Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotto loppui

Vierailija
02.03.2023 |

Kävin reissuhommissa muutaman vuoden ajan. Kotiin aina viikonlopuiksi. Kotona sain usein spontaanisti suikkareita. Nyt kun olen kotini lähellä töissä lähes kolme vuotta, huomasin, että suikkarit ovat jääneet. Tuntuu, että muutenkin seksiä on vähemmän. Pitääkö tässä lähteä reissuhommiin, että seksielämä vaimon kanssa paranee. Osaako joku avata naisten ajatusmaailmaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan. Kun sillä on selvästi jokutoinen johon sen kannattaa tuhlaa paljon paremmin lempeänsä kun:

sinuun?

Kyllä se sen merkit on selvät. Kieltää toki kaiken kun kysyt! Asia jota en suosittele kokeilemaan edes pahimmalle vihamielelle. En siis sitä sinullekaan suosittele! Vaan omapa on asianne..

Vierailija
2/13 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat munaa ainoastaan viikonloppuisin. Aloita vaikka siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ajatus! Vaan tuleeko mielestänne esiin mitään tilanteita tai jotain ongelmia kun allekirjoittanut huomaa itsessään pieniäorastaviaeunukin oireita?

Haittaako se sun hyvän vinkin täytäntöönpanoa tai jotain?

Vierailija
4/13 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin usein. Ala ryyppäämään kotona. Nauti elämästä miehenä. Katsot telkusta formuloita, syöt läskiä, juot kaljaa. Siitä se lähtee.

Vierailija
5/13 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin aina miestä ikävä, kun on poissa. Ehkä ikävä on saanut aikaan sen, että on halunnut enemmän.

Vierailija
6/13 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa. Ennen kun oli poissa ja naisesi ei voinut kontrolloida menojasi. Nyt jos olet joka yö kotona, on naisella helppo päätellä ettet ainakaan käy vieraissa. Ja kun olit reissuhommissa piti naisellasi nähdö vähän vaivaa, että tulet aina viikonlopuksi kotiin.

Niin normaalia naisten toimintaa. Minullakin loppuivat suihinotot kun lapsiluku tuli täyteen. Siihen asti vaimo jaksoi nähdä vaivaa ja sen jälkeen sille ei ole mitään tarvetta. Olen hommani hoitanut ja nyt roikun vain perässä.

Vierailija
7/13 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kontrollointi vois sopia, on vähän sen tyylinen, samoin toi ikävä. Ekaan kohtaan en usko, kun käydään töissä ja harrastetaan ja muuten ollaan yhdessä. Ei ole mitään ihmeellisiä menoja. Ennemminkin olis voinu olla silloin ku olin reissuhommissa? Voiko suikkari olla anteeksipyyntö?

Rupesin käymään aktiivisemmin salilla ja vaimo kyselemään heti, että onko mulla toinen nainen? Kävin salilla myös reissuhommissa. En ymmärrä mistä tuo kysymys nousi esille, kun mitään mustasukkaisuutta ei parisuhteessa ole ollut. Ei ainakaan mun puolesta pitäisi olla mitään.

Vierailija
8/13 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap nuolee naisensa pillua. Jos teet näin, niin jätä tämä aktiviteetti tauolle. Pelatkaa taas samoilla säännöillä.

Vierailija
9/13 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se seksi alkaa hiipumaan parisuhteesta, niin se on aivan sama mitä teet, ei sillä ole ainakaan positiivista vaikutusta asiaan.

Omin käsin onneen, Onaanius Runknaanius.

Vierailija
10/13 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kontrollointi vois sopia, on vähän sen tyylinen, samoin toi ikävä. Ekaan kohtaan en usko, kun käydään töissä ja harrastetaan ja muuten ollaan yhdessä. Ei ole mitään ihmeellisiä menoja. Ennemminkin olis voinu olla silloin ku olin reissuhommissa? Voiko suikkari olla anteeksipyyntö?

Rupesin käymään aktiivisemmin salilla ja vaimo kyselemään heti, että onko mulla toinen nainen? Kävin salilla myös reissuhommissa. En ymmärrä mistä tuo kysymys nousi esille, kun mitään mustasukkaisuutta ei parisuhteessa ole ollut. Ei ainakaan mun puolesta pitäisi olla mitään.

Toi kans on vähän kun kysellään jos aloitat salin, että onko joku toinen. Miksi joku sellaista kyselee? Onko itellä jotain jos niin pitää kysellä?

Olisiko suikkarit tosiaan ollu vähän anteeksipyyntönä? Nyt sitten naisesi yrittää saada sinut kiinni pettämisestä, että olit se paskiainen joka rikkoi hyvän parisuhteen.

Suosittelen tarkkailemaan sitä nyt vähän tarkemmin. Älä heti paljasta, että epäilet vaan hanki todistusaineistoa.

Vierailija
11/13 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kans on vähän kun kysellään jos aloitat salin, että onko joku toinen. Miksi joku sellaista kyselee? Onko itellä jotain jos niin pitää kysellä?

Olisiko suikkarit tosiaan ollu vähän anteeksipyyntönä? Nyt sitten naisesi yrittää saada sinut kiinni pettämisestä, että olit se paskiainen joka rikkoi hyvän parisuhteen.

Suosittelen tarkkailemaan sitä nyt vähän tarkemmin. Älä heti paljasta, että epäilet vaan hanki todistusaineistoa.

Ihan hyvä teoriahan tää on.

Nyt kyselet ihan samoja mitä vaimokin. Pelaatte sitten taas samoilla säännöillä.

Vierailija
12/13 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitte naisellasi oli sivusuhde viikolla ja ajatteli nielemisellä olevan se vaikutus että et ala kyseleen

Vierailija
13/13 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet oikeassa siinä kun arvelet että reissuhommiin palaaminen lisäisi seksiä. Nyt olet vaimollesi aina saatavilla, ja se aiheuttaa sen että vaimosi ajattelee että "kerkiääpä tuota sekstaamaan ylihuomennakin, tai ensi kuussa tai joskus". Lisäksi, kotona olemalla ärsytät vaimoasi koska et osaa lajitella likapyykkejä, sukkasi haisevat ja et edes sitä vessan hajulukkoa saa korjatuksi, tai edes putkimiestä tilatuksi.

Kun lähdet reissuhommiin, niin vaimollesi konkretisoituu että sinä, kuten myös seksi kanssasi, ei ole aina saatavilla oleva luontaisetu, vaan pitää tarttua toimeen silloin kun olet paikalla, eli viikonloppuisin. Niin ikään kodin askareet jäävät vaimon kontolle, jolloin hän aamukylmässä auton lämmityspiuhaa kiinni tökkiessään ajattelee "voi kun X (nimi tuohon) olisi kotona, niin ei tarvitsisi minun tätäkään tehdä". Toisin sanoen, hän kaipaa ja ikävöi sinua. Tätä ei tapahdu silloin kun olet kotona. Tämän lisäksi vaimosi alitajunnassa luikertaa pikkiriikkinen epäilys siitä, että työreissussa saatat kohdata muita naisia... Silloin hänen on syytä toimia niin että viikonlopun jäljiltä sinulla on sellainen olo joka suhteessa, ettet muille naisille ole vastaanottavainen.

Tässä oli yksi syy, toinen syy vähentyneeseen seksiin on luonnollinen, sekä sinä ja vaimosi olette saaneet ikävuosia lisää, joka useimmiten tarkoittaa myös seksin vähenemistä ja kertojen harvenemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi