Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ex ei pyytänyt koskaan mitään anteeksi

Vierailija
01.03.2023 |

Hän sai omasta mielestä tehdä mitä vain. Ei katumusta, ei empatiaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pitää vaan jättää taakseen.

On hirveää pettyä kaveriin joka ensin esittää niin kivaa. Harmittaa että päästi valehtelijan elämäänsä, kotiinsa, iholle.

Sen halveksunta, kun se tajusi että toisin kuin se, sinä kykenet oikeisiin tunteisiin.

Pitää ymmärtää, että noiden aivot on vajaat. Meidän pitää vaan antaa anteeksi itselle, että paremman puutteessa tuhlasi aikaa sekundamieheen.

Vierailija
22/31 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä kuvio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun nyxänikään pyytänyt koskaan mitään anteeksi. Kerran kysyin tätä ja hän sitten pyysi jotain anteeksi, mutta perui sen saman keskustelun aikana.

On nainen.

Vierailija
24/31 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun nyxänikään pyytänyt koskaan mitään anteeksi. Kerran kysyin tätä ja hän sitten pyysi jotain anteeksi, mutta perui sen saman keskustelun aikana.

On nainen.

Eri asia.

Vierailija
25/31 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sori, että jätin sukat lattialle ja unohdin siivota pöydän

ex

Sori, että vedin sinua hiuksisa pitkin lattiaa, sori kun oli lukemattomia vieraita naisia, sori kun toivoin kuolemaasi

Jos joku toivoisi minun kuolemaani, niin miettisin, että mitä pahaa olen hänelle tehnyt.

Vierailija
26/31 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pyytele anteeksi. Siis kuin sitä, että myöhästyin jostain tai unohdin ostaa asian x kaupasta. Muuten elän niin, ettei tarvitse anteeksi pyydellä.

Vierailija
27/31 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nainen.

Eri asia.

Tietysti eri asia.

Koska on sitä parempaa anteeksipyytämättömyyttä.

(Sama)

Vierailija
28/31 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nainen.

Eri asia.

Tietysti eri asia.

Koska on sitä parempaa anteeksipyytämättömyyttä.

(Sama)

Niin paljon parempaa.

Koeta kestää poika.

Vierailija
29/31 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmiset kuvittelevat, että anteeksipyyntö on sama kuin haluta ihminen takaisin. Ei kuitenkaan lähellekään ole siitä kysymys. Ei toista niin helposti saa enää takaisin, kun luottamus on mennyt, mutta ehkä anteeksipyynnöllä jotain kuitenkin pystyy jälkeenpäin korjaamaan tai hyvittämään.

Vierailija
30/31 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ihmiset kuvittelevat, että anteeksipyyntö on sama kuin haluta ihminen takaisin. Ei kuitenkaan lähellekään ole siitä kysymys. Ei toista niin helposti saa enää takaisin, kun luottamus on mennyt, mutta ehkä anteeksipyynnöllä jotain kuitenkin pystyy jälkeenpäin korjaamaan tai hyvittämään.

Narsistikuvioon liittyy, että kun nasse taas tarvii jotain hyödykettä, esittää anteeksipyynnön, kun haluaa takaisin, kun ei halua luopua saavuttamistaan eduista.

Vierailija
31/31 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Npc kirjoitti:

Jotkut valitettavasti ovat luonnostaan niin egocentric tai sitten vulgaareja.

Pahuus on äärimmäistä itsekkyyttä. Narsisti on egomaanikko. Suhteessa muihin hän aiheuttaa vaan tuhoa. Siinä missä toiset normaalisti huomioon ottava suojelee, itsekeskeinen on vain tuhoaja. Heitä ei tarvita missään, ovat ylijäämiä.

Jos ymmärtäisivät huonoutensa, eivät itseään sietäisi. Liika itsekkyys on ylijäämän keino sietää itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan