Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin päivystykseen seitsemäksi tunniksi

Vierailija
02.03.2023 |

Mutta olin fiksu ja otin eväät mukaan. Kahvia termariin, vichyä, voileipää, välipalakeksejä, pähkinöitä ja kermakaramelleja. Omat lääkkeet tietysti.
Lisäksi oli bluetooth kuulokkeet ja täysi akku puhelimessa, sekä pädissä, vilkasukat, hierontapallo ja tyyny.

Kaikkea tarvitsin.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä terveyskeskuksissa jonottaminen maassa jossa tietotekniikka on kehittynyt on ihmisten nöyryyttämistä.

On todella helppo homma kehittää systeemi jossa ilmoittaudutaan kuvayhteydellä keskukseen, sairaanhoitaja tekee kolmessa minuutissa riskiarvion, sen jälkeen potilas siirtyy jonoon.

Tekstiviesti iloittaa myöhemmin "ole paikalla klo 12:45". Vastaanotto alkaa viimeistään 13:45.

Tällä systeemillä jonotusaika paikan päällä on siis korkeintaan tunnin.

Mutta jos halutaan työntää ihmisiä mahdollisimman paljon yksityisille (joka voi kyllä olla kansantalouden kannalta jopa järkevää), silloin kannattaa laittaa ihmiset jonottamaan TODELLA pitkään.

Vierailija
122/124 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit työvuorossa...?

Näitä typeryksiä kyllä riittää.

Jos vointi sallii varautumisen niin mikä ettei. Syöminen ja juominen on ihan tavallista sairaan ihmisen käyttäytymistä. Itse asiassa fiksua, kun kerran vaiva ei vaadi täyttä lepoa ja tiedottomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sairaus mikä vie vähän väliä päivystykseen vuoteeseen makaamaan, pidän koko ajan pakattuna eväslaukkua kun tiedän, että sinne kun joutuu ei sieltä pääse ruokaa hakemaan eikä päivystyksessä tarjota kun joskus nihkeästi mehukeittoa..olen ihmetellyt tuota ja monen kanssa jutellutkin siinä, että ei ihmisen olo ainakaan parane kun ei saa koko päivänä mitään syötäväätoki on tilanteita missä ei saa syödä ja pari kertaa päivän syömättä äkkilähdöllä sinne joutuneena en lähde enää ilman eväskassia.

Vierailija
124/124 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin päivystykseen kuumeen takia ja oli ja aiemmin käynyt labrassa ja CRP oli koholla. Verenpaine oli matala ja minua pyörrytti, sain vuodepaikan, laittoivat nestetiputukseen ja ottivat lisää kokeita. Lekuri kävi vilkasemassa jä passitti kotiin, sanoi vaan että tule huomenna uudestaan. Menin kotiin ja heti aamusta takaisin, minulla olikin verenmyrkytys ja laittoivat silloin heti antibioottitiputukseen ja osastolle. Aika paha hoitovirhe lääkäriltä lähettää mut kotiin, onneksi jäin henkiin ja selvisin. 

Omat lääkkeeni olin ottanut mukaan, en muuta.

Jos CRP on alle 100, potilas ei kuole. Eli voidaan kotiuttaa.

V*ttu sun tyhmyyttä. Verenmyrkytykseen kyllä voi kuolla oli sitten crp mitä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi