Olisiko teistä ok jos tapailukumppani kertoisi kavereilleen sinun sukupuolitaudista?
Sain herpeksen edelliseltä kumppaniltani ja halusin olla nykyiselle tapailukumppanille rehellinen ja kertoa asiasta ennenkuin harratsamme seksiä. Tämä tapailukumppani oli sitten päättänyt mennä kertomaan asiasta useammalle tutulleen ja pohtinut heidän kanssaan että voiko hän jatkaa tapailua kanssani kun minulla on tällainen juttu. Onko tämä ihan normaalia käytöstä?
Kommentit (54)
Ei toisten yksityisasioista mennä puhumaan muille. Etenkään noin henkilökohtaisista. Miksi hän ei voinut keskustella sinun kanssasi asiasta vaan piti mennä muille puhumaan? Kuulostaa hieman oudolta minusta.
Hän on läheisempi kavereilleen kuin sinulle. Itsekin puhut tapailukumppanista ihan kuin välillänne ei olisi mitään tunteita.
En tapailisi moista, jos en haluaisi muitakin yksityisasioitani kerrottavan eteenpäin.
Mistä sait tietää, että tyyppi kertoi eteenpäin?
Heivasin, koska olin niin tyrmistynyt hänen tavastaan hoitaa asia. Minulle se on itsestäänselvyys, että toisten henkilökohtaisista asioista ei puhuta muille.
Ap
Mitä kaverit oli sanoneet? Mistä tiedät että oli pohtinut kavereiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hän on läheisempi kavereilleen kuin sinulle. Itsekin puhut tapailukumppanista ihan kuin välillänne ei olisi mitään tunteita.
On välillämme tunteita, mutta olin hyvin hämmmästynyt hänen käytöksestään, koska asia on minulle itsellenkin melko arka paikka, enkä halua että sitä levitellään ympäri kyliä.
Ap
Oli huolissaan, voitko tartuttaa tautisi häneen ja kysyi asiantuntijoilta apua.
Vierailija kirjoitti:
Tapailukumppani itse kertoi asiasta. Kaverit olivat sanoneet hänelle että voisivat jatkaa juttua herpeksestä huolimatta jos oikeasti minusta välittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tämänkin puolen asiasta, mutta miksi siitä pitää mennä niin monelle puhumaan? Eikö esim. yhden kaverin mielipide riitä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että kumppanin kaverit oli asiantuntijoita sukupuolitautien saralla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On välillämme tunteita, mutta olin hyvin hämmmästynyt hänen käytöksestään, koska asia on minulle itsellenkin melko arka paikka, enkä halua että sitä levitellään ympäri kyliä.
Ap
Eiköhän se mieskin juuri siihen pyrkinyt, ettei tautisi leviä ympäri kyliä.
Kyseli kavereilta, onko mahdollista että tartutat hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailukumppani itse kertoi asiasta. Kaverit olivat sanoneet hänelle että voisivat jatkaa juttua herpeksestä huolimatta jos oikeasti minusta välittää.
Ap
No eihän se välitä, jos pitää kavereilta kysellä mielipidettä. Hyvä kun heivasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tämänkin puolen asiasta, mutta miksi siitä pitää mennä niin monelle puhumaan? Eikö esim. yhden kaverin mielipide riitä?
Ap
Eikö tähän voisi kysyä ammattilaiselta kavereiden sijaan. Ymmärrän että yllä yritettiin vihjaista kavereiden omaavan tauteja.
Mieluummin laittaa tärkeän asian muidenkin tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eiköhän se mieskin juuri siihen pyrkinyt, ettei tautisi leviä ympäri kyliä.
Kyseli kavereilta, onko mahdollista että tartutat hänet.
Asiasta on keskusteltu tämän tyapailukumppanin kanssa ja olen kertonut hänelle harvinaisen selvästi millaisesta asiasta on kyse, ja että se VOI tarttua. Tautini ei ole leviämässä ympäri kyliä, koska hoidan oman vastuuni.
Ap
Genitaaliherpes. Ei jatkoon. Sori.
Sellainen tautipesä tällä kertaa :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että kumppanin kaverit oli asiantuntijoita sukupuolitautien saralla?
Monet miehet ovat kokemusasiantuntijoita tällä saralla.
Ehkäpä ovat jo aiemminkin keskustelleet taudeistaan keskenään tämä mies kavereineen.
No ei ole! Kai heivasit sen?