Kun oma kännisekoilu hävettää ihan hirveästi vielä viikonkin jälkeen. Kehtaa näyttää naamaansa missään.
Kävi tosi nolosti ja koko ajan pulpahtaa mieleen mitä tein tai sanoin. Olin aivan kamalassa kaatokunnossa.
En juo vahvoja oikein koskaan ja nyt tuli sitten juotua kun näki ihmisiä ja tuli käytyä baareissa.
Flirttailin baarimikolle ja olin olevinaan todella hauska. Juomat taisi kaatua kerran baarissa, muistaakseni rikoin tuopin. Kaaduin lumihankeen ja olin siellä persiilläni jokusen aikaa kun odotin, että joku tulee nostamaan ylös. Kadotin tavaroitani useaan otteeseen. Kerroin kaikenmaailman typeriä asioita ihmisille ja olin varmaan aika kovaääninen..
Jossain vaiheessa suutuin eräälle miehellekin, tosin muistaakseni sain siitä hyvää palautetta toisaalta ja "puolellani" oltiin. Mitähän kaikkea...
Kaatuilin toisenkin kerran mutta onneksi en julkisella paikalla (ainakaan muistaakseni) ja nyt on polvi ollut kipeä ja mustelmilla. Ei saamari..
En minä noin humalassa yleensä ole. Hävettää aivan saamaristi kuitenkin. Ei tarvi käydä baareissa taas hetkeen ja jos käynkin niin muistan jättää vahvemmat juomat muille.
Kommentit (53)
Saahan Suomessa kännätä kuin sika ja se on vain hienoa, kuten pääministerin touhuista opimme.
Et tehnyt mitään erityisen noloa. Ei kukaan jaksa tollasille naureskella jälkikäteen eikä niitä kiinnosta. Itse olisin iloinen jos pahin kännimokani olisi tollanen.
Mun pahin nännisekoilu on kun yhtenä kesänä olin ilman liivejä T-paidassa enkä huomannut siinä olevan reikä. Ihmettelin vaan kun ihniset bussissa katteli mua omituisesti. Sitten vasta perillä huomasin, että se reikä on just nännin kohalla ja kaikki ihmiset oli bussissa katellut mun tissiä. Kyllä hävetti.
Vierailija kirjoitti:
Saahan Suomessa kännätä kuin sika ja se on vain hienoa, kuten pääministerin touhuista opimme.
Tarvitsetko aina jonkun itseäsi "korkeamman" opettamaan mitä saat tehdä? Miksi pidät kännäystä hienona, oletko 15v kovis vai sen tasolle jäänyt?
Tuollaista se kännäily itse kullakin monesti on ja monella se myös loppuu juuri johonkin tuollaiseen super-urpoiluun joka menee kaikin tavoin kaikkien rimojen ali ja rajojen yli. Itsekin nuorena tuli kännäiltyä, mutta paljon paremmin on ihan kaikki kun jätin alkoholin käytön liki kokonaan eli en enää humallu. Saunakaljan voin juoda tai tervetulomaljan, mutta en ota toista annosta vaikka tarjolla olisikin.
Itsellä nimittäin se yksillä käyminen oli aina "otetaan toisetkin" ja sitten vedinkin kaksin käsin pilkkuun asti.
En luota että osaisin/kykenisin edelleenkään hillitsemään viinapirua jos ottaisin toisen oluen tai lasillisen. Onneksi sentään tuo vain yksi onnistuu ongelmitta.
Olen kamala "Karen" pahimmoillani.
Hävettää
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo vielä mitään, mä olin bileissä kerran niin sekasin että annoin 7 jätkän nussia mua vuorotellen. Arvannet morkkiksen määrää seuraavana aamuna.
N27
Voi apua jos totta. Itse olisin varmasti tuollaisen jälkeen kävellyt junan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko aina jonkun itseäsi "korkeamman" opettamaan mitä saat tehdä? Miksi pidät kännäystä hienona, oletko 15v kovis vai sen tasolle jäänyt?
Minkä korkeamman? Puhun siitä, mistä Suomessa keskusteltiin viime syksynä. On hienoa, että pääministeri ryyppää kuin sika ja muun väittäminen on vanhoillista.
Mulla on vastaavia iltoja joka vuosi. Kun tajusin että muutkin ovat olleet yhtä sekaisin niin morkkikset on kadonnu. Oon myös harjoittanut sellaista filosofiaa että käyttäydyn selvinpäin kuin olisin kännissä, se auttoi kans. En pidä enää salaisuuksia ja yritän olla rehellinen niin ei tule enää känniavautumisikaan.
Oon kyllä tällä hetkellä tauolla ryyppäämisestä kun viimeksi kun olin vastaavassa kunnossa niin eräs tyyppi joka vasta jälkikäteen paljastui inhottavaksi yritti lyöttäytyä seuraan kun olin päättänyt lähteä kotiin. Kaveri karkotti sen mun luota, kiitos hänelle. En halua olla enää tuollaisessa kunnossa, ja koska en näköjään osaa juoda sopivasti ni pysyn poissa baareista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kamala kokemus. Menin kossupäissäni sössöttämään facebookiin kaikkea paskaa.
Eikä siinä vielä kaikki vaan soitin pomolleni aamuyöstä ja kerroin, kuinka mulkku hän on.
En ole enää siellä töissä.
Mulla on useammin kuin kerran ollut tapana kännipäissäni selittää statuspäivitykseen jotain päivän politiikkaa. Selvin päin olen huutistellut kun löydän pitkän viestiketjun tälle pr0v0ilulleni.
Tuo häpeä toimii itselläni kuin antabus eikä muutaman toistokerran jälkeen tee enää mieli kännätä.
Se riittää viemään "pitäiskö"- ajatuksen ja suun napseen kun muistaa miltä silloin tuntui kun oli sekoillut eikä sitä omaa urpåiluaan päässyt pakoon missään.
Kännissä ei ainakaan mulla ollut ikinä niin kivaa, että se korvaisi tuon pitkäksi aikaa menetetyn elämänlaadun ja maineen.
No onhan se noloa mutta melkein kaikki muutkin on joskus vahingossa ördänneet. Sattuuhan sitä. Aika harva sitä jaksaa toisten mokailuja muistella.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo vielä mitään, mä olin bileissä kerran niin sekasin että annoin 7 jätkän nussia mua vuorotellen. Arvannet morkkiksen määrää seuraavana aamuna.
N27
Heräsin baari-illan jälkeen tuntemattoman miehen vierestä, mällinmaku suussa.
Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä korkeamman? Puhun siitä, mistä Suomessa keskusteltiin viime syksynä. On hienoa, että pääministeri ryyppää kuin sika ja muun väittäminen on vanhoillista.
Korkeamman asemaltaan. Miksi pidät pääministerin ryyppäystä hienona ja muun välttämistä vanhoillisena?
En juo enää tuon takia. En ole ikinä oikein kestänyt alkoholia yhtään, siinä vaiheessa kun muut aloittelee iltaa olen samasta määrästä jo kaatokännissä, kun muut on kaatokännissä olen oksentamassa tai sammunut. Juominen on tuon takia rajoittunut ihan muutamaan kertaan koko elämäni aikana. Alkoholista ei tule mitään hyvää oloa, siitä tulee vain itkua, ahdistusta, aggressiivisuutta, paniikkikohtaus tai fyysisesti huono olo. Kerran unohdin parin viinilasillisen jälkeen koko illan tapahtumat. Mieheni mukaan olin kyllä pelannut lautapelejä kaveriporukkamme kanssa ja höpissyt ihan järkeviä koko illan.
Ei mitään hätää. Minun vakiokamaa lähes joka viikonloppu on soitella tuntikausien kännipuheluita ja ensin heittää hervotonta läppää. Sitten kun juovun lisää niin valitan maailman huonoutta. Ja lopuksi tilitän omaa huonoa kohtaloani. Teen tätä tutuille, entisille kavereille, nykysille kavereille, sukulaisille, vaimon sukulaisille. Sitten jos kukaan muu ei jaksa jaaritella kanssani, niin iäkkäällä anopillani on minulle aina aikaa. Paras oli kun höpötin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä hänelle yli 6h puhelun...
Mutta ei minua enää nämä jaksa hävettää. Elämää se vaan on.
Riippuu bileistä. Jossain seksibileissä aika normisettiä. 😄
Vierailija kirjoitti:
N27
Riippuu bileistä. Jossain seksibileissä aika normisettiä kuitenkin. 😄
Linkkasin kerran kaatokännissä työryhmään jotain kivoja vaatteita netistä, sanoin kirjoitusvirheitä vilisten "oho tuli väärään ryhmään" ja menin itku kurkussa kysymään kaveilta voisiko se poistaa nuo viestit, en enää siinä vaiheessa iltaa osunut puhelimella oikeisiin kohtiin vaikka kuinka keskityin.
Korkki meni kiinni tuon illan jälkeen.
N27