Miksi treffeillä aina syömään? Ällöttävä katsella kun toinen syö.
Siis katsoa toista ihmistä ekaa kertaa syödessä. Yök. Mieti siinä sitten mahdollista jatkoa.
Kommentit (23)
Mitä ihmettä!
Sexi näyttää ihan samalta!
Onhan se parempi tarkistaa heti ettei toinen syö kuin sika.
Aloittajalla ei taida olla kovin terve ruokasuhde.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla ei taida olla kovin terve ruokasuhde.
Eikä suhde.
No jos toinen ällöttää pelkällä syömisellä, ei liene syytä jatkaa pidemmälle. Tarkoitus olisi kai pitää toista ihastuttavana.
Mikään ei vie suhdetta paremmin eteenpäin kuin yhdessä nautittu Pulmentum iecoris.
Minä syön ahven, hauki, kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Mullo, kiiski, toutain. En syö Pulmentum iecoris.
Menen treffeille yleensä kävelylle.
Vierailija kirjoitti:
No jos toinen ällöttää pelkällä syömisellä, ei liene syytä jatkaa pidemmälle. Tarkoitus olisi kai pitää toista ihastuttavana.
Eikö aloittajalle ole kukaan kertonut, että ei ole pakko mennä syömään. Sitähän voi ehdottaa tapaamispaikaksi mitä tahansa muuta: kirjastoa, uimahallia tai muuta sellaista , jossa ei syödä.
Parempi varmaan mennä heti juomaan ja nähdä millaista nyrkkiä, raivoa, itkua tai valitusta äidistä, työnantajasta, existä ja kurjasta elämästä ois luvassa jatkossa. Muutama voisi jopa sanoa, että ei juo, totta vaiko tarua sitten.
Mieluummin kahvilaan kahville tai teelle.
Ai jaa, kun syöminen on kumminkin aika luonnollinen asia.
Pitäisikö perustaa treffikäymälöitä?
Niissä olisi kopissa kaksi pyttyä vastakkain.
Ellei oo nähnyt aiemmin niin kahvilaan. Yleinen paikka jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, kun syöminen on kumminkin aika luonnollinen asia.
Kakkaaminenkin on.
Minä kyllä lähden ihan mielelläni syömään.
Vähän hirvittäisi alkaa suhteeseen ihmisen kanssa, jolle fyysinen elämä on vastenmielistä. Taitaa olla kaapit täynnä käsittelemättömiä traumoja.
Yhdessä syöminen on kuitenkin ikiaikainen tapa luoda yhteys ihmisten välillä.
Ja jos mies on partamies, niin yököttää vielä enemmän, katsella kun se sinne haivenien sekaan työntää sapuskaa.
Miten parta putsataan syömisen jälkeen, ettei se haise eltaantuneelta?
Tämä nyt varmasti loukkasi puolta ihmiskuntaa, mutta useinhan viittauskin totuuteen pahoittaa mielen.
Oikeastaan hyvähän se olisi nähdä se itselleni kammottavin asia samantien. Mulla on vielä misofonia, jossa syönnin äänet tuntuvat sisälläni siltä kuin vetäisi liitua tauluun ja tuntuu syvällä sisällä.
Aikoinaan eräs mies oli minuun ihastunut ja luuli minunkin olevan häneen, koska kiemurtelin ja olin erikoiskäytöksinen hänen seurassaan ruokapöydässä. Syy oli se, että söi suu auki, mässytti, lätisi, ruokaa tippui suusta, puhui ruoka suussa jne. ja kaiken lisäksi hänellä oli tapana kiekaista puhuessaan kuin M.A.Numminen. En ikipäivänä olisi alkanut suhteeseen kiekuvan sian kanssa. Olisi ehkä kuolettanut tunteensa nopeasti, jos olisi tiennyt mitä ajattelin hänestä oikeasti, mutta jäi oletukseen kiinnostuksestani ja sanomani ei kiinnosta ei oikein mennyt läpi. Mun kohdalla voi tosiaankin mokata jo pelkällä syömisellä.
Sängyssä tutustuu paremmin. Ei pety ainakaan.