Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos osut kaupassa sipsikäytävälle, katsotko niitä sillä silmällä?

Vierailija
01.03.2023 |

Tarttuuko peräti mukaan? Vai etkö katso ollenkaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä sipseistä. Harvoin tulee ostettua kun eihän ne hyväksi ole.

Vierailija
22/26 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi järkyttävä tapaus tässä vähän aikaa sitten, kun kävelin sipsiosaston ohi ja sipsipussit katsoivat MINUA ahdistavan paljon. Asia on esitutkinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista tuollaisten tuotteiden hyllyä.

Vierailija
24/26 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein päätöksen etten osta tänä vuonna yhtäkään sipsi/raksupussia, joten kierrän sipsihyllyn kaukaa tai en jää siihen pyörimään kuten ennen, vaan pidän katseen suorana kohti käytävän loppua.

Tajusin jossain vaiheessa että lähti se sipsinmussutus käsistä, viime vuonna ostin joka viikko jonkun pussin, välillä parikin.

Painoo on jo niin paljon muutenki, että päätin luopua sipseistä vuodeksi kokonaan. Katson onko sillä mitään vaikutusta, esim verenpaineeseen ja kolesteroliin.. Hehheh.

Muista herkuista en luovu.

Ihmeen helppoa ollu. Välillä kyllä mietin mitä sitä järsisi, esim kun alkpholia ottaa, kun sipsit sopi siihen niin hyvin.

Vierailija
25/26 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En useinkaan osu sipsikäytävälle, joten eipä tule kiusauksia. Toisaalta syön sipsejä vain muutaman kerran vuodessa, niin en sitten varmaan ole kovin perso sipseille muutenkaan. 

Vierailija
26/26 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tottunut syömään sipsejä, karkkeja kyllä. Ja yleensä kauppareissulla ostankin jonkin namun. En ole tosiaankaan tottunut sipsejä syömään. Minua ei ole lapsuuden kodissa ruokittu sipseillä. Hirvee janohan niistä tulee. No, syötettiinkö mulle makeaa sitten lapsuuden kodissa. No, kyllä kai sitä pullaa oli aina tarjolla... Mutta karkkihylly...

Kas kun et kysy "kun olet kaupassa ja osut kaljahyllyn lähelle rupeeko suu kostumaan"?

Salaisuus on siinä, että syö molempia. Vaihdellen makeaa, suolaista, makeaa. Siitä kroppa tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi