen ja näkeen maailmaa. Poistuu tylsyys aika nopeesti. 

Jees ja jos ei halua yksin lähteä, niin ryhmämatkojakin järjestetään.

Kiinnostaisiko lähteä bussilla johonkin päin Suomea tai vaikka Krakovaan?

Vierailija
19/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No

Olisit hakenut eduskuntaan!!!!

Mitään mainosta et tarvii

Ihmiset äänestää puoluetta!

Ja ehdokaskoneen perusteella sieltä!

Riittää kun vastaat siihen niin ,kuin suurin osa vastaisi.

.

Olisit eduskunnassa!

.

Jännää

Tämäpä oli korkealentoinen ehdotus! Mutta onhan sekin aktiviteettia, jos kävelee sinne puoluetoimistolle :D.

Käy vaikka kaikkien puolueiden luona alkuun keskustelemassa; näin vaalien allahan voi saada vaikka pullakahvit.

Vierailija
20/45 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytin juuri 50v ja olotila on ihan sama. Mihin minua enää tarvitaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi