Haitallisia ja täysin järjettömäksi itsekin tietämiänne asioita, joita kuitenkin silti teette?
Mitä sellaista teette, jonka itsekin tiedätte tyhmäksi ja järjenvastaiseksi touhuksi?
Haitallisia ja ristiriitaisia toimianne?
Esim. Jos kaipaatte elämässänne jotain fiksua ja älykästä juttuseuraa, niin ette tietenkään mene mihinkään turvenuijien räkälään, kehitysvammaisten asuntolaan tai vankimielisairaalaan sitä etsimään, mutta menette kuitenkin laudalle, suolikaksneljään, vauvalle tai muulle aivopieremöön kun se on netissä.
Tai teillä on tylsää, keljuttaa tai levoton olo, niin ette tietenkään juo mitään limaa, huuhteluainetta tai tinneriä, mutta menette Alkoon ja ostatte pöntön viiniä, ettekä seuraavana aamuna pysty liikkumaan, kun oksettaa, päähän sattuu ja on morkkis.
Kommentit (27)
Sokeri. Olen aika hyvä jättämään sen pois. Harmi vain että se pitää jättää pois pari kolme kertaa vuodessa aina uudestaan.
Haha no tämä palstahan se on. Puolustuksekseni sanon että sairauksien takia on sosiaalinen elämä aika olematonta niin täällä mä sitten pyörin. En vaan keksi mitään muutakaan kun someakaan ei jaksa. Kaikki paitsi lapsuudenperhe lähti elämästä kun sairastuin. Ja uusia ihmissuhteita on vaikea solmia heikossa hapessa, kun ei vaan ole energiaa kuin selviytymiseen. Silti takaraivossa aina ajatus että keksi jotain järkevämpää! Täällä on niin paljon sekopäitä.
Ihan oikeasti mä vasta olen löytänyt Maraboun suklaat, kun ne on vähän halvempia kuin Fazerin. Ja voi hyvänen aika miten hyviä ne eri makuiset levyt on. Mä olen ihan koukussa. Muita paheita ei ole, onneksi. Mutta eihän sitä suklaatakaan pitäisi kovin usein syödä. Kolesteroli on kohonnut jne. Täysin järjen vastaista touhua. Nytkin tuli vesi kielelle kun mietin.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri. Olen aika hyvä jättämään sen pois. Harmi vain että se pitää jättää pois pari kolme kertaa vuodessa aina uudestaan.
Mäkään en ikinä opi. Oon taas tilanteessa että korvaan kunnollista syötävää herkuilla. Vaikka ei vaikuta painoon niin todella epäterveellistä on kropalle. Huoh...
Luen työsähköposteja vapaa-ajalla. Silti on huono palkka ja heikko arvotus.
Vierailija kirjoitti:
Poltan tupakkaa.
Ja mä. En kauheesti mutta kuitenkin. Täysin järjetöntä ja idioottimaista :(
Energiajuoma 🤯 Kun se on ainoa pahe niin olen selitellyt että kyllähän sitä nyt voi. Kotona teen greippivissystä ja Mad Crocista coctailin, se on hyvääkin... 😂 Vähän pelleilen laittamalla sen hienoon lasiin. Puolet vissyä, puolet energiajuomaa. Mutta olen herkkä kofeiinille niin kyllä tässä olisi pitäydyttävä aamukahvissa vaan. Eikä hyvä hampaille.
Luen yhä valtamedian otsikoita, tosin hyvin valikoiden.
Käytän alkoholia ja syön nikotiinia.
Pyörin täällä.
Tekokuituisten vaatteiden pitäminen, pelkkää muoviahan ne ovat ja haitallisia.
Paistan ruokaa teflon-pannulla, jonka pinnoite on rikki. Tiedän, että ei pitäisi, mutta ei oo varaa korvata pannuja aina heti ensimmäisen naarmun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti mä vasta olen löytänyt Maraboun suklaat, kun ne on vähän halvempia kuin Fazerin. Ja voi hyvänen aika miten hyviä ne eri makuiset levyt on. Mä olen ihan koukussa. Muita paheita ei ole, onneksi. Mutta eihän sitä suklaatakaan pitäisi kovin usein syödä. Kolesteroli on kohonnut jne. Täysin järjen vastaista touhua. Nytkin tuli vesi kielelle kun mietin.
Minä olen koko päivän haaveillut mochijäätelöstä.
tämä palstailu tulee mieleen