Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano epäsuosittu mielipiteesi!

Vierailija
02.03.2023 |

Minä aloitan: Suurten ikäerojen suhteet ovat yleisesti pahasta, koska niissä on usein vaihdantaa ulkonäön ja rahan kanssa, ja tämä lisää yleistä epäuskoa rakkauteen molempien sukupuolten osalta. 

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusvirheitä vilisevä teksti ilman välimerkkejä, ajatusvirtana ilman asian jäsentelyä -> kirjoittaja on kouluttamaton ja vähän yksinkertainen. Vaikea ottaa vakavasti.

Työttömät äidinkielen opettajat jotka päivystävät vauva palstalla muiden kirjoitus virheitä on henkilöitä joiden tulisi olla vapaasti muiden lopetettavissa.

Keskusteluketjujen kirjoitusvirhenatkuttajat eivät ole äidinkielenopeja. Sen näkee siitä, että eivät itsekään kirjoita virheetöntä kirjakieltä. Ei somekeskustelussa kirjakieltä tarvitakaan. Menkööt hevonkuukkeliin nillittämään, mokomat wannabe-kielinerot.

Niin mut sit toisaalta kirjoitusvirhe on nykyään todiste että kirjoittaja on töissä Pietarin trollitehtaassa..

Kapeaksi käy hyväksytty suomen kieli.

Noin muuten olen kyllä sitä mieltä ettei kielioppiamme määritä amerikkalainen hakukone, vaan me itse.

Ei tällaista laiskuutta kirjoittaa yhdyssanoja oikein ennen ollut.

Vierailija
102/161 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäterveelliset elintavat ovat lähes suoraan verrattavissa ihmisen tyhmyyteen.

Tällä perusteella mm. Winston Churchill oli debiili idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, että haluat mun sanovan sen?

Koska sit tää ketju lähtee kuin ohjus avaruuteen...

Vierailija
104/161 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pukeutuvat usein rumasti ja välinpitämättömästi nykyään. Ylipainoisia on liikaa enkä usko, että kehopositiivisuus (miten useimmat sen ymmärtävät) auttaa.

Vierailija
105/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slava Ukraini - Hjeroman Slava

Vierailija
106/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tätä woke-vouhotusta mutta missään ei sitä ainakaan ääneen voi sanoa. Oon kurkkuani myöten täynnä kaiken maailman Helinä-keijuja ja Arieleita, sateenkaareja ja oikeuksia. Tuntuu että kaikilla on oikeuksia mutta ei velvollisuuksia. Ja erityisesti tämä nykyinen miesoletettu ja naisoletettu. Voi luoja, miksi mä oon täällä?

Vierailija
107/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slava Ukraini - Hjeroman Slava

*korjaan

Heroyman Slava

** korjaan

Heroyam Slava

Onpas tämä nyt vaikeaa

Vierailija
108/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka joutuvat kärsimään sen seurauksena, kun vuosikausia kiusattu ihminen nousee vastarintaan, ovat saaneet sitä mitä ovat tilanneet.

Paitsi silloin kun se kiusattu ihminen on oikeasti se alkuperäinen kiusaaja, jota vastaan on noustu vastarintaan, ja hän keksii nimittää tätä vastarintaa kiusaamiseksi.

Vierailija
109/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusvirheitä vilisevä teksti ilman välimerkkejä, ajatusvirtana ilman asian jäsentelyä -> kirjoittaja on kouluttamaton ja vähän yksinkertainen. Vaikea ottaa vakavasti.

Työttömät äidinkielen opettajat jotka päivystävät vauva palstalla muiden kirjoitus virheitä on henkilöitä joiden tulisi olla vapaasti muiden lopetettavissa.

Keskusteluketjujen kirjoitusvirhenatkuttajat eivät ole äidinkielenopeja. Sen näkee siitä, että eivät itsekään kirjoita virheetöntä kirjakieltä. Ei somekeskustelussa kirjakieltä tarvitakaan. Menkööt hevonkuukkeliin nillittämään, mokomat wannabe-kielinerot.

Niin mut sit toisaalta kirjoitusvirhe on nykyään todiste että kirjoittaja on töissä Pietarin trollitehtaassa..

Kapeaksi käy hyväksytty suomen kieli.

Noin muuten olen kyllä sitä mieltä ettei kielioppiamme määritä amerikkalainen hakukone, vaan me itse.

Ei tällaista laiskuutta kirjoittaa yhdyssanoja oikein ennen ollut.

Ihan kuin kaikki aiemmat sukupolvet olisi osanneet yhdyssanat täydellisesti. Eli herää jo.

Omalta osalta langaton näppis on lisännyt kirjoitusvirheitä kun tää ei aina tahdo pysyä perässä. Olisi varmaan pitänyt ostaa pelinäppis eikä halpaa tavismallia. 

Vierailija
110/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovi- ja silkkikukat olisivat fiksu sisustusratkaisu suurelle osalle ihmisiä, jotka esim. eivät osaa tai ehdi tai saa aikaiseksi hoitaa oikeita kasveja, mutta tekokukkien hankkimisesta tekee vaikeaa yleinen mielipide joka suhtautuu niihin perusteettoman vihamielisesti.

Vierailija
111/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovi- ja silkkikukat olisivat fiksu sisustusratkaisu suurelle osalle ihmisiä, jotka esim. eivät osaa tai ehdi tai saa aikaiseksi hoitaa oikeita kasveja, mutta tekokukkien hankkimisesta tekee vaikeaa yleinen mielipide joka suhtautuu niihin perusteettoman vihamielisesti.

Mutta kun ne on niin epäaidon näköisiä

Vierailija
112/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei ole ohi.

Koronarokote ei taida olla kovin tehokas. Paljon ihmisiä kuulee edelleen. Vuodessa ylikuolleisuus on ollut lähes 10 000 ja ketään ei tunnu kiinnostavan.

En luota THL:n enää ollenkaan.

Vierailija
113/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muovinen kotieläin on myös hyvin helppohoitoinen. Samoin vaimo.

Vierailija
114/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisuus ei merkitse mulle mitään. Mulle on ihan sama, vaikka Suomi maana häviäisi itsenäisten valtioiden joukosta. Ainoastaan sillä on väli, että asun demokraattisessa oikeusvaltiossa.

Vierailija
115/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on enimmäkseen erinomainen idea tehdä lapset opiskeluaikana, ideaalisti opintojen alussa. Pitkällä tähtäimellä se tekee elämästä helpompaa vuosiksi eteenpäin vs kun lapset tehdään valmistumisen jälkeen työelämän välissä.

Vierailija
116/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitler oli oikeassa.

Vierailija
117/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on täysin pjaska eikä todellakaan tule pärjäämään euroviisuissa.

Vierailija
118/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. "woke"-ilmiö ei ole mikään uudenlainen, erityisellä tavalla koko länsimaista yhteiskuntaa uhkaava voima, jollaiseksi konservatiivit sen pyrkivät maalaamaan. Aivan yhtä vähän se on mitään hyvyyden ja ihmisoikeuksien puolustamista, kuten "aktivistit" itse haluaisivat uskoa.

Vihamielinen suhtautuminen ajan hengen ja vallitsevien ihanteiden vastaisiin mielipiteisiin on ollut aikakaudesta toiseen pikemminkin normi kuin poikkeus. Sensuurivimma ja lynkkausmentaliteetti ovat haitallisia asioita, joita on syytäkin vastustaa.

Vierailija
119/161 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, otetaanpa heti kantaa sanomalla että oma 20v vanhempi mieheni on työtön juoppo ja minä en ole hyvännäköinen.

Oma mielipiteeni:

Disney on yliarvostettu.

No oma miehenikin on minua 20v. vanhempi. Toki aina käynyt töissä, mutta ihan tavallinen duunari ja nyt on eläkkeellä. Ihan ollaan molemmat suomesta kotosi ja minäkään en ole rikas enkä kuuluisa. Ihan ei kannata mennä muutaman julkkisparin mukaan näitä juttuja. Meidän kotomaassamme asuu varmaan todella erilaisia perheitä ja ei ketään kiinnosta. Nämä julkkistyrkyt nyt jotenkin mukamas. viitoittaa koko suomen parisuhteet.

Vierailija
120/161 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei halua imettää vauvaansa, se on ihan ok. Oli syy siihen mikä tahansa.

Tämä on aivan sanoinkuvailemattoman tyhmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän