Muhun ihastunut mies sanoi, että tuntuu kuin olisimme tunteneet aina
Tämähän olisi romanttista, mutta olemme molemmat varattuja.
Mies on ihastuksestaan puhunut yhteisille kavereillemme ja myöntänyt, että haluaisi vaihtaa vaimonsa muhun.
Mutta onkohan miehilläkin taipumusta ihastua "sokeasti"? Itse ihastun tosi helposti ja huomaan myöhemmin ettei mies ollutkaan mitenkään ihmeellinen...
Jotenkin outoa olla ihastuksen kohde jollekin toiselle ja kuulla jotain noin kaunista itsestään. Harhaahan se on.
Kommentit (28)
Off topic, mut kuinka kauan miehet jaksaa love bombingia jos nainen ei tartu syöttiin?
Minulla on ollut nyt puoli vuotta samanlaista huomiointia yhdeltä mieheltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että tyyppi joko valehtelee tai sitten sen kaverit on tottuneet siihen että se pettää vaimoaan jatkuvasti, koska noin vapautuneesti avautuu asioistaan. Ja että kaveripiirissä pettäminen on tapana ihan kaikilla
Ovat yhteisiä työkavereita, eivät kyllä pettäjiä kukaan... Ap
Sun jutut muuttuu koko ajan.
Ei kaiketi. Kerron vain lisää. Kyse oli kuitenkin ennen kaikkea siitä, voiko mies ihastua sokeasti kun puhuu tuollaisia juttuja.
En myöskään ole vielä kertonut millaisia puheluita tai viestejä olen saanut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että tyyppi joko valehtelee tai sitten sen kaverit on tottuneet siihen että se pettää vaimoaan jatkuvasti, koska noin vapautuneesti avautuu asioistaan. Ja että kaveripiirissä pettäminen on tapana ihan kaikilla
Ei kaiketi. Kerron vain lisää. Kyse oli kuitenkin ennen kaikkea siitä, voiko mies ihastua sokeasti kun puhuu tuollaisia juttuja.
Mitä väliä? Hän on naimisissa. Anna olla ja elä omaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Hän on naimisissa. Anna olla ja elä omaa elämääsi.
Ei käy. Kivaa kun muhun on joku ihastunut. Olen ehkä itse narsisti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistihan se sellainen. Tuo on ihan ekoja red flageja.
Onko?
On. Love bombingia niin ettei kunnolla edes tunneta.
Eihän se ole edes puhunut itse ap:lle asiasta mitään. Mitä se sellainen pommitus on?
Ettet taas miesvihakiimassasi keksisi vähän lisää asioita?
Vierailija kirjoitti:
Off topic, mut kuinka kauan miehet jaksaa love bombingia jos nainen ei tartu syöttiin?
Minulla on ollut nyt puoli vuotta samanlaista huomiointia yhdeltä mieheltä...
Voi jatkaa vuosia. Eikä se silti tarkoita että haluaisi muuta kun sen hetken huvin. Eikä sitä, että se kohde olisi mitenkään erityinen. Ja todennäköisesti on muitakin virityksiä samalla. Hauskaahan se imartelu on. Varsinkin kun näkee, että toinen on siitä otettu. En vihille kuitenkaan veisi.
Vierailija kirjoitti:
No siis ei yllätä että ketju täyttyy näistä "olet yksi muiden joukossa" ja "tyhmä tarttuu syöttiin" viesteistä, mutta pohdin ennen kaikkea voiko mieskin ihastua sokeasti?
No vastaus kysymykseesi on, että voi. Lienee enemmän yksilöllistä ja persoonasta kiinni kuin sukupuolesta. Luultavasti suurin osa miehistä viljelee noita lauseita, koska ne uppoavat naisiin.
Mulle kävi niin, että jokin aika sitten baarissa nainen tuli juttelemaan ja tuntui juuri tuolta kuin tuo mainitsemasi mies kliseisesti sanoi. Tuli jotenkin turvallinen ja hyvä olo hänen seurassaan. Olisin voinut puhua mistä tahansa henkilökohtaisestakin asiasta hänen kanssaan. Ihan kuin olisin tuntenut hänet edellisessä elämässä, vaikka vasta tapasimme. Ihastuin häneen hetkessä.
En tosin kertonut naiselle tätä, mitä tässä kerron, koska se olisi ollut niin siirappista ja kuulostanut jonkun pelimiehen kliseiltä. En lausunut illan aikana yhtään kohteliaisuutta. Illan päätteeksi vain kiitin kivasta illasta ja sanoin, että minusta oli mukavaa jutella hänen kanssaan.
Itsekseni olen myöhemmin vuodattanut pari kyyneltä, että jouduin päästämään tuollaisen naisen pois elämästäni, koska olen varattu. Olisin niin mielelläni tutustunut häneen, vaikka vain ystävänä. Mutta nainen oli selkeästi kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä, eikä olisi ollut oikein puolisoani tai tätä naista kohtaan jatkaa tuttavuutta.