Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otanpa taas uuden aiheen esille...

22.11.2006 |

...lähettävätkö teillä lapset (tai muut perheenjäsenet) kirjeitä ja kortteja. Enkä nyt siis tarkoita joulukortteja ja kirjettä joulupukille. Meillä 7 -vuotias lähettää viikottain kirjeitä ja kortteja kauempana asuville sukulaisille ja hänellä on myös kaksi kirjekaveria. Myös itse lähettelen jonkin verran kirjeitä ja kortteja. Itse muistan pienenä, et mul oli varmaan 10 kirjekaveria ja mun kanilla kans saman verran.. :) Mut lähetelläänkö enää tänä päivänä kirjeitä..miten teillä???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, mutta meillä ei lähetetä kortteja eikä kirjeitä. Kai se on nykyaikaa... asiat kerrotaan mesessä, sähköpostissa tai tekstareilla.

Lapset sentään saavat (vanhemmilta) sukulaisilta kortteja, onnitteluita ja matkakuulumisia.

Vierailija
2/3 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetän sukulaislapsille synttärikortit-/kirjeet ja nyt kun ekaluokkalainen esikoinen osaa kirjoittaa, niin olen häntäkin kannustanut kirjoittamaan oman ikäisilleen sukulaisille/ystäville edes synttärikirjeet, muutenkin toki kyselee kuulumisia.

Mä haluan vaalia kirjeiden ja korttien kirjoittamisperinnettä ja olin tosi iloinen kuullessani, että 8-vuotias kummityttöni on innokas kirjeiden kirjoittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on aivan innoissaan, joka kerta posti saadessaan. Ja tietää näin että muutkin varmasti riemastuvat hänen kirjeistään. Tylsää on vain se että on ne samat tyypit aina jotka eivät kirjeisiin mitään vastaa. Esim hänen serkkunsa ja kummivanhempansa (samaa perhettä siis)...jos ei kirjettä jaksa lähettää niin jonkun kortin voisi joskus pistää tai vaikka vaan piirrustuksen.