Pikkutyttö housupuvussa: miten sellaiseen suhtaduttaisiin?
Useimmat hyväksyvät sen, jos aikuisella naisella on yllään housupuku, mutta entä pikkutytöllä? Miten suhtauduttaisiin esim. siihen, että tytöllä on päiväkodin
tai koulun joulujuhlissa tai koulun päättäjäisissä yllään housupuku mekon tilalla? Suhtauduttaisiinko siihen yhtä suvaiten kuin jos aikuisella naisella on housupuku?
Kommentit (5)
Minulla ontyttö, jolla oli syksyllä tosi ihana housupuku usein päällä. Tällöin oli kaksivuotias. Tumma pohja, metsän eläimiä kuviona. Paljon tuota monet ihastelivat. 😊
Ei sitä huomaisi kuin muutama mummo tummissaan.
Mutta jos pikkupojalla olisi juhlissa mekko, itkettäisiin palstalla woketuksesta, mädätyksestä, homosaatiosta, groomingista ja marxilaisuudesta.
Minulla oli ihana keltainen housupuku 60- luvun lopulla. Olin noin 5- vuotias. Paljon kivempi kuin mekko.
Kukaan ei kommentoisi mitenkään. Sen sijaan pikkupoika mekossa saisi todella paljon negatiivista huomiota.
Kysytkö ihan tosissasi? Etkö ole koskaan nähnyt pienellä tytöllä housupukua missään juhlassa?
Voin kertoa, että ei siihen mitenkään erikoisemmin suhtauduttu silloin, kun nyt jo aikuinen tyttäreni ei suostunut käyttämään koskaan mekkoa.