Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkutyttö housupuvussa: miten sellaiseen suhtaduttaisiin?

Vierailija
01.03.2023 |

Useimmat hyväksyvät sen, jos aikuisella naisella on yllään housupuku, mutta entä pikkutytöllä? Miten suhtauduttaisiin esim. siihen, että tytöllä on päiväkodin
tai koulun joulujuhlissa tai koulun päättäjäisissä yllään housupuku mekon tilalla? Suhtauduttaisiinko siihen yhtä suvaiten kuin jos aikuisella naisella on housupuku?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö ihan tosissasi? Etkö ole koskaan  nähnyt pienellä tytöllä housupukua missään juhlassa?

Voin kertoa, että ei siihen mitenkään erikoisemmin suhtauduttu silloin, kun nyt jo aikuinen tyttäreni ei suostunut käyttämään koskaan mekkoa.

Vierailija
2/5 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ontyttö, jolla oli syksyllä tosi ihana housupuku usein päällä. Tällöin oli kaksivuotias. Tumma pohja, metsän eläimiä kuviona. Paljon tuota monet ihastelivat. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä huomaisi kuin muutama mummo tummissaan.

Mutta jos pikkupojalla olisi juhlissa mekko, itkettäisiin palstalla woketuksesta, mädätyksestä, homosaatiosta, groomingista ja marxilaisuudesta.

Vierailija
4/5 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihana keltainen housupuku 60- luvun lopulla. Olin noin 5- vuotias. Paljon kivempi kuin mekko.

Vierailija
5/5 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kommentoisi mitenkään. Sen sijaan pikkupoika mekossa saisi todella paljon negatiivista huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan