Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oma kännisekoilu hävettää ihan hirveästi vielä viikonkin jälkeen. Kehtaa näyttää naamaansa missään.

Vierailija
02.03.2023 |

Kävi tosi nolosti ja koko ajan pulpahtaa mieleen mitä tein tai sanoin. Olin aivan kamalassa kaatokunnossa.
En juo vahvoja oikein koskaan ja nyt tuli sitten juotua kun näki ihmisiä ja tuli käytyä baareissa.

Flirttailin baarimikolle ja olin olevinaan todella hauska. Juomat taisi kaatua kerran baarissa, muistaakseni rikoin tuopin. Kaaduin lumihankeen ja olin siellä persiilläni jokusen aikaa kun odotin, että joku tulee nostamaan ylös. Kadotin tavaroitani useaan otteeseen. Kerroin kaikenmaailman typeriä asioita ihmisille ja olin varmaan aika kovaääninen..
Jossain vaiheessa suutuin eräälle miehellekin, tosin muistaakseni sain siitä hyvää palautetta toisaalta ja "puolellani" oltiin. Mitähän kaikkea...
Kaatuilin toisenkin kerran mutta onneksi en julkisella paikalla (ainakaan muistaakseni) ja nyt on polvi ollut kipeä ja mustelmilla. Ei saamari..
En minä noin humalassa yleensä ole. Hävettää aivan saamaristi kuitenkin. Ei tarvi käydä baareissa taas hetkeen ja jos käynkin niin muistan jättää vahvemmat juomat muille.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan Suomessa kännätä kuin sika ja se on vain hienoa, kuten pääministerin touhuista opimme.

Tarvitsetko aina jonkun itseäsi "korkeamman" opettamaan mitä saat tehdä? Miksi pidät kännäystä hienona, oletko 15v kovis vai sen tasolle jäänyt?

Minkä korkeamman? Puhun siitä, mistä Suomessa keskusteltiin viime syksynä. On hienoa, että pääministeri ryyppää kuin sika ja muun väittäminen on vanhoillista.

Eli selvästi tarvitset pääministerin tai muun julkkiksen/johtajan kertomaan sinulle mitä tehdä. Miksi? Jos et pidä ryyppäystä siistinä, niin voit kyllä olla sitä mieltä ryyppäsipä pääministerimme kuinka paljon tahansa. Mikset uskalla elää niin vanhoillisesti luin tahdot?

Kunhan ihmettelen, kun itse en ole koskaan kokenut pääministerin tai muunkaan johtajan tai edes "tavallisen ihmisen" määrittelevän omia tekemisiäni yhtään mitenkään.

Vierailija
42/53 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos teidän mokailuistanne. Kyllähän nuo saivat nauramaan ja joskus nyt vaan menee yli jos nousuhumala kiihtyy vähän turhan nopeasti... Tsemppiä siis muillekin mokailijoille!

Itse muistelisin, että jo päiväkaljalla kaadoin juomat ja lensin ulos. Tai kiltisti sanoivat, jos menisin hetkeksi lepäämään.. No eipä siinä. Ilta jatkui ja selkisin vähän jossain kohtii ja palasin takaisin. Eivät olleet onneks henkilökunta kärttyisiä vaan nauroivat ja sanoivat, että ota seuraavalla kerralla vähän rauhallisemmin. 

Kyllä silti hävettää. Huhhuh... No mutta kyllä tämäkin kai joskus unholaan jää. Vieläkin olo on kamala tuon illan jälkeen, edelleen tärisyttää vaikka jo monta päivää kulunut. Ei vaan nuo vahvat ole meikäläisen juttu ollenkaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kevyttä tuo on:D oon mennyt ambulanssilla ensiapuun, on käyty vessassa seksihommissa varatun työkaverin kanssa, soitettu exän uudelle pilapuheluita, kaatuiltu pitkin tanssialattiiaa ym ym. Kerran heräsin pariskunnan kanssa sängystä, mitä lie tapahtunut. Että onhan näitä, mitä noista. Mitään en kadu ja hauskaa on riittänyt ja riittää. Eteenpäin, oma asenne ratkaisee!

Vierailija
44/53 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pientä, kyllä sinä selviät. Et joutunut

edes putkaan etkä nyrkkitappeluun, joten

ihan turhaan häpeilet.

Vierailija
45/53 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon herännyt huoneistosta silleen ettei mulla ole harmaintakaan aavistusta missä olen tai edes missä kaupungissa.

Vierailija
46/53 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hätää. Minun vakiokamaa lähes joka viikonloppu on soitella tuntikausien kännipuheluita ja ensin heittää hervotonta läppää. Sitten kun juovun lisää niin valitan maailman huonoutta. Ja lopuksi tilitän omaa huonoa kohtaloani. Teen tätä tutuille, entisille kavereille, nykysille kavereille, sukulaisille, vaimon sukulaisille. Sitten jos kukaan muu ei jaksa jaaritella kanssani, niin iäkkäällä anopillani on minulle aina aikaa. Paras oli kun höpötin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä hänelle yli 6h puhelun...

Mutta ei minua enää nämä jaksa hävettää. Elämää se vaan on.

Tämä! Turha mitään on häpeillä, jos kukaan ei ole takiasi kuollut.

Vierailija
47/53 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavanainen on ollut 2 kertaa putkassa riehuttuasn kännissä.

Pilannut myös kahdet häät (toiset olivat omansa) joissa olen todistanut karmeaa kännikäytöstään.

Selvin päin on estyneen ylikiltti ja varovainen.

Vierailija
48/53 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kuulosta kovinkaan pahalta. Mietipä mitä muistat toisten ihmisten tekemisistä tuona iltana? Ne muistaa yhtä paljon sinun hommistasi. Leuka pystyyn vain.

Ja 100 vuoden päästä sekoilua ei muista kukaan!

Vierailija
49/53 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaa on se ettei edes häpeä, jos on sekoillut kännissä. Näitäkin tapauksia nimittäin on ja mietin voisiko heillä olla narsistisia taipumuksia tai jotain muuta missä omia virheitä ei myönnetä tai edes nähdä.

Vierailija
50/53 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilannut myös kahdet häät (toiset olivat omansa) joissa olen todistanut karmeaa kännikäytöstään.

Eikös ole ihanaa kun ei ole täydellisiä ihmisiä vain muuta kuin meitä epätäydellisiä ja kuolevaisia. 

Vierailija
51/53 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ole ihanaa kun ei ole täydellisiä ihmisiä vain muuta kuin meitä epätäydellisiä ja kuolevaisia. 

Jollain pumpulissa elävällä ei ole mitään tajua elämästä eikä sellaisen elämän tajusta mitään jossa voidaan mokaillakkin jotain. Uusperheet ovat mokailleet elämässään pahasti ja sellaisten pitäisikin hävetä jos on varsinkin lapsia kärsimässä aikuisten mokailusta. 

Suurin osa ihmisistä mokailee ihan selvinpäinkin elämässään eikä onnistu koskaan tehden koko ajan vääriä valintoja. 

Ei tarvitse muut akuin katsoa iholla sarjaa kuinka hukassa ne ihmiset ovat elämässään. Kaikki ne hakevat jotain ihan ulkoista koko ajan mitään löytämättä. 

Vierailija
52/53 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ilta ulkona tyttöjen kanssa raskauden ja imetyksen jälkeen. Pari vuotta oli mennyt ilman alkoa mut vetelin kossukolaa kun kunnonkin tekijä. Mies kertoi että oli yöllä herännyt mun huutoon (ja heräsi muuten lapsikin). Huusin apua divaanisohvalla kun en päässyt ylös, jalat eivät vaan kantaneet. Olin jo pissannut alleni/sohvalle ja kun rakas puolisoni yritti auttaa minua ylös oksensin sohvapöydälle ja sohvalle sellaiset manaajaoksennukset. Itse en muista yön tapahtumia mutta se häpeän määrä kun mies kertoi miten yö sujui. Hän vielä jaksoi olla ihan kannustava seuraavana päivänä.

Vierailija
53/53 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo nyt niin pahalta kuulosta. Anna itsellesi anteeksi. Et ollutkaan superihminen.

Tämä oli jotenkin tosi ihanasti sanottu. Minä en ole kännisekoillut, mutta soimaan itseäni nyt väsyneen ja stressaantuneen ihmisen tyhmistä valinnoista. Et sanonut tätä minulle, mutta taidan ottaa omaan käyttöön hiekkojen hetkien varalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän