Teen ihan mitä tahansa työtä, kuin ryhdyn hoitajaksi tai hoiva-avustajaksi. IHAN MITÄ TAHANSA.
Mua kauhistuttaa ajatuskin vanhasta haisevasta ihmisestä vaipoissa , johon minun pitäisi koskea ja joka on täysin mun armoilla.
Onko täällä muita yhtä tunnevammaisia ja ihmiskammoosia kuin minä?
Vertaistukea?
P.s. En kehtaisi ikinä kertoa tätä kenellekään.
Kommentit (6)
No tämä! Minullekin on useamman kerran ehdotettu, että "lähdepäs opiskelemaan hoitajaksi ". No lähde ite saa*ana :D
Eihän siinä. Sitten vaan bussikuskiksi Helsinkiin tai ahtaajaksi satamaan. Niissä kun kuulemma saa törkypalkkaa ilman koulutusta ja oikeastaan mitään tekemättä - palstalaisten mukaan.
Juu ei ikinä! Arvostan ja kunnioitan kaikkia jotka sitä työtä tekee. Ei siihen todellakaan kaikista ole ja se on vaan hyvä , jos sen tiedostaa. Kaikki ei nimittäin tiedosta.
Minä niin mieluusti tekisin tuota työtä, se on ihmisten kohtaamista herkimmillään. Ennen teinkin. Valitettavasti palkka ei riitä mulle, hankin paremman koulutuksen, missä ei oo vuorotyötä.
Edelleen mietin, voisinko sen oman työni lisäksi tehdä joitain vuoroja hoiva-alalla. Ehkä. Parhaan kokemuksen työstä kuitenkin saa olemalla kokoaikaisesti, että oikeasti tuntee asiakkaan. Pelkään siis, että satunnainen työntekijä olisi asiakkaan kannalta huono.
Yksityiset palveluntarjoajat hakevat nykyään tukityöntekijöitä, tehtävinä siistiminen, pyykki- ja ruokapalveluihin osallistuminen ym. vastaavaa.
Sama. Ihmettelen miten niin valtava määrä ihmisiä on hakeutunut alalle.