Auttakaas vähän naista mäessä, miten lähestyä vanhempaa herrasmiestä?
Tuli sitten palattua kotiin remonttia tekemään aivan hurmaava vanhempi mies. Mies on noin 60-vuotias eli minua minua noin 15 vuotta vanhempi. Tehnyt jo muutaman viikon luonani remonttia, joka kestänee vielä pari-kolme viikkoa. Itse olen siis pääsääntöisesti kotona etätöissä.
En tiennyt yhtään millainen mies tuli palkattua, mutta työkaverin suosituksesta uskalsin palkata hänet melkein puhelinkeskustelun perusteella. Sieltä tulikin sitten tosiaan tällainen aivan ihana, lempeän miehekäs vanhempi herrasmies, jolla mukavasti pilkettä silmäkulmassa. On eronnut jo kauan sitten kuulemma (ongin tämän tiedon tuttavilta) ja itsekin olen sinkkuna eli sen puolesta reitti olisi selvä. Haluaisin todella tehdä lähempää tuttavuutta sen kanssa, mutta en tiedä miten lähestyisin silleen suht koht tyylikkäästi. Olisiko varmaan parempi odottaa siihen asti, että remontti on valmis niin ei tarvitse mahdollisten pakkien tultua olla nolona.
En ole mitenkään erityisen hemaiseva nainen, ihan tavallinen, ja on mulla pitkät hiukset ja isot tissit, jos nyt jotain miehiä mahdollisesti kiinnostavia piirteitä pitää mainita. Huomaan kyllä hymyileväni hänelle vähän turhankin innokkaasti, mutta mikään miestennielijä en ole koskaan ollut.
Ehdottakaas miten voisin vähän koittaa kepillä jäätä. Miehet voisi itse kertoa mikä ois sellainen hyväksyttävä tyyli tai tapa. En osaa sanoa haluaisinko varsinaisesti mitään parisuhdetta hänen kanssaan, mutta voi luoja, että haluaisin tuntea ne kädet ihollani joka paikassa ja sen parran ja huulet kaulallani ja rinnoillani...uuh, eipä ole ennen vanhemmat miehet näin kolahtaneet, mutta piti se näköjään tämäkin kokea.
Kommentit (23)
Joko ap:n kiinnostus seksiin lopahti?
Vierailija kirjoitti:
Joko ap:n kiinnostus seksiin lopahti?
Tai sitten neuvot tepsivät, asia on siirtynyt käytäntöön eikä enää ole tarvetta vatvoa sitä vauvapalstalla.
naapurin nainen pyysi kytkemään sen pesukonetta ja meni sitä laittamaan ja se tuli siihen aamutakissa kumarteleen ilman liivejä ja silläkin oli isot tissit, no arvasin mistä kiikastaa ja kun se meni keitteleen kahvia pesin kullin siinä odotellessa tulevaa.
kahvin jälkeen alkoi mitä se maksais leikki ja sanoin että juurihan pihautit sumpit joten onko ok ja se hyväksyi sen keimailemalla joten eikun kättä pikkareihiin ja siellä pikkuinen kiitorata ja märät häpyhuulet. siitä siirryimme makkarin puolelle ja kulli eksyi suuhun. alkoi tehdä kielen heiluttelu makeaa terskassa joten eikun lyyli sänkyyn ja isoa sisään. vaihdoimme asentoa muutaman kerran ja sillä oli hieromasauva tyynyn alla jonka asettelin anukseen kun painelin takaapäin ja jonkin aikaa sitä tykytettyäni vaihdoin terskan sauvan paikalle ja laskin loppujen lopuksi aika kivasti ja mukavasti mällit peräsuoleen.
toki kävin sitä vielä muutaman kerran panemassa kun asuin siinä rivarissa.
onko sun pillunkarvat ajeltu? meinatko antaa ja peräreikää?