Mikä on kaikkien aikojen suosikkikappaleesi?
Kommentit (75)
Bonnie Tyler-Total Eclipse of the Heart
Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart (Turn Around) (Official Video) - YouTube
Mies 48 v Kuopiosta
Ikävä ketju, kun logiikan mukaan joutuu alapeukuttamaan kaikkia niitä kirjoituksia, joissa ei ole oma kaikkien aikojen suosikkikappale mukana. :(
Poltan tänä iltana vähän pilveä ja kuuntelen Yardbirdsiä:
Vaikea valita, mutta sanotaan nyt vaikka Deep Purple - Child In Time
Cannibal Corpse - Necropedophile
(En laita linkkiä, kun varmaan tämän nimen takiakin ketju jo poistetaan.)
Run DMC feat Aerosmith - Walk this way
Hienolla tapaa kaksi ihan eri genreä kohtaa. Mulla on muutenkin sydämessä Aerosmithille aina paikka.
Jaques Brel: Amsterdam.
Amy Winehouse: You know I'm no good
Bob Dylan: Knocking...
Kate Bush: Wuthering...
Michael Jackson, Smooth criminal.
Ja BTW, kun kysytään kaikkien aikojen suosikkia, ei voi vastata kuin yhden daijut.
Vierailija kirjoitti:
Run DMC feat Aerosmith - Walk this way
Hienolla tapaa kaksi ihan eri genreä kohtaa. Mulla on muutenkin sydämessä Aerosmithille aina paikka.
Mä rakastan Eminemin kappaletta Sing for the Moment. Meni aika monta vuotta kun tajusin että sehän on Aerosmithin Dream on. Luoja miten hyvä biisi, molempien versio. Ei kuitenkaan maailman paras, mutta top 20.
Vierailija kirjoitti:
Ja BTW, kun kysytään kaikkien aikojen suosikkia, ei voi vastata kuin yhden daijut.
Erityisen hölmöä tämä on, kun täällä ei edes ole nimimerkkejä, niin voi vaan listata monta biisiä eri viesteihin, jos välttämättä haluaa rikkoa sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa yhtä parasta, on olemassa 100 maailman parasta biisiä. Musiikki on elämäni tärkein asia. Olen tehnyt listan 500 parasta biisiä. Kesti tekeminenkin kuusi vuotta Jos jotain hyvää sanottavaa niin uutta musiikkia ei tarvitse juurikaan kuunnella joten lista ei muutu.
Dire Straits: Brothers in arms
Bruce Springsteen: My hometown
Queen - The Show Must Go On