Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa tajusit että tapailet epävakaata?

Vierailija
02.03.2023 |

Kuinka kauan kesti ja mitkä tekijät sen paljasti?

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa merkit olivat näkyvissä heti hänen kertomien juttujen perusteella. Hän kertoi tehneensä tosi omituisia asioita ja repäisyjä, mutta otin ne huumorilla. Aika pian ilmeni rajua vaihtelua valtavan innostuksen ja ideoinnin ja totaalisen depression välillä. Todella levotonta, vaihtelevaa ja outoa menoa. Harhaisia puheita, merkityselämyksiä, itsetuhoisuutta ja sadistisia puheita. Toisessa hetkessä taas ihan skarppina, rauhallisena, loogisena ja normaalina.

Vierailija
22/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa merkit olivat näkyvissä heti hänen kertomien juttujen perusteella. Hän kertoi tehneensä tosi omituisia asioita ja repäisyjä, mutta otin ne huumorilla. Aika pian ilmeni rajua vaihtelua valtavan innostuksen ja ideoinnin ja totaalisen depression välillä. Todella levotonta, vaihtelevaa ja outoa menoa. Harhaisia puheita, merkityselämyksiä, itsetuhoisuutta ja sadistisia puheita. Toisessa hetkessä taas ihan skarppina, rauhallisena, loogisena ja normaalina.

Sama kokemus. Tämä oli toisaalta lempeä empaatikko, toisaalta taas sadistinen pervo. Otti uskomattomia riskejä, toisaalta oli täysin tavallisissa tilanteissa yllättäen pelokas.

Mikä muuten on merkityselämys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli samanaikaisesti parisuhteessa ja sinkku, eikä nähnyt tässä mitään ristiriitaa.

Vierailija
24/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Tämä oli toisaalta lempeä empaatikko, toisaalta taas sadistinen pervo. Otti uskomattomia riskejä, toisaalta oli täysin tavallisissa tilanteissa yllättäen pelokas.

Mikä muuten on merkityselämys?

Merkityselämyksillä tarkoitan taikauskoista harhaista ajattelua, jossa harhainen henkilö luulee, että esim. radiosta kuuluva puhe tai musiikki sisältää hänelle yliluonnollisia viestejä ja ohjeita tai että tietyillä numeroilla, väreillä tms on tietty merkitys ja viesti juuri hänelle. En tiedä mikä on oikea nimitys ja voi olla ettei tämä kuulu epävakauteen vaan jonkinlaiseen skitsofreniseen ajatteluun.

Vierailija
25/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsi ns. tuki-ihmisiä tai uskottuna työssä ja yksityiselämässä selviytyäkseen hänelle kuuluvista tehtävistä.

Vetäytyi kenenkään tavoittamattomiin kesken kaiken, eikä perustellut sitä koskaan mitenkään.

Vierailija
26/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä sitten totesin itselleni että tämä suhde on mulle kuolemanloukku. Ja niin olikin. Ja edelleen on. T: pystyynkuollut liian-hyvis

Vierailija
27/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaniset ja depressiiviset tilat saattavat vaihdella jopa saman viikon aikana. Lääkkeitä ei halua käyttää vaikka ne tasaisivat elämää.

Vierailija
28/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaniset ja depressiiviset tilat saattavat vaihdella jopa saman viikon aikana. Lääkkeitä ei halua käyttää vaikka ne tasaisivat elämää.

Epävakaa persoonallisuushäiriö on täysin eri asia kuin kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Miksi ihmiset netissä kuvittelee voivansa diagnosoida muita, mistä se tulee, että kuvitellaan itsellä olevan sellaista tietotaistoa mikä lääkäriltäkin vaatii vuosien opiskelua ja perehtymistä ei vain ko ihmisen käytökseen ja myös ennen kaikkea motiiveihin.

Minusta sellaisissa ihmisissä on aina ollut jotain vikaa.

Vierailija
29/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa persoonallisuushäiriö on täysin eri asia kuin kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Miksi ihmiset netissä kuvittelee voivansa diagnosoida muita, mistä se tulee, että kuvitellaan itsellä olevan sellaista tietotaistoa mikä lääkäriltäkin vaatii vuosien opiskelua ja perehtymistä ei vain ko ihmisen käytökseen ja myös ennen kaikkea motiiveihin.

Minusta sellaisissa ihmisissä on aina ollut jotain vikaa.

Otsikossa ei puhuttu mistään diagnoosista vaan epävakaasta. Mistä sä ton diagnoosijutun keksit?

Vierailija
30/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nopeasti, muutamassa viikossa, kun alkoi tulla sellaisia mökötys ja kiukuttelupuuskia, jotka ovat mielestäni enemmänkin alle kouluikäisten lasten tapa ilmaista tunteitaan kuin kaksikymppisen armeijaan menossa olevan miehen.  

Se juttu on ollut ohi jo tosi kauan enkä tiedä mikä hänen diagnoosinsa lopulta oli, koska en ole ollut häneen yhteydessä. Jossain keskusteluterapiassa hän kai jossain vaiheessa kävi. Vanhemmat olivat huolissaan.

Varmaan hän oli joku narsistinen epävakaa tai jotain. Oikeastaan ei edes kiinnosta, olen vaan tosi onnellinen ja hyvin helpottunut, kun se juttu viimein loppui ja pääsin pois hänen vaikutuspiiristä. Mutta kyllä se jotkin traumat minulle jätti.

Kaikki akat saa kaikesta trauman nykyään. 

Home, perussuomalaiset, ilmastonmuutos, narsistit jne jne Uli uli uli

Siis kyllä! Olen siis itsekin nainen.

Ihmiset on yllättävän herkkänahkaisia.

Jos olisit oikeasti nainen niin sinun ei tarvitsisi vakuutella olevasi nainen.

Vierailija
31/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti seurusteltu, mutta tapailtiin säännöllisesti. Hän nautti siitä, ettei vastannut kysymyksiin suoraan ja sai pidettyä minua epätietoisuudessa. Kun kysyin syytä tähän niin "kyllä elämässä pitää olla jännitystä ja tunteita" , pian sen jälkeen toinen nainen otti yhteyttä ja kertoi että tunteilua ja jännitystä oli ollut muuhunkin suuntaan. Hän kuulemma katkaisi yhteyden tähän naiseen, mutta siinä vaiheessa se oli minulle jo ihan sama ja lopetin tapailun. 

Vierailija
32/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti seurusteltu, mutta tapailtiin säännöllisesti. Hän nautti siitä, ettei vastannut kysymyksiin suoraan ja sai pidettyä minua epätietoisuudessa. Kun kysyin syytä tähän niin "kyllä elämässä pitää olla jännitystä ja tunteita" , pian sen jälkeen toinen nainen otti yhteyttä ja kertoi että tunteilua ja jännitystä oli ollut muuhunkin suuntaan. Hän kuulemma katkaisi yhteyden tähän naiseen, mutta siinä vaiheessa se oli minulle jo ihan sama ja lopetin tapailun. 

Pitää olla monta yhtä aikaa näillä. Eivät kestä yksinoloa lainkaan siksi pitävät ns haaremia.

Vierailija
33/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin yhtä tällaista sarjadeittailijaa. Ilmeisesti ainakin yksi näistä deiteistä luuli seurustelevansa tämän sankarin kanssa, koska lähti matkoillekin tämän kanssa, esitteli sukulaisilleen, pyysi pääsiäiseksi ja juhannukseksi mökeilleen jne.

Mies sai paljon taloudellista hyötyä tästä naisesta. Naiselta taas meni 10kk elämästä hukkaan tämän kanssa pelleillessä.

Vierailija
34/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

85% naisista on hyvin epävakaita jo setup asetuksissa.

Vierailija
35/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi naisia joilla on hyvä palkka ja omaisuutta, että pääsi matkoille, sai elämyksiä ja kuvattavaa Instaan.

Vierailija
36/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla monta yhtä aikaa näillä. Eivät kestä yksinoloa lainkaan siksi pitävät ns haaremia.

Muiden kanssa oleminen samanaikaisesti on heille itsestäänselvyys josta ei tarvitse mainita kenellekään mitään.

Vierailija
37/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden kanssa oleminen samanaikaisesti on heille itsestäänselvyys josta ei tarvitse mainita kenellekään mitään.

Sen sijaan terveen osapuolen elämää yritetään rajoittaa ja epäillään että hänellä on joku toinen.

Vierailija
38/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni epävakautta on eri asteista. Itsestäni tunnistan ainakin hylkäämispelon mikä tekee hirveän yksinäiseksi, huonon itsetunnon ja miellyttämishalun. Ja muiden teot ja sanomiset vaikuttaa hirveän vahvasti kun minäkuva on muutenkin häilyvä. Eli jos joku sanoo "oot tosi hyvä tyyppi" niin mulla on sitten pari päivää olo että olen tosi hyvä tyyppi ja käyn ihan hirveillä kierroksilla kun musta tykättiin. Ja sitten rysähdän alas siitä hyperolosta. Tai jos tulee aiheettomasti haukut, koen olevani maailman paskin ihminen ja olo on sellainen että kaikki vihaa mua ja hyvä kun ovesta uskaltaa ulos. Lähtökohtaisesti pelkään ihmisiä ihan hirveästi. En haluaisi tehdä kärpäsellekään pahaa, mutta en tiedä millainen olisin läheisissä ihmissuhteissa kun ei niitä ole ollut 10v jälkeen. Silloin alkoi siis raju koulukiusaaminen, menetin kaikki kaverit, lopetin lopulta harrastukset. Ujoa ja herkkää oli tietysti helppo kiusata. Ja löytyy se äititraumakin, kotona oli ihan järkyttävä ilmapiiri. Äiti piti yhtäkkisiä mykkäkouluja eikä ikinä voinut tietää saako nyt olla olemassa vai ei. Isä oli turvallisempi, mutta vaati täydellisyyttä kaikessa, siis ihan kaikessa.

Vierailija
39/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksä tais sit olla epävakaa..mykkäkouluja piti ja vihaa paljon mitä ei osannut käsitellä. Tuntui ,että jouduin olemaan äitinä hänelle tai opettaja ,mitä ikinä.

Vierailija
40/125 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, jolla on hyvä koulutus ja asema. Niiden takia hänen onkin helppo löytää seuraa kun kukaan ei voi uskoa, että se arkiminä on todella sekaisin oleva, äitiä etsivä lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi