Haluan hehkuttaa... sain töitä! <3
Monesti olen tännekin kirjoittanut, kun haetutusta työpaikasta ja haastattelusta ei ole jälkikäteen kuulunut. Olen puoli vuotta hakenut ahkerasti töitä (reilusti sen yli 4, mitä TE-toimisto on vaatinut). Ja NYT olen saanut töitä. Oman alan töitä! Työ on 60% työaikaa, mutta olen maailman onnellisin tästä !!!
Työt alkavat muutaman viikon kuluttua! Siis.. todella ihanaa!
Monesti harmistuin ja koin, etten enää kuulu yhteiskuntaan eikä minua haluta palkata. Silti vain yritin ja yritin. Ajattelin, että olenhan minä pätevä ja hyvä työssäni. Ehkä muutaman vuoden työttömyys oli sitten siinä "haamuna" ?! Haluan toivottaa myös tsemppiä muille, kyllä se JOSKUS tärppää!!
- nainen 35v
Kommentit (11)
Onnea uuteen työhön, muista hakea soviteltua päivärahaa. Itse olen etsinyt myös töitä muttei ole tärpännyt.
Kiitos! Ihanan myönteisiä vastauksia. Ja kiitos tuosta vinkistä, tuohon soviteltuun työttömyysetuuteen! Voi olla, että syksyllä on mahdollisuus täysiin työtunteihin, mutta toistaiseksi tuo 60% joka tuntuu jo niin upealta, että jestas sentään! :)
Ja siis.. tiedän mitä se on, kun ei tuu valituksi :/ Monesti käyttänyt omaa aikaa haastatteluihin ja panostanut etukäteen paljon ja lopulta koko haastattelu vartissa ohi ja kahden viikon päästä "Valinta kohdistui toiseen henkilöön". Ja kaikki taas alusta. Monesti mietin, että ihan sama.. mutta silti rustailin uusia hakemuksia. Tsemppiä muille myös <3 Osa-aikasuuskin on jo lähes "lottovoitto". Ja vieläpä jos saa soviteltua työttömyysetuutta. Siitä pitää selvittää lisää.
-ap
Onneksi olkoon! Onpa hienoa. Itekin sain just työpaikan ja vaikka olinkin vasta hyvin lyhyen sikaa työttömänä niin silti on kiva huomata kelpaavansa.
Kiitos! Ja onnea myös sinulle! :) -ap
Onnea! Ihana lukea täältä joskus positiivisiakin uutisia, ehkä se antaa toivoa kaikille muille työnhakijoille että joskus voi tärpätä itse kullakin.
Kovasti onnea! Itse nyt pitkällä saikulla ja pelottaisi palata samaan työpaikkaan koska pelkään sairastuvani stressistä uudestaan mutta pelottaa myös työnhaku.. Mutta kyllähän niitä työpaikkoja sitten aina jostain tuntuu löytyvän.
Onnittelut työpaikkaan valituksi tulemisesta.
Ihana lukea jotain positiivista välillä.
Muistathan, että 60% työajalla voit sitten hakea soviteltua työttömyysetuutta ja yleensä jotain jää maksuunkin, jos ei ole niin massiivinen palkka, että sillä elää yksinäänkin :)
Monet jättää sovitellun työttömyysetuuden hakematta ja sitten marisee, ettei palkalla elä. Ei tietenkään elä, kun tarkoitus täydentää sitä tuella silloin kun ei ole kokoaikatyö ja palkka ei muuten riitä elämiseen.
Onnea työpaikasta!