Mun ex ei pyytänyt koskaan mitään anteeksi
Hän sai omasta mielestä tehdä mitä vain. Ei katumusta, ei empatiaa.
Kommentit (31)
Ja? Mene elämässäsi eteenpäin. Siellä on tulevaisuus ja toivottavasti parempaa tarjolla.
Tuli mieleen kun katson temppareita. Tuo mies on oikeesti pahoillaan
Kuten Hannu Lauerma on sanonut, kaikki kykenisi pahuuteen.
Mutta kaikki eivät kykene hyvyyteen.
Aeto savolaene. Savolainen anteeksipyyntö on "oho"
Vierailija kirjoitti:
sori, että jätin sukat lattialle ja unohdin siivota pöydän
ex
Sori, että vedin sinua hiuksisa pitkin lattiaa, sori kun oli lukemattomia vieraita naisia, sori kun toivoin kuolemaasi
Anna sille anteeks vaikka ei pyytänytkään, niin unohdat koko asian!
Vierailija kirjoitti:
Anna sille anteeks vaikka ei pyytänytkään, niin unohdat koko asian!
Tätä tosiaan nykyåän suositellaan, mutta osalla ihmisistä ei riitä taidot ja psyykkinen terveys tähän.
No mitä sen exän olisi pitänyt pyytää anteeksi?
Ei munkaan. Ei ilmeisesti kokenut tehneensä mitään väärää.
Olen näiden vuosien aikana päättänyt monta kertaa etten itke sen ihmisen takia enää koskaan, mutta en ole vielä onnistunut. Olisi pitänyt ymmärtää kiertää se ihminen helvetin kaukaa, kun se sai mut ensitreffien jälkeen itkemään hysteerisesti, vaikka kaikki oli vielä silloin tosi hyvin.
VierailijaOlisi pitänyt ymmärtää kiertää se ihminen helvetin kaukaa, kun se sai mut ensitreffien jälkeen itkemään hysteerisesti, vaikka kaikki oli vielä silloin tosi hyvin.[/quote kirjoitti:
Mitä kummaa itkit silloin?
Mitä sä olet pyytänyt anteeksi? Sitä että teet paskaulíketjun tälle miesvihapalstalle?
Vierailija kirjoitti:
VierailijaOlisi pitänyt ymmärtää kiertää se ihminen helvetin kaukaa, kun se sai mut ensitreffien jälkeen itkemään hysteerisesti, vaikka kaikki oli vielä silloin tosi hyvin.[/quote kirjoitti:
Mitä kummaa itkit silloin?
No sitä ihmettelen itsekin, koska ei ollut mitään syytä itkeä. Silloin mietin voiko se olla ikävää, mutta en usko, kun olin vasta ensimmäistä kertaa tavannut hänet. Joku jännä energia siinä ihmisessä oli.
Katkera nainen tilitti jälleen epäonnistuneesta suhteestaan. Tottakai kaikki vika oli miehen. 😂😂
Näettekö niityllä lentävät perhoset? Näettekö kaduille pudonneet sudenkorennot?
Jotkut valitettavasti ovat luonnostaan niin egocentric tai sitten vulgaareja.
sori, että jätin sukat lattialle ja unohdin siivota pöydän
ex