Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellaista vallankäyttöä tällä kertaa

Vierailija
02.03.2023 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000009423152.html

"Rintanen kertoo, että hänellä sattui hiljattain puolisonsa Antin kanssa tilanne, jossa toinen oletti illan päättyvän intiimiin kanssakäymiseen, vaikka toinen ei sitä halunnut.

Meillä kävi silleen, että Antilla oli toiveissa, että hän olisi saanut seksiä sen illan aikana. Olin kertonut sen hänelle illan aikana kolmeen eri otteeseen, että tänään ei sit irtoa, että hän ei elättele toiveita, Rintanen sanoo podcastissa.

Sanoin sen moneen otteeseen ja luulin olevani selkeä. Kävimme saunassa ja porealtaassa ja katsoimme vielä kivaa elokuvaa. Sitten me mentiin nukkumaan. Ajattelin, että asia on selkeä."

Varmaan sopii että nuo ukot käy vähän naapurissa naiskentelemassa sillä välin kun eukot laatii kulkulupia. Eikö? Kenenkään ei ole pakko antaa, mutta ei kyllä kenenkään ilmankaan tarvitse olla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa "suhteessa" varmasti rakkaus kukoistaa kun naisella ehdoton ei miehen tarpeille.

Niinpä se taitaa monessa "suhteessa" Suomessa olla nykyään. Sinkkutaloudet ja lapsettomuus kukoistaa. On lapsena tarkkaan seurattu sitä vanhempien "elämää".

Vierailija
22/25 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä naista lynkkaattte?! Jos hyvissä ajoinsanonut, ettei tänään, niin vaikka olismiten kiva ilta, niin uskottava on. Muuten olis raiskaus. Jos ei mies haluais antaa, niin aivan sama asia. Vaiolisko vaikkaoa hyvä ruoka tai leffa jotenkin vaikuttava, että nyt olis "annettava". Aivan pöljää.

Niin siis, kenenkään ei tietenkään tarvitse antaa kellekään mitään jos ei halua. Mutta ei voi myöskään päättää toisen puolesta, että se ei saa. Nyt nainen päätti yksin, että kumpikaan ei saa.

Juuri noin. Mun vaimo päätti, ettei meillä ole seksiä. Lopputulos on että minulla on, vaimolla ei. On niitä muitakin naisia. Ei se ole sen kummempaa ole.

Aha. Ja nyt sä oot niinku voittanut taistelun? Toivottavasti vaimo on eksä.

Ei. Kukaan ei voittanut taistelua. Olisiko miehen tullut tyytyä saamattomuuteen, koska nainen päätti? Tätä naiset eivät ymmärrä. Nainen, jos menee ja pettää on rohkea, mies on sika. Et edes ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää, että hyvässä liitossa ei pihtaaminen aina kanna tulosta. Kerrohan itse, kuinka saat pihtaamalla miehen talutusnuoraan. Sitähän ajattelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko siinä mitään väärää sinänsä jos toteaa että tänään ei ole seksituulella. Kai sitä on oikeus oman jaksamisen mukaan ja kai sitä on aina oikeus kieltäytyäkin.

MUTTA tuo tapa millä hän itseään ilmaisee on hyvin provosoiva ja kärjistävä. Että "tänään ei heru". Ei kovin aikuismaista. Miksi ei voi vaan sanoa että sorry tänään en jaksa syystä X.

Ja olen kyllä eri mieltä että jos sukupuolet vaihtaisi toisinpäin niin olisi kohu. Kai jokainen joka miehen kanssa parisuhteessa on ollut tietää että ei ne miehetkään aina seksituulella ole.

Meillä ainakin on ihan oikeus kieltäytyä välillä jos siltä tuntuu, toki pihtaaminen varsinaisessa merkityksessä on nou nou. Mutta kyllä minäkin muistan kertoja jolloin minua olisi huvittanut mutta miestä ei. Jos on vaikka hyvin väsynyt tai ei ylipäätään sillä fiiliksellä.

Vierailija
24/25 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä naista lynkkaattte?! Jos hyvissä ajoinsanonut, ettei tänään, niin vaikka olismiten kiva ilta, niin uskottava on. Muuten olis raiskaus. Jos ei mies haluais antaa, niin aivan sama asia. Vaiolisko vaikkaoa hyvä ruoka tai leffa jotenkin vaikuttava, että nyt olis "annettava". Aivan pöljää.

Niin siis, kenenkään ei tietenkään tarvitse antaa kellekään mitään jos ei halua. Mutta ei voi myöskään päättää toisen puolesta, että se ei saa. Nyt nainen päätti yksin, että kumpikaan ei saa.

Juuri noin. Mun vaimo päätti, ettei meillä ole seksiä. Lopputulos on että minulla on, vaimolla ei. On niitä muitakin naisia. Ei se ole sen kummempaa ole.

Ei. Kukaan ei voittanut taistelua. Olisiko miehen tullut tyytyä saamattomuuteen, koska nainen päätti? Tätä naiset eivät ymmärrä. Nainen, jos menee ja pettää on rohkea, mies on sika. Et edes ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää, että hyvässä liitossa ei pihtaaminen aina kanna tulosta. Kerrohan itse, kuinka saat pihtaamalla miehen talutusnuoraan. Sitähän ajattelet.

Kun saa riittävän paljon pakkeja ilman perusteltua syytä perusmies alkaa etääntymään ja alkaa harrastaa jotain mihin purkaa turhautumistaan. Ennen pitkää ollaan tilanteessa että miehellä ei olekaan enää kiire kotiin ja sitten tulee kuvioon ehkä lisääntynyt alkoholin käyttö. Tästä on lyhyt matka epäilyhin ja syyttelyihin ja näiden oravanpyörä on päässyt vauhtiin

Vierailija
25/25 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saa riittävän paljon pakkeja ilman perusteltua syytä perusmies alkaa etääntymään ja alkaa harrastaa jotain mihin purkaa turhautumistaan. Ennen pitkää ollaan tilanteessa että miehellä ei olekaan enää kiire kotiin ja sitten tulee kuvioon ehkä lisääntynyt alkoholin käyttö. Tästä on lyhyt matka epäilyhin ja syyttelyihin ja näiden oravanpyörä on päässyt vauhtiin

Tuo on totta, mutta jälkipyykeissä vika on silti vain ja ainoastaan miehen.