Miehen sormetus suihinoton aikana
Hemmetti, tää oli mulla ihan uus juttu.
Emäntä otti suihin ja hyväili kasseja, välilihaa ja hitaasti siirtyi painelemaan kakkosta. Se jo itessään tuntui hyvältä, otin paremman asennon ja annoin ymmärtää, että saa jatkaa pidemmälle. Uteliaisuus voitti.
Ikinä en oo saanu niin kovaa orgasmia! Oon kyllä lukenut eturauhasen hieronnasta, mutta en oo uskonut, että se on noin kova juttu. Huh huh.
Kommentit (14)
Kyllä multa nyt meni yöunet. Sormi miehen pyllyssä!?
Tilasin panokoneen, kun kiima oli kovimmillaan. Kävi vähän sama juttu, kuin aloittajalla. Makasin selälläni ja megaorkun hetkellä sperma lensi silmään ; ) Normaalisti se vain valuu nupista ulos. Jalat löi loukkua vielä seuraavana päivänä.
nyt herää kysymys mistä lie vaimosi on sen opin saanut onko muuten ollut hanakka imemään munaa ja nielemään
Ekaa kertaa ei kyllä voita mikään, jos se tehdään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa ei kyllä voita mikään, jos se tehdään oikein.
Miten se tehdään oikein? Tai väärin? Onko sillä suuri merkitys kokeeko mies tämän kiihottavana vai pitäisikö sen automaattisesti olla joku maaginen taikanappi (Terveisin yksi joka ei ole saanut miestään tulemaan pepun kautta )
Sanoo vain, että ei tunne mitään kohtaa joka tuntuisi yhtään hyvältä. Ei nautinnosta tietoa vaikka samalla antaisin suuseksiä.
Ja teen hyvin hellästi liukkarilla ja koukistan sormea kaiketi oikeassa kohdassa. Kaikilla tuo ei vaan vissiin toimi. Antautunut mun mieliksi vain ilmeisesti näihin puuhiin.
Pitää olla hyvin herkkänä sille miltä mies kasvoiltaan näyttää. Se että saa yhdenkin sormen nautinnollisesti sisälle saattaa vaatia pidempää lämmittelyä, mutta sanoisin että jos mies on tarpeeksi kiihottunut niin yksi sormi menee aika helposti ja kivuttomasti. Itse tykkään sellaisesta hitaasta edestakaisin liikkeestä. Ei edes tarvitse välttämättä eturauhasta hieroa, sekin voi jollekin olla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla hyvin herkkänä sille miltä mies kasvoiltaan näyttää. Se että saa yhdenkin sormen nautinnollisesti sisälle saattaa vaatia pidempää lämmittelyä, mutta sanoisin että jos mies on tarpeeksi kiihottunut niin yksi sormi menee aika helposti ja kivuttomasti. Itse tykkään sellaisesta hitaasta edestakaisin liikkeestä. Ei edes tarvitse välttämättä eturauhasta hieroa, sekin voi jollekin olla liikaa.
Niin. Ymmärrän että pohjaongelma on lähinnä siinä, että hän ei ole tästä aktiviteeteista niin innostunut kuin minä eikä käy ns kuumana puuhaan. Joten parempi varmaan jättää haaveet että onnistuisi.
Jes sir, toimii myös pienellä dildolla
Vierailija kirjoitti:
Anaalikammoiset menettävät kyllä hyvät orkut.
Tarkoitat kai hyvät naurut
Onhan tuo taivaallisen ihanaa kun nainen hyväilee eturauhasta ja ottaa samalla suihin. Siinä ei kauvaa kestä kun saan hyvän orkun. Mutta sellaisen eturauhasorkun saaminen missä ei kosketa kaluun ollenkaan onkin sitten vaikeampaa. Mutta kun sen saa niin se on tajunnanräjäyttävä orgasmi.
Onhan tuo tullut koettua. En iljennyt kieltääkään kun tuo nainenkin antoi peppunsa vapaasti käytettäväksi.
Ei tarvitse välttämättä etsiä edes eturauhasta, vaan työnnellä sormea hiukan sisään.
Varmaan samalla tavalla, jotkut naiset pitävät, kun naidessa työntää sormen peppuun.
Onko kukaan saanu orkkua pelkästään sormetamalla, niin ettei kaluun kosketa ollenkaan.
Anaalikammoiset menettävät kyllä hyvät orkut.