Mikä on kaikkien aikojen suosikkikappaleesi?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman elämäni theme song. M27
Kaikista maailman kappaleista tuo on paras?
Hyvin erikoinen musiikkimaku sulla.
Mitä sinä sönkötät? AP kysyi suosikkikappaletta. Ei objektiivisesti suomitantoille kelpaavaa ns. "parasta" kappaletta.
Ja kuka sinä luulet olevasi kommentoimaan minun musiikkimakuani? :D M27
Vaikea sanoa kun niitä on enemmän kuin yksi. Sanotaan vaikka Pink Floydin Time
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin erikoinen musiikkimaku sulla.Mitä sinä sönkötät? AP kysyi suosikkikappaletta. Ei objektiivisesti suomitantoille kelpaavaa ns. "parasta" kappaletta.
Objektiivista tai ei niin valintasi perusteella vaikuttaa musiikkimaailmasi olevan hyvin pieni.
Jos toi on suosikkisi todellakin niin hyvin erilailla kuulemme musiikkia. Ja se kuka mä luulen olevani, niin sun musiikkimaun kyseenalaistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin erikoinen musiikkimaku sulla.Mitä sinä sönkötät? AP kysyi suosikkikappaletta. Ei objektiivisesti suomitantoille kelpaavaa ns. "parasta" kappaletta.
Objektiivista tai ei niin valintasi perusteella vaikuttaa musiikkimaailmasi olevan hyvin pieni.
Jos toi on suosikkisi todellakin niin hyvin erilailla kuulemme musiikkia. Ja se kuka mä luulen olevani, niin sun musiikkimaun kyseenalaistaja.
Pitikö sinun tulla haastamaan riitaa ketjulle?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuuntelee ja samaistuu japanilaiseen pop-musiikkiin, niin silloin on laaja musiikkimaailma. Noinko katkera olet japanilaisille naisille ja animelle, että alat siitä kiusaamaan nuoria miehiä bittiavaruudessa? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toi on suosikkisi todellakin niin hyvin erilailla kuulemme musiikkia. Ja se kuka mä luulen olevani, niin sun musiikkimaun kyseenalaistaja.Jos kuuntelee ja samaistuu japanilaiseen pop-musiikkiin, niin silloin on laaja musiikkimaailma. Noinko katkera olet japanilaisille naisille ja animelle, että alat siitä kiusaamaan nuoria miehiä bittiavaruudessa? -eri
He he he. Kiva miksi sä mua oletat.
Tuli mieleen Voyage Voyage. Olen N-73.
Kyllä se varmaan olisi Blue Öyster Cultin kappale (Don't Fear) The Reaper. Siinä on jotain lohdullista.
N32
En osaa valita näiden kahden väliltä:
Sirque du Soleil: Alegria
Always with me elokuvasta Henkien kätkemä
Gimmel - Roviolla