Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko sanoa miehellesi ihan mitä tahansa ja silti olosi olisi täysin turvallinen koko ajan

Vierailija
28.02.2023 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi sanoa, ei tulisi mieleenkään käydä käsiksi. Tarpeeksi pahasti kun sanoo niin lähden hotelliin, vuokraan asunnon ja laitan eron vireille.

Vierailija
22/30 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa mitä tahansa, ilman mitään seurauksia vai? Jos siis sanoisin kotiintullessani, että että hän on vastenmielinen jälkeenjäänyt ruma impotentti ja että olen pettänyt häntä joka viikko usean miehen kanssa, niin kai olisi ihan ymmärrettävää, jos hän pakkaisi kamansa ja lähtisi samalla ovenavauksella.

Siis uskoisko teidän miehet oikeasti johonkin tollaiseen, että lähtisivät ovet paukkuen? Mun mies alkais nauraan jos heittäisin jotain tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on suhteessa, missä joutuu harkitsemaan sanomisiaan väkivallan pelossa, kannattaa ehkä miettiä miksi ylipäänsä on tämän henkilön kanssa.

Vierailija
24/30 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa mitä tahansa, ilman mitään seurauksia vai? Jos siis sanoisin kotiintullessani, että että hän on vastenmielinen jälkeenjäänyt ruma impotentti ja että olen pettänyt häntä joka viikko usean miehen kanssa, niin kai olisi ihan ymmärrettävää, jos hän pakkaisi kamansa ja lähtisi samalla ovenavauksella.

Siis uskoisko teidän miehet oikeasti johonkin tollaiseen, että lähtisivät ovet paukkuen? Mun mies alkais nauraan jos heittäisin jotain tuollaista.

Niin minunkin ja jos heittäisin vaikka seksitaidoista jotakin, haluaisi heti tarkistaa asian. Saattaisi sanoa, että uusi tapa saada seksiä. Jos terve itsetunto, ei usko hölmöjä juttuja ja tietää olevansa hyvä itsenään.

Vierailija
25/30 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, koska en halua turhaan hänelle tuottaa pahaa oloa tai mieltä.

Vierailija
26/30 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on suhteessa, missä joutuu harkitsemaan sanomisiaan väkivallan pelossa, kannattaa ehkä miettiä miksi ylipäänsä on tämän henkilön kanssa.

Aika moni mies joutuu miettimään sanomisiaan tuon takia, ja sitä pidetään ihan normaalina.

Vierailija
27/30 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, mistä sitä voi tietää jos käy päälle kun on aikanaan saanut kotona selkäänsäkin.

Vierailija
28/30 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tälläkin sitten isossa kuvassa tarkoitetaan? Jos sanoo omalle miehelle, että tuo sun kulli on kyllä surkea nysä verrattuna mun ex-pertsaan, jolla oli sentään kunnon kanki. Jos mies ei vedä turpaan, mutta silti luottamus on mennyt ja hän päättää erota, niin oliko tuo turvallista? Mitataanko se turvallisuus vain fyysisellä väkivallalla vai muullakin tavoin?

Vierailija
29/30 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tarkoitat? Toki jos oikein julmasti sanoisin, pelottaisi, että loukkaan niin pahasti, ettei suhde toivu siitä. Mutta että pelkäisin esimerkiksi turpaan saavani, niin en todellakaan.

Vierailija
30/30 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiota.