Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitää teillä alapäät olla pesty vartavasten ennen seksiä/sormeilua/suuseksiä?

Vierailija
01.03.2023 |

Eli sinun toosa tai miehen värkit, pitääkö teillä kaiken olla kuurattu juuri ennen seksiä vai voitteko harrastaa spontaania seksiä jos pillu ja kulli on pesty esim, edellispäivänä?
Miten tällöin menee sormipelit, suuseksit ja sitten yhdyntä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Pissainen pillu on oikein hyvää maisteltavaa,

Vierailija
22/34 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoa pyydän olemaan pesemättä ja itse aina ensin pesulle.

Tämä meilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiiPu kirjoitti:

Ei tarvitse. Pissainen pillu on oikein hyvää maisteltavaa,

Täydennän; pissainen pillu on parempaa kuin saippualta maistuva.

Vierailija
24/34 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä värkkejä päivittäin pestään, mutta seksi on kyllä niin spontaania, että ei sitä nyt erikseen lähdetä pesulle, jos tilanne tulee päälle. Joskus ollaan saunanraikkaita, joskus paikat voi olla hyvinkin hikisiä, jopa kusisia, mutta niillä mennään, jos sikseen on.

Vierailija
25/34 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän niitä värkkejä päivittäin pestään, mutta seksi on kyllä niin spontaania, että ei sitä nyt erikseen lähdetä pesulle, jos tilanne tulee päälle. Joskus ollaan saunanraikkaita, joskus paikat voi olla hyvinkin hikisiä, jopa kusisia, mutta niillä mennään, jos sikseen on.

Mulla ei ole koskaan tullut sellaista tilannetta päälle jossa olisi pakko imeä pesemätöntä kullia. Pystyn aina olla imemättä, ja miehet on pystyneet aina putsata sen ennen näitä touhuja.

Vierailija
26/34 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan tullut sellaista tilannetta päälle jossa olisi pakko imeä pesemätöntä kullia. Pystyn aina olla imemättä, ja miehet on pystyneet aina putsata sen ennen näitä touhuja.

Mulla ei ole tullut ikinä tilannetta, että miehen tarvitsisi lähteä pesulle ennen suuseksiä ja suuseksi kuuluu aina seksiin ellei mies halua olla ilman.

Kaikki miehet ovat käyneet päivittäin suihkussa.

-eri

Vierailija
27/34 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi naintia tai pikapanoja varten ei tietenkään, mutta suuseksiä varten pestynä ja karvattomana tai muuten en ota suihin. Mies vaatii minultakin posliiniutta, joten minä myös sen ettei hänelläkään ole karvoja, jotka "tunkevat" suuhun. Hyvin on pysynyt miehen kalusto karvattomana, kun kerran pari viikossa olen ottanut suihin, jos on ajeltuna.

Vierailija
28/34 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt erityisesti "pidä" olla, mutta aika vakiintunut tapa on kalu huljauttaa jos suihku oli eilen ja seksiä on ilmassa. Sama vaimolla, kun käy ennen seksiä useimmiten vessassa niin pesee alasuihkulla samalla.

Pepputouhut vain ennakkovihjattuna ja erikoishyvin pestynä. Mitään yllätysanaalia ei harrastella.

Vierailija
29/34 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut, että jos illalla tai rauhallisina viikonloppuaamuina käyn suihkussa, ja tulen sänkyyn, niin aina silloin tällöin vaimo siirtyykin jalkojeni väliin ja imaisee kaluni suuhunsa. 

Vierailija
30/34 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se puhtaus suuseksiasioissa melko normaalia huomaavaisuutta.

Vierailija
31/34 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää. Molemmat käydään suihkussa. On näet severta perusteellista meidän sessiot.

Näyttää hyväntuulisena taas hyörivän tuo Vaimo. Tarkoittaa että illalla puksutellaan

Vierailija
32/34 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä mutta aamulla suihinottoa ja seksiä niin että mies on illalla käynyt suihkussa. On kai hän sen jälkeen kerran kusella käynyt mutta ei maistu kyllä miltään silloinkaan. Ylipäätänsä erittäin hajuton tai oikeastaan hyvänhajuinen vehje hänellä!

Itse en tykkää että pillua nuollaan ellei ole pesti parin tunnin sisään ennen tätä ja mielellään huuhtastu aikalailla ennen.

Mikä pulloharjalla mäntysuovalla suoritettu se pesu on jos huuhtasu on vielä erikseen? Luulisi jos esim käsisuihkulla kerkiää huuhtasta, ilmeisesti vaan suihkauttaa ulommat häppärit niin samalla vaivalla sen pimpin pesee käsisuihkulla.

Vierailija
33/34 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä mutta aamulla suihinottoa ja seksiä niin että mies on illalla käynyt suihkussa. On kai hän sen jälkeen kerran kusella käynyt mutta ei maistu kyllä miltään silloinkaan. Ylipäätänsä erittäin hajuton tai oikeastaan hyvänhajuinen vehje hänellä!

Itse en tykkää että pillua nuollaan ellei ole pesti parin tunnin sisään ennen tätä ja mielellään huuhtastu aikalailla ennen.

Mikä pulloharjalla ja mäntysuovalla suoritettu se pesu on jos huuhtasu on vielä erikseen? Luulisi jos esim käsisuihkulla kerkiää huuhtasta, ilmeisesti vaan suihkauttaa ulommat häppärit niin samalla vaivalla sen pimpin pesee käsisuihkulla.

Vierailija
34/34 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomattavasti vapautuneempi nauttimaan kun olen käynyt suihkussa ensin. Ja jos kerron, että olen myös sheivannut, niin se on oikeastaan kutsu miehelleni tarkistaa suullaan pitkän kaavan kautta ja loppuun asti, että olen sheivannut huolellisesti.