Sano epäsuosittu mielipiteesi!
Minä aloitan: Suurten ikäerojen suhteet ovat yleisesti pahasta, koska niissä on usein vaihdantaa ulkonäön ja rahan kanssa, ja tämä lisää yleistä epäuskoa rakkauteen molempien sukupuolten osalta.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Suositut elokuvat ovat useimmiten rikollisen huonoja. Näyttelijäintöitä myöten.
Olen samaa mieltä.
Tähän liittyen oma epäsuosittu mielipiteeni, eli best seller-kirjat ovat usein surkeita. Huonosti kirjoitettuja, heppoinen juoni, joka osittain/kokonaan lainattu (plagioitu). Näistä tehdään usein elokuvia, joten ei ihme, että nekin ovat kuraa. Pskasta saa harvoin loihdittua konvehdin.
Lentämisen ei tarvitse olla halpaa. Ihan turhaa taivaalla suhaamista suurin osa lentämisestä.
Possessiivisuffiksien poisjättäminen on typerää ja tekee kielen
rumemmaksi. "Hänen hevonen" ja "minun talo" - lapsenkieltä.
Toisten ihmisten seurassa syöminen on vastenmielistä.
Ei haluta julkaista lapsesta tunnistettavia kuvia netissä, joten julkaistaan kuva lätkäsemällä joku sydän-emoji siihen lapsen pärstän päälle. Jos et halua tuoda lasta someen, niin älä tuo sitten ollenkaan. Ketä kiinnostaa katsoa kuvaa, josta käy ilmi vain että minkälaiset vaatteet sillä Jani-Petterillä oli tänään päällä?
Empirismi ja materialismi eivät koskaan tule kertomaan meille lopullista totuutta todellisuudesta.
Useimmat mielenterveyshäiriöt paranevat itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomivasemmistoa äänestävät on todella tyhmiä ihmisiä jotka ei vaan ymmärrä tai piittaa. Kumpi sitten lie pahempi eli olla hölmö tyhmyyttään vai tahallaan.
Niin, tai sitten sinä vain et ymmärrä politiikasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Toisten ihmisten seurassa syöminen on vastenmielistä.
Jaa niinku ravintoloissa?
Vierailija kirjoitti:
Possessiivisuffiksien poisjättäminen on typerää ja tekee kielen
rumemmaksi. "Hänen hevonen" ja "minun talo" - lapsenkieltä.
Ja tämä on omaksuttu ihan joka paikassa nykyään, eriyisesti kaikessa markkinoinnissa. Meidän talo, meidän perhe, meidän juttu jne. Onko tässä teidän uusi auto? 🤯
Kaikki eivät todellakaan ole autisminkirjolaisia tai heillä ei ole ADHD, vaikka diagnoosin saavat. Useimmat saavat diagnoosin liian helposti ja valehtelemalla, kun ovat vertaistukiryhmissä ja/tai netissä kysyneet mitä kuuluu sanoa, että saavat diagnoosin.
Ohjelmat, joissa tehdään ruokaa ja lopussa sitten nautitaan sitä oikein porukalla ja ylistetään maasta taivaaseen ovat ärsyttäviä.
Vai että oikein sulaa suussa. Riittäis kun sanoo, että hyvää on ja sit lopputekstit päälle.
Mun mielestä se oli ihan oikein kun Will Smith mottasi Chris Rockia. Ne sen jutut meni överiksi.
Valitsen asuinalueeni vahvasti sen perusteella, jossa itse en ole etnisessä vähemmistössä. Välttelen alueita, joissa on paljon muualta tulleita.
Vierailija kirjoitti:
Ei haluta julkaista lapsesta tunnistettavia kuvia netissä, joten julkaistaan kuva lätkäsemällä joku sydän-emoji siihen lapsen pärstän päälle. Jos et halua tuoda lasta someen, niin älä tuo sitten ollenkaan. Ketä kiinnostaa katsoa kuvaa, josta käy ilmi vain että minkälaiset vaatteet sillä Jani-Petterillä oli tänään päällä?
Kaikista typerin versio jonka olen nähnyt tästä on että lapsen kasvot näkyvät muuten kokonaan mutta TOINEN silmä on peitetty. Kuka tahansahan sen siitä tunnistaa.
Kannatan tuloverotuksen laskemista ja yrittämisen edellytysten parantamista esim. irtisanomisen helpottamosella poistamalla takaisinottovelvollisuus. Silti kannatan valtio-omisteisuutta ja julkisen sektorin tarjoamia sosiaali- ja terveyspalveluja. Lisäksi poistaisin yksityisen puolen terveysyrityksiltä, hammaslääkäri mukaan lukien, kaikki kelan tuet ja muut korvaukset.
Queer-pedagogiikka ei kuulu kouluihin ja lapset eivät tarvitse pakollisia työpajoja herkimmässä kehitysiässä jossa määritellään heille sukupuoli Setan toimesta.
Myönnän tämän ihan täysin.