Nuori hetero nainen ja kaverin pillu
Kommentit (30)
Lesboksi leimaajaa odotellen.
Tässä kohdassa keskustelua tullaan valittamaan, että ap on vähintään bi.
Vierailija kirjoitti:
Lesboksi leimaajaa odotellen.
Tässä kohdassa keskustelua tullaan valittamaan, että ap on vähintään bi.
No mikä se on jos ei naisiin menevä jos sormeilee ja nuoleen toisen naisen pillua?
No mikä se on jos ei naisiin menevä jos sormeilee ja nuoleen toisen naisen pillua?
Juurihan täällä yksi heteromies kyseli neuvoa siitä miten voisi ehdottaa heterokaverilleen heteroseksin harrastamista kahden heteromiehen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan täällä yksi heteromies kyseli neuvoa siitä miten voisi ehdottaa heterokaverilleen heteroseksin harrastamista kahden heteromiehen kesken.
Eli miten mustan vois muuttaa valkoiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Seksin harrastamisesta, vaikka he mieltävät itsensä heteroiksi.
Vierailija kirjoitti:
N.14-15v kaverilla yökylässä tapahtui kaikenlaista....
Hassua, itselle ei tullut koskaan mieleenkään. Lääkärileikit kuului ehkä lapsuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, itselle ei tullut koskaan mieleenkään. Lääkärileikit kuului ehkä lapsuuteen.
Luuletko että 14-15v tytöt enää mitään lääkärileikkejä harrastavat?
Tuossa 13-14v iässä näytetään jo kaverille ihan sormesta pitäen miten orgasmin saa sormetettua ja yksi kaveri kertoi miten olivat ihan uteliaisuuttaan kokeilleet tuntuuko pimpin nuoleminen tosiaan niin ihanalta kuin väitetään kun kumpaakin kiihotti ajatus valtavasti mutta poikaystäviä ei vielä ollut.
Tämä oli sittemmin vähän rikkonut välejä kun toisen mielestä sitä ei ollut enää tarve harrastaa tyttökaverin kanssa poikaystävän hankinnan jälkeen.
Toiset ovat vain tiukkapipoisia, musiikin, ruuan tai seksin suhteen, tuikkiset ovat heti luokittelemassa homoiksi, lesboiksi, tai joksikin, jos joku ei ole niin yksitoikkoinen kuin itse on. Olen hypännyt jääkymään veteen vaatteet päällä koska kielettiin tai ystävä halusi seksiä, eikä sopivaa miestä lötynyt, autoin nuollemalla orgun.
N45
Mua on yksi naispuolinen bi-kaveri nuollut muutaman kerran kun olen ollut pahassa puutteessa ja kaveri ollut vähintään yhtä halukas nuolemaan. Itse en nuole toisia naisia, ja pidän muutenkin itseäni ihan heterona vaikka annan toisen nuolla mua.
irtosiko sen nuolemana orkku paremmin, kastuiko se muija ja
mitä teit sille vastavuoroisesti
Vierailija kirjoitti:
Toiset ovat vain tiukkapipoisia, musiikin, ruuan tai seksin suhteen, tuikkiset ovat heti luokittelemassa homoiksi, lesboiksi, tai joksikin, jos joku ei ole niin yksitoikkoinen kuin itse on. Olen hypännyt jääkymään veteen vaatteet päällä koska kielettiin tai ystävä halusi seksiä, eikä sopivaa miestä lötynyt, autoin nuollemalla orgun.
N45
Olit ihana kun nuolit kaverille orkun. Teidänlaisia ystäviä pitäisi olla jokaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että 14-15v tytöt enää mitään lääkärileikkejä harrastavat?
Tuossa 13-14v iässä näytetään jo kaverille ihan sormesta pitäen miten orgasmin saa sormetettua ja yksi kaveri kertoi miten olivat ihan uteliaisuuttaan kokeilleet tuntuuko pimpin nuoleminen tosiaan niin ihanalta kuin väitetään kun kumpaakin kiihotti ajatus valtavasti mutta poikaystäviä ei vielä ollut.
Tämä oli sittemmin vähän rikkonut välejä kun toisen mielestä sitä ei ollut enää tarve harrastaa tyttökaverin kanssa poikaystävän hankinnan jälkeen.
Nimenomaan en luule. Lapsina saatetiin leikkiä mutta teininä ei kiinostanut.
Nimenomaan en luule. Lapsina saatetiin leikkiä mutta teininä ei kiinostanut.
Ahaa. Tässä ketjussa ei siis keskusteltukaan siitä mitä naiset tekevät vaan kysyttiin yhden ainoan ahdasmielisen naisen mielipidettä - juuri sinun.
Koska juuri sinä et ole (esi)teininä harrastanut mitään tyttökaverisi kanssa, ei yksikään nainen ole koskaan tehnyt mitään.
Kiitos kun jaoit kokemuksesi, tai siis niiden täydellisen puuttumisen, kanssamme.
Vierailija kirjoitti:
irtosiko sen nuolemana orkku paremmin, kastuiko se muija ja
mitä teit sille vastavuoroisesti
Vaimollani oli nuoruudessa vastaavanlainen kaverisuhde, ja kuulemma se orgasmi oli hyvin "täysi, pyörä ja voimakas". Minäkin nuolen vaimolleni orgasmin usein ja erittäin mielelläni silloin kun hän sitä haluaa (ja olen kuulemma melkein yhtä hyvä kuin vaimoni nuoruuden naispuolinen kaveri). Ja kostumista vastaavavana, minulla useimmiten seisoo kivikovana kun nuolen vaimoani. Vastavuoroisesti vaimoni antaa minulle nautintoa ihan sitä kautta, että antaa mun nuolla ja nauttia siitä. Juuri näin kuulemma tuo nuoruuden kaverikin koki asian.
Noin muuten näen tällaisen "mitä teit vastavuoroisesti" asenteen kaupankäyntinä, ja se ei minusta kuulu seksiin parisuhteessa.
Mitä aloituksessa tarkoitetaan?
Heteronaista ei pillu kiinnosta, harvoin omakaan, vai käsitänkö nyt jotain väärin?!?
Kyllä sitä joskus nuorempana meni kännissä käsipelin puolelle ja tuli myös rintoja pussailtua.