Kyllä välillä herättää kateutta nää huvilat ja huussit..
Joillain on sitten kaikkea. Hyvä ulkonäkö, puoliso ja varaa hulppeaan mökkiin.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua auttaa, jos mulle tulee kateus, kun mä katselen Julianna Kovasen instaa. Sillä on niin surkea elämä, että tulee parempi mieli.
Välillä sitä miettii, että miksi kaltaisesi eivät ole suljetulla.. olet paha ihminen.
Minäkin katselen. Ja luen "Äiti ja melukylän lapset"-blogia. Suurperhe olisi mun painajainen. Olen jo lapsena sen kokenut.
Joo. Eilen taas kun instasooreissa katseli hänen lastensa kauhtuneita vaatekasoja, niin kyllä oma elämä tuntui paremmalta. Ja kun joku kritisoi,niin ihan julkinen on Juliannan insta ja vapaaehtoisesti on tehnyt noin paljon lapsia.
Mulle tästä ei tullut millään tavalla parempi mieli, alkoi vaan ahdistaa, kun mietin niitä lapsia ja sitä kuinka vähälle huomiolle pakolla jäävät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua auttaa, jos mulle tulee kateus, kun mä katselen Julianna Kovasen instaa. Sillä on niin surkea elämä, että tulee parempi mieli.
Välillä sitä miettii, että miksi kaltaisesi eivät ole suljetulla.. olet paha ihminen.
Minäkin katselen. Ja luen "Äiti ja melukylän lapset"-blogia. Suurperhe olisi mun painajainen. Olen jo lapsena sen kokenut.
Joo. Eilen taas kun instasooreissa katseli hänen lastensa kauhtuneita vaatekasoja, niin kyllä oma elämä tuntui paremmalta. Ja kun joku kritisoi,niin ihan julkinen on Juliannan insta ja vapaaehtoisesti on tehnyt noin paljon lapsia.
Mulle tästä ei tullut millään tavalla parempi mieli, alkoi vaan ahdistaa, kun mietin niitä lapsia ja sitä kuinka vähälle huomiolle pakolla jäävät.
Ap
Sähän voit hakea jonkun muun ihmisen. Esim jonkun köyhän, pitkäaikaistyöttömän sinkun
Sillä on takuulla huonommin asiat kuin sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstaoppien mukaan kyse on tuurista, ei esim. siitä, että opiskelee ahkerasti ja hankkii työpaikan.
Mä olen opiskellut, mutta en ole onnistunut saamaan hyvää työpaikkaa. Varmaan samasta syystä ei ole sitä puolisoakaan.
Ulkonäkö on kyllä todella pitkälti kiinni tuurista (eli geeneistä).
Ap
Mun on vaikea kuvitella niin kurjaa ulkonäköä, jota ei sisäinen valo kaunistaisi. Tai sellaista kauneutta, joka ei kärsisi jos sen takaa hohtaisi pieni mieli.
Eli sun on turha surra. Kun järjen valo ei loista eikä sydämen hyvyys, siinä ei auta mikään tuuri pitemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstaoppien mukaan kyse on tuurista, ei esim. siitä, että opiskelee ahkerasti ja hankkii työpaikan.
Mä olen opiskellut, mutta en ole onnistunut saamaan hyvää työpaikkaa. Varmaan samasta syystä ei ole sitä puolisoakaan.
Ulkonäkö on kyllä todella pitkälti kiinni tuurista (eli geeneistä).
Ap
Mun on vaikea kuvitella niin kurjaa ulkonäköä, jota ei sisäinen valo kaunistaisi. Tai sellaista kauneutta, joka ei kärsisi jos sen takaa hohtaisi pieni mieli.
Eli sun on turha surra. Kun järjen valo ei loista eikä sydämen hyvyys, siinä ei auta mikään tuuri pitemmän päälle.
Ihan kuin hyvä ulkonäkö ja sisäinen kauneus jotenkin sulkisivat toisensa pois.
Remppa vai muutto -ohjelmassakin ihan poskettoman kalliita nuo talot! Minkälaiset perheen budjetti on 600 000 euroa?
Vierailija kirjoitti:
Remppa vai muutto -ohjelmassakin ihan poskettoman kalliita nuo talot! Minkälaiset perheen budjetti on 600 000 euroa?
Tavallisen työssäkäyvän perheen budjetti. Sellaisen tylsän, jossa käytiin koulua, opiskeltiin, tehtiin opiskeluaikana hanttihommia ja sitten valmistuttua mentiin töihin eikä terapiaan.
Kyllä mäkin niitä huviloita ja huusseja vähän kateellisena katselen. Eikä niiden hankkimiseen auta opiskelu ja töiden tekeminen. Omassa ystäväpiirissä hienot mökit, talot yms. ovat niillä, joilla on takanaan rikkaat suvut ja reippaasti perintörahaa. Kaikki olemme akateemisesti koulutettuja, mutta me työssäkäyvät olemme ne köyhimmät. Ne, jotka ovat rahaa saaneet ilmaiseksi, voivat elellä nykyisin jo osakesalkuillaan ja sijoituksillaan, ei tarvitse edes käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen työssäkäyvän perheen budjetti. Sellaisen tylsän, jossa käytiin koulua, opiskeltiin, tehtiin opiskeluaikana hanttihommia ja sitten valmistuttua mentiin töihin eikä terapiaan.
No ei nyt sentään. Jokainen voi laskea, minkälainen kuukausieräkin tuollaisista lainoista tulee. Ei ole perustyössäkäyvän ulottuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole! 200 - 300 tuhatta ehkä maksimissaan.
Itse en ole kateellinen kenellekkään mistään. En halua ostaa huvilaa enkä halua puolisoa koska haluan olla yksin ja yks hailee miltä näytän muiden mielestä :)
Itse en pidä mistään isoista huviloista. Mökin pitää olla semmonen sopivan kokoinen mökki. Ei mikään moderni yli suuri huvila.
Kyllä varaa on mutta en tarvi mökkiä.
Ei huvila ja puoliso ole sellaisia asioita mitä kaikki haluaa ja arvostaa .
Mua ei kiinnosta muiden omaisuus, ulkonäkö eikä se onko jollain puoliso vai ei eli en ole kateellinen.
En siis seuraa tuollaisia ohjelmiakaan koska ei kiinnosta.