Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ovat miehen vaihdevuodet?

Vierailija
01.03.2023 |

Ovatko ne sellaiset, että ennen aktiivinen mies jämähtää sohvalle katsomaan telkkaria, syö ihan koko ajan, siis tupla-annoksia kunnonruokaa ja siinä välissä puputtaa non stop sipsiä ja suklaata, eikä enää halua seksiä? Vai onko tällaisessa kyse jostain muusta kuin vanhenemisesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronitaso laskee ja sillä on seurauksensa.

Kuvaamasi voi johtua muustakin, vaikka kilpirauhasvaivasta.

Erikseen on se, että jotkut miehet hätääntyy, kun huomaa, että ikä alkaa painaa. Alkaa himokuntoilu, laihdutus ja muu elämäntaparemontti. Hyvä muuten, kunhan ei mene överiksi, sydän ei kestä nopeita, tolkuttomia muutoksia. Yksi tuttu kuntoili itsensä hengiltä.

Vierailija
2/6 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Mikään ei kiinnosta, mitään ei jaksa, kännykkä kädessä sohvalla aamusta iltaan, telkkari huutaa vielä naaman edessä. Äksyilee ja v*ttuilee vielä kaupan päälle, alkaa pikkuhiljaa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulta kuulostaa. Mikään ei kiinnosta, mitään ei jaksa, kännykkä kädessä sohvalla aamusta iltaan, telkkari huutaa vielä naaman edessä. Äksyilee ja v*ttuilee vielä kaupan päälle, alkaa pikkuhiljaa riittää.

Oletko jutellut miehen kanssa, mitä hän itse ajattelee syyksi? Eikö hän enää pidä sinusta, muttei saa erottuakaan, vai onko miesten vaihdevuosista kyse?

Olen kysynyt mieheltäni ja hän ei itse tunnista näitä näkemiäni muutoksia hänessä, mutta sanoo olevansa väsynyt.

Ap

Vierailija
4/6 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun tulee tiettyyn ikään

niin ei sillä pelaa mikään

Sen näkee peilistä, on kaikki eilistä

jo vaan me kimpassa tuumattiin

Mies kun tulee tiettyyn ikään

niin ei sillä pelaa mikään

Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta

jo vain me kimpassa tuumattiin

Vierailija
5/6 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä ole vaihdevuosia, testotasojen lasku on tasaista laskua läpi vuosikymmenien.

Vierailija
6/6 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jutellut miehen kanssa, mitä hän itse ajattelee syyksi? Eikö hän enää pidä sinusta, muttei saa erottuakaan, vai onko miesten vaihdevuosista kyse?

Olen kysynyt mieheltäni ja hän ei itse tunnista näitä näkemiäni muutoksia hänessä, mutta sanoo olevansa väsynyt.

Ap

Kyllä sanoo jopa rakastavansa minua. Hetkittäin meillä on hyviä hetkiäkin, jos mies yllättäen jaksaakin vaikka lähteä jonnekin tai tehdä jotain extraa. Kaikki tehdään kuitenkin minun aloitteestani, hänelle mieluisinta on se sohvalla laiskottelu. Enpä usko, että se tästä paremmaksi menee, päinvastoin, kohta on oikeasti sairauksia jne. Itse olen aktiivinen, hän elää jo eläkeläisen elämää (vaikka siis käy vielä töissä, ikää 50v).